In elk geval na het eerste jaar, omdat het erg zout en behoorlijk vet is.quote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Wanneer mag je kind (een stukje) kaas hebben eigenlijk? Ik kan daar niets over vinden.
elin krijgt ook al jonge kaas vanaf 7 mndquote:Op zondag 13 september 2009 16:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
In elk geval na het eerste jaar, omdat het erg zout en behoorlijk vet is.
Is jong belegen dan ook goed? Dat hebben wij altijd... anders haal ik even jonge kaas. Hij heeft het vandeweek bij mn ouders gehad en hij vond het heerlijk.quote:Op zondag 13 september 2009 16:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin krijgt ook al jonge kaas vanaf 7 mndvindt ze heerlijk..mag van stefan
wij hebben ook jong belegen.. volgens mij maakt het niet zoveel verschil, toch?quote:Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is jong belegen dan ook goed? Dat hebben wij altijd... anders haal ik even jonge kaas. Hij heeft het vandeweek bij mn ouders gehad en hij vond het heerlijk.
doe ik ook hoor, alleen brood met boter, liever geen smeerkaas door t smeltzout .. dus dan een plakje kaas voor erbijquote:Op zondag 13 september 2009 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, duidelijk... volgens mij maakt het ook niet zoveel verschil. Ik ga het eerst ook als snack geven, hij begint net een beetje te wennen aan brood met alleen een beetje roomboter. Zodra dat helemaal goed gaat, weer een stapje verder. Hij vindt thee heel lekker, kan natuurlijk ook niet anders met 2 ouders die alleen thee en geen koffie drinken.
Jair is nu ook begonnen met brood. Ik schrok me alleen vandaag echt rot. Hij had een grot stuk sfgescheurd en verslikte zich daar aan. Hebben jullie al plakjes kaas gegeven voordat je kind tandjes had of hadden jullie kindjes met 7 maanden al tanden? Brood gaat bij hem trouwens ook zonder tanden goed.quote:Op zondag 13 september 2009 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, duidelijk... volgens mij maakt het ook niet zoveel verschil. Ik ga het eerst ook als snack geven, hij begint net een beetje te wennen aan brood met alleen een beetje roomboter. Zodra dat helemaal goed gaat, weer een stapje verder. Hij vindt thee heel lekker, kan natuurlijk ook niet anders met 2 ouders die alleen thee en geen koffie drinken.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ieder kindje heeft ook andere intresses toch? Joep is wel wat langerzamer, maar tot nu toe weiten ze (ze = cb en fysio) dat aan het feit dat hij 3 weken en 2 dagen te vroeg is geboren.quote:Op maandag 14 september 2009 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik val in herhaling, kindjes die te vroeg geboren zijn meestal trager in ontwikkelingkindjes die later zijn juist niet.. het kan natuurlijk wel maar met het later geboren zijn heeft het weinig te maken. meer met het kind zelf.
en lui is het ook niet. ze kunnen verbaal sneller ontwikkelen en motorisch trager omdat ze dus drukker zijn met andere dingen (zoals bijvoorbeeld groeien, kijken, voelen e.d)
Hmm vervelend zeg. Je gaat je dan tuurlijk wel vanalles in je hoofd halen als moeder zijnde. Hopelijk is het niets ergs. Gehoortest was wel goed?quote:Op maandag 14 september 2009 09:49 schreef MeNicole2 het volgende:
De reden dat ik het eigenlijk vraag is omdat ik eerder al tegen de mama had gezegd dat ik iets raars aan der zag. Maar verder niks raars ofzo. En er ook biij gezegd dat ik misschien Leander gewend was en dat het daarom zo leek. Maar nu moest ze net naar het cb en daar zien ze ook iets raars. Maar ze kunnen er niet de vinger opleggen. Juist omdat ze nog zo jong is. Maar je kunt met het kindje gewoon echt helemaal geen contact krijgen. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Nu moet ze een afspraak maken bij de ka enzo. Daarom wilde ik even weten hoe de nadere kids hier het deden!!
Ja volgende week krijgt de kleine uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis. Nu maar hopen dat er niks is en dat ze gewoon traag is!!quote:Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien vergezocht, maar bij een gehoortest testen ze of het oor fysiek in staat is om te horen. Mijn man heeft een oog waar hij niks (nouja heel weinig) mee ziet. Dat oog is fysiek helemaal in orde, dus de 'kortsluiting' zit ergens tussen zijn oog en zijn hersenen in. Dat zou bij een oor ook kunnen, toch?
Oh KD daar kijk ik wel naar uit hoor, echte interactie. Lijkt me zo schattig! En zeker bij zo'n lief meisje als Elin
Dus jij bent de hele dag dagdag aan het zeggen?quote:Op maandag 14 september 2009 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin doet DAGDAG *zwaaien*
elke keer als ik nu dagdag zeg
flapperen met je hand..en dan voor de spiegel, vind elin errrrg leukquote:Op maandag 14 september 2009 11:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dus jij bent de hele dag dagdag aan het zeggen?Dus dat gaat Seb over drie dagen doen
ik denk echt wel dat het zo werktquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeeeey dat verklaart alles. Tyler is nu met tand 6 bezig. Hij heeft het daar gewoon te druk mee.![]()
Hij tijgert op warpspeed nu.Maar 2 keer eruit geweest, dus verbetering!
Vanmiddag weer op controle bij de kinderchirurg.
huh zijn jan en tyler tweelingen? jan is ook met nr. zes bezig nu, en ik kan hem fulltime bij het kattenvoer weghalen, bij de pckabels (achter mijn bureau, waar nog een stoel voor staatquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeeeey dat verklaart alles. Tyler is nu met tand 6 bezig. Hij heeft het daar gewoon te druk mee.![]()
Hij tijgert op warpspeed nu.Maar 2 keer eruit geweest, dus verbetering!
Vanmiddag weer op controle bij de kinderchirurg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |