quote:Op maandag 14 september 2009 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb laatst kapsalon in Utrecht gegeten
Op donderdagen en zaterdagen ook veel plezantsquote:MAANDAGEN: Mondaynight Live Sessions
ma. 14 sept Brazilian Night - met Fulviadido
ma. 21 sept Jazznight - met het Aart van Bergen Quartet
ma. 28 sept : Latin Night - met Descarga Latina olv Adriaan Correa en José Avila
line up: t.b.a. (Latin Jazz)
DINSDAGEN: Live jazz groups
di. 15 sept Wim den Herder
Wim den Herder kan gezien worden als het gitaartalent van Nederland. Op zeer jonge leeftijd speelde hij al mee met gitaristen als Jan Akkerman en Harry Sacksioni. Met name door zijn eerste leraar Axel Gunning werd interesse voor de Jazz gewekt. Onlangs studeerde hij cum-laude af aan het consevatorium te Amsterdam. Met zijn trio bracht hij in 2008 een DVD uit.
Genieten! www.wimdenherder.nl
di. 22 sept Jeroen Pek & Pitch WhiteStorm
De band PitchWhiteStorm is opgezet door jazzfluitist Jeroen Pek, drummer Onno Witte en toetsenist Stormvogel. Bassist David de Marez Oyens is de vierde en laatste musicus van dit originele, avontuurlijke en super muzikale ensemble. De composities zijn vrij, de combinatie van acoestische geluiden en smaakvolle synthesizer-sounds is verrassend. Een aantal van de composities doen mij denken aan Chick Corea’s Return to Forever. Een echte aanrader!
www.jeroenpek.nl
di. 29 sept Liquid Lefty
De Amsterdamse formatie Liquid Lefty kenmerkt zich door een moderne groovy sound. De composities geven veel ruimte voor improvisaties. Vormen liggen nooit helemaal vast waardoor de stukken alijd fris klinken. Uitmuntend solistisch werk – don’t miss it.
www.liquidlefty.nl
Ik val er bij in slaap, maar mn nichtje vind het helemaal geweldigquote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik háát jazzmuziek, word er nerveus van.
Heb dat ook. Ik kan genieten van de grootste pleurisherrie. Noise, breakcore, dronemetal maar jazz door word ik toch een partij zenuwachtig van. Wat een geneuzel.quote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik háát jazzmuziek, word er nerveus van.
Volgens mij van boven maar sporenonderzoek loopt nog!quote:Op maandag 14 september 2009 18:53 schreef DutchTrain het volgende:
Waar komt die enorme regenbui ineens vandaan
Ik heb aanwijzingen dat het de Gouwenezen warenquote:Op maandag 14 september 2009 18:55 schreef FJD het volgende:
Volgens mij van boven maar sporenonderzoek loopt nog!
Vandaag niet, wel 2 weken geleden, een dubbele zelfs die helemaal rond wasquote:
Ipv een pot met goud lijkt het wel een gebouw van goudquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Vandaag niet, wel 2 weken geleden, een dubbele zelfs die helemaal rond was.
Brakke telefoonpic :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Brakke telefoonpic :
[ afbeelding ]
Die van een paar weken terug heb ik ook nog ergens op een telefoon of camera staan.quote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef junkiexp het volgende:
Brakke telefoonpic :
[ afbeelding ]
Mja, logisch. Met al die brede zonnestralen die ons verlichten en verwarmen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:53 schreef SingleCoil het volgende:
* SC doet licht weer uit
Morguhquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:16 schreef Millitia het volgende:
Goedemorgen..
Junkie, mooi onthaal he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |