Daasr heb ik teveel AD HD voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat doettie fulltime hij weet niet hoe hij studeren moet spellen
Wasnt mequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Daasr heb ik teveel AD HD voor![]()
Ik heb een Van Wisse aan de lijn die denkt ICT-er te zijn dus toen collega die klant aankondigde dacht ik aan ..................maar hij is het niet
Ja, ik zal vanaaf even mijn agenda trekken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
The internets are working!
En alle apparatuur staat netjes op zn plek in het huis. nog 35 euro korting gekregen omdat er een deukje in mn nieuwe koelkast zit.
Alicey, zou jij binnenkort mijn 3 fase ding in orde kunnen maken?
Waar ligt het globaal?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
heb een nieuw huisje voor mezelf gefixedin dezelfde straat als ik nu woon
maar echt tien keer beter
![]()
me is happy
Nu maar wachten op de zomerquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuwe koelkast heeft een ijsblokjesmachine!
stukje verder richting maashavenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar ligt het globaal?Mocht je trouwens nog hulp nodig hebben met inrichten of verhuizen, just call.
Ga je morgen nog de halve lopen trouwens, met een kater ?quote:
Oh, da's nog wel praktisch ook bovendien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stukje verder richting maashavendaar een beetje schuin tegenover zeg maar.
en thnx uiteraard
bij LHO thuis toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef FJD het volgende:
Wordt er nog ergens een biertje gedaan in de stad?
Als ik t antwoord op die vraag zou weten dan zou ik m'n eigen vraag toch ook niet stellen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
bij LHO thuis toch?
Witte de Withstraat natuurlijk vanavondquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef FJD het volgende:
Wordt er nog ergens een biertje gedaan in de stad?
je weet maar nooit. Van hele dagen naar komkommers kijken worden mensen niet bepaald slimmerquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik t antwoord op die vraag zou weten dan zou ik m'n eigen vraag toch ook niet stellen?
In mijn geval welquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Van hele dagen naar komkommers kijken worden mensen niet bepaald slimmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |