Beste Junkie,quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:28 schreef junkiexp het volgende:
Wat een gezeik zeg, kan ik nou nog niet eens de verantwoordelijkheid om een zending dezelfde dag naar een klant in België te sturen overgeven aan een magazijnmedewerker ?
PFFFF.
ik heb paarden gemolken vorige weekquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Isegrim het volgende:
Dat is erg leuk, improvisatietoneel, heb ik ook gedaan op school. Ik heb toen op een gegeven moment gespeeld dat ik mijn moeder had vermoord en van het lijk af moest.
ik zeg ongewenste intimidatiequote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef Millitia het volgende:
Ken je dat, van die collega's, die de hele dag achter je reet aanlopen. Wil je rustig een peukie roken, komt ie er weer bijstaan, ga je soep eten, komt ie ook soep halen, wil je ff wat overleggen met een andere collega komt ie ook weer bijstaan...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Isegrim het volgende:
Dat is erg leuk, improvisatietoneel, heb ik ook gedaan op school. Ik heb toen op een gegeven moment gespeeld dat ik mijn moeder had vermoord en van het lijk af moest.
Dat zijn nogal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb paarden gemolken vorige week
Ik ken het niet zo heel erg uit ervaring.. Waarom doet die collega zo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef Millitia het volgende:
Ken je dat, van die collega's, die de hele dag achter je reet aanlopen. Wil je rustig een peukie roken, komt ie er weer bijstaan, ga je soep eten, komt ie ook soep halen, wil je ff wat overleggen met een andere collega komt ie ook weer bijstaan...
Onzeker denk ik. Gespannen kaaklijntjes enzo..quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken het niet zo heel erg uit ervaring.. Waarom doet die collega zo?
Is het een newbie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef Millitia het volgende:
[..]
Onzeker denk ik. Gespannen kaaklijntjes enzo..
[...], daar bij de kapotte voordeurruit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Alicey het volgende:
LHO, ben je donderdag tussen pak hem beet 17.30 en 19.30 thuis? Dan kan ik even je electra checken. Wel overigens handig als je me dan ook even je adres mailt.
jou werk?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..], daar bij de kapotte voordeurruit.
Samenloop van omstandigheden.quote:
ik keur het toch niet af ik constateer alleen iets. Als je zondag nog meer genoeg fut hebt om die boeren weg te hoonenquote:
Dat lukt altijd wel. Affelay doet niet mee trouwens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik keur het toch niet af ik constateer alleen iets. Als je zondag nog meer genoeg fut hebt om die boeren weg te hoonen
jammer nou moet Lazofiets het alleen ontgeldenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lukt altijd wel. Affelay doet niet mee trouwens.
Ik ga er niet naartoe hoor, ik ga sowieso al bijna nooit. Normaal kijk ik hier thuis maar zondag ben ik hier niet meer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jammer nou moet Lazofiets het alleen ontgelden
Ga je vooraf nog naar de sportclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |