abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72700811
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Wanneer mag je kind (een stukje) kaas hebben eigenlijk? Ik kan daar niets over vinden.
In elk geval na het eerste jaar, omdat het erg zout en behoorlijk vet is.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 13 september 2009 @ 16:24:24 #202
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72701053
Volgens mij mag dat al hoor! In ieder geval jonge kaas vanaf 7 maanden (volgens Stefan Kleintjes) Hier krijgt dochter het ook af en toe. Ze vind het heerlijk.
  zondag 13 september 2009 @ 16:26:50 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72701129
Ow dat zijn nogal verschillende reacties. Ik ga even op de site van Stefan Kleintjes kijken.
Make love, not war ☮
pi_72701175
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:17 schreef McLaura het volgende:

[..]

In elk geval na het eerste jaar, omdat het erg zout en behoorlijk vet is.
elin krijgt ook al jonge kaas vanaf 7 mnd vindt ze heerlijk..mag van stefan
  zondag 13 september 2009 @ 16:35:36 #205
114177 Diaan73
pi_72701419
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elin krijgt ook al jonge kaas vanaf 7 mnd vindt ze heerlijk..mag van stefan
Is jong belegen dan ook goed? Dat hebben wij altijd... anders haal ik even jonge kaas. Hij heeft het vandeweek bij mn ouders gehad en hij vond het heerlijk.
Make love, not war ☮
pi_72701459
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Is jong belegen dan ook goed? Dat hebben wij altijd... anders haal ik even jonge kaas. Hij heeft het vandeweek bij mn ouders gehad en hij vond het heerlijk.
wij hebben ook jong belegen.. volgens mij maakt het niet zoveel verschil, toch?
Ze krijgt om de dag een plakje kaas met brood..
  zondag 13 september 2009 @ 16:40:20 #207
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72701538
Wij geven ook jong belegen, van de week toevallig een keer belegen. Geef dat nog niet op brood maar meer een half plakje als snack zeg maar.
  zondag 13 september 2009 @ 16:44:49 #208
114177 Diaan73
pi_72701664
Okay, duidelijk... volgens mij maakt het ook niet zoveel verschil. Ik ga het eerst ook als snack geven, hij begint net een beetje te wennen aan brood met alleen een beetje roomboter. Zodra dat helemaal goed gaat, weer een stapje verder. Hij vindt thee heel lekker, kan natuurlijk ook niet anders met 2 ouders die alleen thee en geen koffie drinken.
Make love, not war ☮
  zondag 13 september 2009 @ 16:55:20 #209
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72702001
Thomas heeft het vannacht heel goed gedaan: de eerste nacht waarin hij circa 3 uur tussen de voedingen liet. Ik krijg er nu ook bijna iedere keer twee borsten in, dat zal ook wel verschil maken. Voor mij in ieder geval ook heerlijk, toch een betere nachtrust zo dan telkens een half uurtje slaap tussen de voedingen.

Overdag blijft hij nu het 3-uurs ritme volhouden, dus ik heb goede hoop voor vannacht.

Ik vind het wel grappig om te lezen dat we ongeveer gelijk op blijven gaan Huup, wij hebben komende woensdag onze eerste keer 'ver weg', dan is mijn opa jarig. Ik hoop heel erg dat Thomas minimaal die drie uur tussen zijn voedingen houdt, dan ga ik het wel redden. Als hij weer terugvalt naar 1 uur dan wordt het krap, ik moet ongeveer drie kwartier rijden. Ik had me sowiezo bedacht om (na het consultatiebureau 's ochtends) te wachten op de volgende voeding en daarna snel in de auto te springen. Toch weer spannend,zo'n eerste keer...

(posten duurt een eeuwigheid omdat ik tussendoor moest troosten vanwege darmkrampjes. Arm ventje...)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72702391
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, duidelijk... volgens mij maakt het ook niet zoveel verschil. Ik ga het eerst ook als snack geven, hij begint net een beetje te wennen aan brood met alleen een beetje roomboter. Zodra dat helemaal goed gaat, weer een stapje verder. Hij vindt thee heel lekker, kan natuurlijk ook niet anders met 2 ouders die alleen thee en geen koffie drinken.
doe ik ook hoor, alleen brood met boter, liever geen smeerkaas door t smeltzout .. dus dan een plakje kaas voor erbij
pi_72702884
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Jair is nu ook begonnen met brood. Ik schrok me alleen vandaag echt rot. Hij had een grot stuk sfgescheurd en verslikte zich daar aan. Hebben jullie al plakjes kaas gegeven voordat je kind tandjes had of hadden jullie kindjes met 7 maanden al tanden? Brood gaat bij hem trouwens ook zonder tanden goed.

sterkte voor alle tanden krijgende kinderen. Gelukkig moesten wij er nog niet doorheen. Maar het komt nog.

Cara wat fijn, dat het zo goed gaat. Idd na een voeding de auto in is het beste. Het is niet erg lang rijden en waarschijnlijk slaapt die gewoon de hele rot lekker door. Bij ons was dat in ieder geval met 2 maanden nog het geval (wij hadden toen een 7 uur durende rit gemaakt).
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72703028
elin heeft geen tanden maar ze eet het wel
ik laa het plakje kaas altijd even buiten de koelkast liggen, dan wordt het zachter
pi_72703048
Zit er ook smeltzout in de Philadelphia naturel? Vanaf welke leeftijd mag dat dan?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72703107
o smeerkaas enzo mag wel hoor. Ik geef t gewoon liever niet, net als leverpastei
pi_72703192
Fijn dat het goed gaat Ca.ra

idd we gaan een beetje gelijk op
ga je er alleen naar toe, die verjaardag? Ik ga samen met mn lief, en ik ga achterin zitten bij haar, we moeten een uur en een beetje rijden. We hebben afgesproken dat als ze onderweg voor haar voeding komt dat we dan even stoppen op een benzinestation ofzoiets zodat ik achterin kan voeden. Vind het geen fijn idee om haar door te laten huilen tot we daar zijn aangekomen.
En we hebben ook afgesproken dat ze bij mij op schoot blijft. Misschien ben ik daar dan een zeikerd in maar als ze zo van hand tot hand gaat ik merk echt dat ze daar heel slecht tegen kan. Al die verschillende geurtjes enzo.

Sowieso niest ze echt belachelijk veel tenminste, ik vind het veel. Keer of ehm.. tussen de vijf en tien keer per dag ofzo? Is dat normaal?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72703463
Niesen is heel normaal Huup!
Heeft ermee te maken dat babies nog geen haartjes in hun neus hebben om de lucht te filteren. Tess niest ook zoveel.

Tess is een vingersabbelaar

2 handen kan ook...

[ Bericht 28% gewijzigd door Vicky op 13-09-2009 17:42:45 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72703658
hihi ik vind het zo schattig eruit zien dat niezen
ze schrikt er soms zelf van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72709072
hahaha omg die foto's had ik nog heul niet gezien. 2 handen, welja, prop dr maar bij hoor Tess

Trouwens... leuk zo'n kind met lang haar en een grijpreflex
A. grijpt haar eigen haar vast en geeft er dan een ruk aan om dan heel bozig te gaan zitten mopperen zo van grmbl wie trekt er zo aan mn haar nie doehoehoen
en mooi niet loslaten he ziet er keizielig uit soms haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72709324
Oh A toch.. Gek meisje
Tess wil alleen nog maar zitten. Als ze ligt en ik geef haar mijn duimen, dan pakt ze ze stevig vast en trekt zich omhoog tot zit... En dan heeft ze een lol

daarstraks was ze weer verschrikkelijk aan her kloten met de fles. Ze wilde maar niet drinken.
Heb uiteindelijk maar wat melk in een bekertje gedaan en toen heeft ze nog wel wat gedronken maar het was niet veel..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 september 2009 @ 20:53:36 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72710668
Ik heb weer een hoop gelezen, kindjes die niet (meer) doorslapen... Kleine baby'tjes die volgende week voor het eerst 'ver weg' gaan!

Maarten is sinds gisteren eigenlijk erg verkouden, en vanmorgen na zijn ochtendslaapje zaten we aan tafel, hij had goed gegeten, voelde hij erg warm aan, gewoon eventjes 39,1! Op zijn hoogst was het vanmiddag 39,5 en nu net was het 39,2. Verder drinkt hij wel goed, warm eten wat minder maar hij werd net wakker voor een fles (de papfles hadden we geprobeerd toen hij niet wilde eten, maar ook maar een beetje van gedronken) en deze dronk hij helemaal leeg! Dat zit wel snor, geloof ik. Voor de zekerheid wel even de HAP gebeld, toch een beetje engig met die mexicaanse griep enzo... Gewoon in de gaten houden en als het over een dag of 2/3 nog niet over is (de koorts) dan contact opnemen met de huisarts.
Hij is voor de rest alleen maar hangerig en huilerig, wil het liefste bij ons zitten of in bed liggen. Ik hoop voor hem dat het snel over is, en anders heb ik net met W. overlegd, als hij morgenochtend nog koorts heeft, neem ik voor de rest van de week vrij.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72713976
He wat sneu voor Maarten. Ik hoop dat hij snel weer beter is.

Huup, Graeme trekt ook wel eens aan zijn eigen haar. En idd niet loslaten en wel boos worden

Wat een lieve foto´s van Tess Graeme probeert ook wel eens zijn vingers of zijn hele hand in zijn mond te stoppen, soms een beetje te fanatiek en dan gaat ie kokhalzen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 14 september 2009 @ 07:47:33 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72721532
Net werden we wakker, W. is vandaag thuis met hem, dus meteen maar even tempen, temperatuur is gelukkig gezakt tot 36,9. We houden het wel in de gaten natuurlijk, en mocht hij weer koorts krijgen vandaag, belt W. me gelijk en dan neem ik alsnog acuut vrij voor morgen, maar ga er vanuit dat het niet meer nodig is. Ben erg blij voor Maarten dat de koorts weg is!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72721752
Even zomaar overal tussen door.

Vanaf hoeveel weken ongeveer ging jullie kleintjes contact met je zoeken. Dus je aankijken als je tegen ze praat enzo?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72722020
MeNicole, Iris kijkt sinds een week ongeveer je echt aan en ook langere tijd, ze is nu 6 weken.

Ze heeft gisteravond half 10 voeding gehad en na veel gepiep sliep ze tegen 11 uur. Vanmorgen om half 6 werd ik wakker van een huilende dreumes en toen Iris geluidjes begon te maken heb ik haar gelijk maar gevoed. Die nacht mag wel op herhaling, alleen is het dan wel handig als ik zelf ook een beetje vlot in slaap val, want ik lag om half 1 nog te draaien... beetje te druk in de kop.
Fake it till you make it...
pi_72722073
Tis niet voor Leander dat ik het vraag hoor. Als die wakker is heeft die de hele tijd praatjes en is je echt aan het opzoeken enzo. Maar tis voor iemand in de familie. Kleine is ook 6 weken maar doet nog helemaal niks. Als je der vast hebt dan kijkt ze je niet aan. Ze maakt helemaal nog geen geluid en lacht ook niet. Ze was 2 weken te laat!! Weet niet of dat er bij mee telt. Maar ik ga weer vergelijken bij wat Leander al deed met 6 weken en dat is waarschijnlijk fout maar ja ben gewoon benieuwd wat de rest ongeveer doet!!
pi_72722241
Waarschijnlijk komt dat bij dit kind ook nog wel, joh. Vergelijken is niet goed, lijkt me, zijn toch heel verschillende kinderen enzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72722291
mja en 2 weken te laat zegt sowieso niets want naar mijn weten gaan die juist op t tempo van de uitgerekende datum
en ze ontwikkelen zich sowieso erg verschillend..zie je ook wel in dit topic. de 1 kruipt al terwijl de ander niet kruipt maar wel al 5 tanden heeft enzo
pi_72722333
Mijn broertje was een lui kind (ook volwassene wat dat betreft ) en die deed tot bijna een jaar niet veel meer dan op zijn rug liggen. En van de ene op de andere dag was dat over en kon hij binnen de kortste keren alles.

Niet vergelijken, ze hebben allemaal hun eigen tempo.
  maandag 14 september 2009 @ 09:26:07 #229
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72722507
Cara wat spannend woensdag! Ik vond dat ook mega spannend, die eerste keer samen ver weg

Tess Lekker heej. We kunnen wel een sabbel club gaan oprichten voor die sabbelaars hiero!

Tessie, hahahaha die Graeme! Heerlijk, je eigen haar aanvallen

Menicole, een vriendin van mij had een jongentje van 6 weken die ook ruim een week te laat was en die was ook vrij sloom met alles, nu 8 maanden en ligt ook een beetje "achter" op het schema. Gewoon een beetje lui Komt bij dat kindje vast ook nog wel!

Joep en ik gaan vandaag bij een vriendin op bezoek. Joep in doek en stuk met de bus. Vaak vindt ie dat nog mega spannend. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. En bah... laatste week thuis voor mij en dan weer werken.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72722585
ik val in herhaling, kindjes die te vroeg geboren zijn meestal trager in ontwikkeling kindjes die later zijn juist niet.. het kan natuurlijk wel maar met het later geboren zijn heeft het weinig te maken. meer met het kind zelf.
en lui is het ook niet. ze kunnen verbaal sneller ontwikkelen en motorisch trager omdat ze dus drukker zijn met andere dingen (zoals bijvoorbeeld groeien, kijken, voelen e.d)
  maandag 14 september 2009 @ 09:44:09 #231
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72722803
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik val in herhaling, kindjes die te vroeg geboren zijn meestal trager in ontwikkeling kindjes die later zijn juist niet.. het kan natuurlijk wel maar met het later geboren zijn heeft het weinig te maken. meer met het kind zelf.
en lui is het ook niet. ze kunnen verbaal sneller ontwikkelen en motorisch trager omdat ze dus drukker zijn met andere dingen (zoals bijvoorbeeld groeien, kijken, voelen e.d)
Daar heb je helemaal gelijk in. Ieder kindje heeft ook andere intresses toch? Joep is wel wat langerzamer, maar tot nu toe weiten ze (ze = cb en fysio) dat aan het feit dat hij 3 weken en 2 dagen te vroeg is geboren.
  maandag 14 september 2009 @ 09:47:57 #232
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72722885
Ik heb gisteren weer te vroeg gejuicht, zo ongeveer na mijn post hier ging het mis. Ontzettend darmkrampjes en nog maar een half uur tussen de voedingen
Het vervelende is ook dat je allerlei tegenstrijdige dingen leest over die darmkrampjes. De een zegt regelmatig voeden omdat dat kalmeert, de ander zegt juist niet te vaak voeden omdat dat de krampjes alleen maar in de hand werkt.... En op de ene site zie je een waslijst aan dingen die je beter niet kunt eten om darmkrampjes te voorkomen, terwijl op een andere site staat dat dat volkomen onzin is. En als je dan zo'n klein huilend mannetje op je arm hebt dan weet je het ook allemaal niet meer hoor. zo zielig.

En als het zo doorgaat, ga ik woensdag maar niet naar opa. Ik kan moeilijk met een huilend kind rond gaan rijden.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72722904
De reden dat ik het eigenlijk vraag is omdat ik eerder al tegen de mama had gezegd dat ik iets raars aan der zag. Maar verder niks veroordelend ofzo. En er ook biij gezegd dat ik misschien Leander gewend was en dat het daarom zo leek. Maar nu moest ze net naar het cb en daar zien ze ook iets raars. Maar ze kunnen er niet de vinger opleggen. Juist omdat ze nog zo jong is. Maar je kunt met het kindje gewoon echt helemaal geen contact krijgen. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Nu moet ze een afspraak maken bij de ka enzo. Daarom wilde ik even weten hoe de nadere kids hier het deden!!
  maandag 14 september 2009 @ 09:52:22 #234
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72722959
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:49 schreef MeNicole2 het volgende:
De reden dat ik het eigenlijk vraag is omdat ik eerder al tegen de mama had gezegd dat ik iets raars aan der zag. Maar verder niks raars ofzo. En er ook biij gezegd dat ik misschien Leander gewend was en dat het daarom zo leek. Maar nu moest ze net naar het cb en daar zien ze ook iets raars. Maar ze kunnen er niet de vinger opleggen. Juist omdat ze nog zo jong is. Maar je kunt met het kindje gewoon echt helemaal geen contact krijgen. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Nu moet ze een afspraak maken bij de ka enzo. Daarom wilde ik even weten hoe de nadere kids hier het deden!!
Hmm vervelend zeg. Je gaat je dan tuurlijk wel vanalles in je hoofd halen als moeder zijnde. Hopelijk is het niets ergs. Gehoortest was wel goed?

Cara, wat vervelend zeg. Ik weet uit ervaring, net als meerdere hier, hoe vreselijk die krampjes zijn. Mijn kinderarts zei tegen mij dat kindjes die darmkrampjes hebben zuigbehoefte hebben, dat kalmeert. Voor een beginnende moeder, net als ik, lijkt het of het kindje honger heeft, dus ik ging ook telkens weer voeden. Terwijl dat bij Joep iig de krampjes weer erger maakte. Wat ik dus heel vaak deed was gewoon lekker laten pinken en over zijn buikje wrijven.
pi_72722966
zit je te denken aan autisme of een vorm daarvan?
pi_72723031
Nee autisme zat ik niet aan te denken. Maar meer richting of ze wel goed hoort. De gehoortest was wel goed maar toch. Ze kijkt als je naast haar staat en iets zegt ook helemaal niet om. Na beide kanten niet. Ze hadden op het cb de oogjes al nagekeken of ze daar iets mee had misschien. Maar ik dacht, als je niet goed hoort kan je ook niet iemand aankijken omdat je dat gewoon niet door hebt. Maar ik weet dus niet of dove kindjes geluid maken of niet?

Kleine lacht wel een klein beetje maar alleen als je der mondje aanraakt. Dan komt er een heel klein lachje
  maandag 14 september 2009 @ 10:18:19 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72723397
Bedankt voor de tip Marlies, dan proberen we dat dadelijk. Ik heb hem net een warme kersenpittenzak op zijn buikje gelegd, dat lijkt ook wel even te helpen.

Of niet.... ach arm kereltje
pi_72723567
Ca.ra, vervelend heh, die tegenstrijdige adviezen! Hopelijk vinden jullie snel een manier die voor Thomas en jouw werkt.

MeNicole, toen je het had over dat geen contact zoeken, toen dacht ik ipv aan de oren juist aan de ogen, dat die slecht zouden zijn misschien. Maar dat is dus ook niet zo, lees ik in je laatste berichtje.
Kan een gehoortest vals-positief zijn? Lijkt mij niet toch? Net zoiets als een zwangerschapstest
Ik weet niet hoe het zit met "minder" dan normaal horen.

En over de ontwikkeling van kindjes, ik heb hier een boek te leen, Oei, ik groei! van Hetty van de Rijt en Frans X. Plooij en daarin staan de 10 sprongen van de mentale ontwikkeling van de baby. Dat is een heel verhelderend boek, en net wat Kleurdoos zegt, de ene is motorisch wat sneller en de andere bijvoorbeeld met spraak. Dat is maar net waar de baby z'n interesse naar uitgaat.
In dat boek noemen ze ook bijvoorbeeld "winkel van de relaties" waar allerlei afdelingen zijn en waar je kindje de voor hem leukste dingen uithaalt en die het eerst ontwikkeld.
Beetje raar uitgelegd misschien, maar bekijk dat boek maar eens, erg interessant!
pi_72723813
Elin doet DAGDAG *zwaaien*
elke keer als ik nu dagdag zeg
  maandag 14 september 2009 @ 10:46:00 #240
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72723976
Misschien vergezocht, maar bij een gehoortest testen ze of het oor fysiek in staat is om te horen. Mijn man heeft een oog waar hij niks (nouja heel weinig) mee ziet. Dat oog is fysiek helemaal in orde, dus de 'kortsluiting' zit ergens tussen zijn oog en zijn hersenen in. Dat zou bij een oor ook kunnen, toch?

Oh KD daar kijk ik wel naar uit hoor, echte interactie. Lijkt me zo schattig! En zeker bij zo'n lief meisje als Elin
pi_72724157
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien vergezocht, maar bij een gehoortest testen ze of het oor fysiek in staat is om te horen. Mijn man heeft een oog waar hij niks (nouja heel weinig) mee ziet. Dat oog is fysiek helemaal in orde, dus de 'kortsluiting' zit ergens tussen zijn oog en zijn hersenen in. Dat zou bij een oor ook kunnen, toch?

Oh KD daar kijk ik wel naar uit hoor, echte interactie. Lijkt me zo schattig! En zeker bij zo'n lief meisje als Elin
Ja volgende week krijgt de kleine uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis. Nu maar hopen dat er niks is en dat ze gewoon traag is!!
pi_72724586
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin doet DAGDAG *zwaaien*
elke keer als ik nu dagdag zeg
Dus jij bent de hele dag dagdag aan het zeggen? Dus dat gaat Seb over drie dagen doen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72724776
Heeeeey dat verklaart alles. Tyler is nu met tand 6 bezig. Hij heeft het daar gewoon te druk mee.

Hij tijgert op warpspeed nu. Maar 2 keer eruit geweest, dus verbetering!
Vanmiddag weer op controle bij de kinderchirurg.
pi_72724785
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:13 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dus jij bent de hele dag dagdag aan het zeggen? Dus dat gaat Seb over drie dagen doen
flapperen met je hand..en dan voor de spiegel, vind elin errrrg leuk
pi_72724864
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeeeey dat verklaart alles. Tyler is nu met tand 6 bezig. Hij heeft het daar gewoon te druk mee.

ik denk echt wel dat het zo werkt Seb & Elin kruipen bijv al een poos en staan ook maar die hebben beide nog geen tanden. JJ & Tyler hebben al meerdere tanden maar tijgeren.
dus dat de focus constant op iets anders ligt en dat het lichaam dus stap voor stap iets moet verwerken
pi_72725278
Zolang Senna zich ontwikkelt, vind ik het best. en of ze dat dan snel of langzaam doet, maakt me niets uit. en in vergelijking met andere kinderen vind ik al helemaal onbelangrijk

haar normale temp is 36,8, nu was is net 37,3. ze is wat hangerig, maar dat is ze wel vaker. moet ik nog ergens op letten of iets doen, behalve regelmatig tempen?
pi_72725529
Woensdag krijgt Leander zijn eerste prikjes. Vind hem nu al zielig en mezelf stom dat ik hem dat aan ga doen
Hij is de laatste tijd zo vrolijk en blij. Hij lacht echt de hele tijd als ie wakker is. Gisteravond gaf zijn papa hem de fles en toen moest is zo lachen steeds. Hij vergat helemaal te drinken. En dan echt met van die harde uithalen erbij waarvan is zelf schrikt en dan daarom weer moet lachen. Dan lijkt het net of ie echt de slappe lach heeft
pi_72726152
Huup hoe is het met het spugen van A gegaan,al wat minder of juist niet?
Miss_sly hoe was jullie weekend en hoe ging het met Senna?
Ik zou het even laten bij alleen tempen Miss, en kijk naar haar algehele gesteldheid, en vertrouw je eigen gevoel

Innepin hoe gaat het nu bij jullie?

Kersjes fijn he douchen samen met Toby, hier heb ik het zelf nog niet durven doen, maar papa is al geregeld met Roy samen gaan douchen

Ow Huup ik weet het nog niet, aan de ene kant wil ik best wel eens een kijkje nemen op die beurs, maar het is anderzijds ook weer een roteind reizen. tegen die tijd laat ik het je nog wel weten.

MeNickole hopelijk vinden ze dan toch de oorzaak van dat andere kindje, en hopelijk is het niks.
En denk maar zo die prikjes doe je ook weer voor zijn gezondheid
Komt wel goed meid
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 september 2009 @ 12:15:49 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72726204
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef _Ingrid_ het volgende:

huh zijn jan en tyler tweelingen? jan is ook met nr. zes bezig nu, en ik kan hem fulltime bij het kattenvoer weghalen, bij de pckabels (achter mijn bureau, waar nog een stoel voor staat bij de aardappelvoorraad in de keuken en ga zo maar door

zei ik gisteren nog dat hij zijn hoofd nooit stootte? ik wilde hem op de grond leggen na en schone luier, en ik ben bijna bij de grond, beweegt hij ineens heel wild en bonkt zo met zijn hoofd tegen de grond aan. huilen natuurlijk, maar geen blauwe plek of bult te bekennen nu.

vanmorgen om vijf uur was het ineens dikke paniek hier, jan was helemaal overstuur, ben dr maar uitgegaan met hem, en na een minuut of tien was het weer goed, maar hij wilde perse tegen mij aan slapen op zijn buik om acht uur wakker, en nog niet weer geslapen nu .. ik houd het maar op de 37-wekensprong
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72726552
Elin dagdag
zo leuk <3

Bar, ze heeft niet meer gespuugd sindsdien *afklopt*
beetje gek, maar het zal wel. Het voeden doe ik maar geheel op gevoel nu ik weet het anders ook niet zo, de ene keer wil ze meer drinken dan de andere keer. Dus de ene keer is 1 borst helemaal leeg voldoende en de volgende keer drinkt ze er anderhalf ofzoiets. Het zal wel, het gaat goed zo dus tsja.
Ze slaapt nu trouwens bijna niet meer tussen 9 a 10 uur en 1 uur ongeveer geen idee of dat uitmaakt, ik heb het idee dat ze soms wel moe is, van tijd tot tijd dommelt ze wel wat maar dan wordt ze weer wakker en gaat ze weer om zich heen liggen kijken, maar ze is wel rustig verder, niet huilerig ofzo.

En over die beurs ja ik wilde op zich wel gaan kijken maar mn lief vindt het niet zo boeiend geloof ik, die had het na de 9-maanden beurs wel een beetje gezien, hij vond de aanbiedingen enzo niet zo denderend. Dus ik moet nog es even bezien wat ik doe of ik wel of niet zelf daar nog heen wil.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')