ik doe mijn best.quote:
Je bent een vies mannetjequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe mijn best.![]()
had bijna een sextet![]()
wat zeg ik nou toch weer
hoe kom je daar nou bij?quote:
sorry nijns,quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
wel.o.k: gedraag je alsjeblieft een beetje.. je wil toch niet 'one of them' worden hè? ik dacht dat je nog aan de goede kant hoorde.. je ging zelfs multiquotes maken.
Ik vind trouwens dat ge-pheno-ed ook op de KSC wiki moetnet als Oaiaans multiquote en Mucken. Met als uitleg: geowned worden door een bedrijf wat post en/of pakketten afleverd
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, vooruit danomdat je me zo vaak aan het lachen maakt
de mijne rinkelen niet hoorquote:
Nou, vooruit danquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
sorry nijns,ik zal me gdragen.
ga nu zelfs met terug werkende kracht multi quoten.
maakt dat een beetje goed?
we moeten meer multiquoten van nijnsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
verzakers juist, anders was ie al vol
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe mijn best.![]()
had bijna een sextet![]()
wat zeg ik nou toch weer
dat vind ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
wel.o.k: gedraag je alsjeblieft een beetje.. je wil toch niet 'one of them' worden hè? ik dacht dat je nog aan de goede kant hoorde.. je ging zelfs multiquotes maken.
Ik vind trouwens dat ge-pheno-ed ook op de KSC wiki moetnet als Oaiaans multiquote en Mucken. Met als uitleg: geowned worden door een bedrijf wat post en/of pakketten afleverd
dat zou ook raar zijnquote:
wat is er lieverdquote:
je klinkt bijna verbaasd dat je het met me eens bentquote:
behalve als ik tepelpiercings + klemmen had enzo maar dat is aan mij niet besteedquote:
Wat isser?quote:
Dat ik zo diep in de shit zit en naar mn bank wil met een vast contract maar dat mn baas dat niet begrijpt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is er lieverd
* goldfinger geeft LL een knuf
hhmm, belletjes *visualiseert dat*quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
je klinkt bijna verbaasd dat je het met me eens bent
[..]
behalve als ik tepelpiercings + klemmen had enzo maar dat is aan mij niet besteed
*slaat arm om LL en trek haar naar zich toe voor een stevige knufquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ik zo diep in de shit zit en naar mn bank wil met een vast contract maar dat mn baas dat niet begrijpt.
Dat mn baas me beloofde deze week iets te laten horen
dat ie die belofte weer niet is nagekomen
dat ik het idee heb dat zometeen weer met me gespeeld is
dat ik geen zin heb in een uitkering
dat
dat
dat
Thanxquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*slaat arm om LL en trek haar naar zich toe voor een stevige knuf
ooit komt het goed,
roosvice kennen we al
waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ik zo diep in de shit zit en naar mn bank wil met een vast contract maar dat mn baas dat niet begrijpt.
dat
dat
dat
Frutselquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Van wie is die vreselijke avatar in de OP waar een kat een klein kind mept?
Och LL, doe maar rustigquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat
dat
dat
ik wil geen polonaise aan mijn lijfquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hhmm, belletjes *visualiseert dat*
maar dan nog zijn niet je tetten die rinkelen.
door de totaal verschillende onderwerpen geen multiquote met terug werkende kracht
dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Ik kan wel janken
zo rot voel ik me momenteel...
Dat kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
*knf*.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat
dat
dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |