SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef RitseB het volgende:
Ik heb zo juist 3 euro gewonnen met mijn staatslotenowja, dat was vandaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeten...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Overrated kutmuziek.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Nebo het volgende:
http://www.nu.nl/muziekni(...)-album-van-muse.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Poit het volgende:
Mean Girls op tv
Over mean girls gesproken! Waar is koei???
dus ik kijk naar de reacties, ik vind ene JoeyRegtop. Een van zijn fans dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
Die gast wordt steeds professioneler
Als 24 jarige dit kunnen waarderen is echt FAIL.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
Die gast wordt steeds professioneler
Het is geniaal wat die jongen maakt! Hij gaat het nog ver schoppen Edquote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als 24 jarige dit kunnen waarderen is echt FAIL.
Ik ben even gaan kijken.
hij begint te janken dat je maar tot 10 minuten op Youtube mag doen.
Hij moet research doen, als je partner gaat worden heb je onbeperkt en krijg je ook nog betaald.
En dik ook.
Die moet ik ook nog hebben iddquote:Op donderdag 10 september 2009 22:23 schreef Poit het volgende:
Terminator Sarah Conner Chronicles is best een goede serie. was halverwege weggevallen maar net einde van seizoen 1 gezien. leuk hoor... leuk
Echt, hoe kan je het geniaal vinden wat hij maakt? Ik kan niet anders zeggen dat het behoorlijk triest is.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is geniaal wat die jongen maakt! Hij gaat het nog ver schoppen Ed
Hij heeft nu ook EmarNetwork opgericht dat moet Eyeworks achterna
Ik vind het best goed maar ik ken verder ook alleen AVGN. Als jij nog iets vergelijkbaars weet dan hoor ik het graag en kan ik dat gaan kijkenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Echt, hoe kan je het geniaal vinden wat hij maakt? Ik kan niet anders zeggen dat het behoorlijk triest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |