abonnement Unibet Coolblue
pi_72621597

Voor wie is het bedoeld?
V&A is voor FOK!users, dus niet voor bedrijven, niet voor je handel en niet als uitzendbureau. Wil je toch reclame maken op FOK!? Dan kan je terecht bij de pr@fok.nl

Hoe open ik een V&A topic?
  • Verzin een duidelijke topictitel zodat men in één oogopslag kan zien waar het om gaat.
  • Kies een subforum (Vraag of Aanbod) en maak gebruik van tags [TK/TR/GEZ/GRATIS].
  • Maak een duidelijke openingspost voor je topic; wat heb je te koop, wat zoek je en in welke staat is het.
  • V&A is geen veilingsite, dus geef altijd een richtprijs. Echter, het staat mensen vrij om te bieden. Dit kan onder je vraagprijs, maar ook over de vraagprijs zijn.Het bieden van de vraagprijs verplicht de verkoper niet tot verkoop als er overboden wordt. Het is dan aan de verkoper om te beslissen waarmee hij akkoord gaat. Is er echter al een deal gesloten, dan is het niet netjes deze deal af te breken.
  • Geef aan waar het evt. op te halen is of dat je het verstuurt, in of excl verzendkosten.
  • Handel de deals af in je topic en niet (alleen) via mail of pm.
  • Heb je meerdere items van één type (bijv. spellen/dvd's), maak hier dan één topic voor aan.

    Wat is niet toegestaan
  • Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
  • Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
  • Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
  • Software(licenties) uitgezonderd spellen.
  • Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
  • Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
  • Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
  • Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
  • Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.

    Aanvullende tips en regels mbt het posten in V&A
  • Je topic kun je 1 keer per dag kicken (je OP telt mee als kick).
  • Vind je het te duur? Post dan niet of doe een tegenbod.
  • Is de deal rond? Aanpassing nodig van de openingspost? Plaats een Topic Report ()
  • Mis je een richtprijs/tag/subforum of iets anders? Ga niet het topic vervuilen, en plaats een Topic Report.
  • Heb je een goede/slechte ervaring met een user, dan kan je dit melden in ons ervaringentopic bovenaan de index.
  • Ga niet slowchatten/babbelen in de topics zelf, doe dit in het V&A SC-topic, deze kun je vinden bij de centrale topics onderin.
  • Voor de rest gelden natuurlijk de algemene FOK! voorwaarden.

    Twijfel je of je product toegestaan is vraag het dan eerst even aan de mods voor je een topic opent.

    Ik krijg mijn geld/product niet! Help!
    Het kopen of verkopen van goederen in V&A is volledig op eigen risico, FOK! is geenszins aansprakelijk voor het verloop van een transactie. Kom je je verplichtingen niet na, dan zal FOK! overgaan tot het bannen van je account. Helaas verloopt niet iedere deal even vlekkeloos, probeer er samen uit te komen alvorens je juridische stappen onderneemt. Uiteraard kun je te allen tijde een moderator aanspreken om als tussenpersoon te fungeren.

    Contactgegevens:
    Vragen, opmerkingen en suggesties kun je hier kwijt of mailen naar de moderators van dit forum.
    Dit zijn:

    PM-en kan ook!
    Je kan alle moderators ook in één keer PM-en:
    PM de V&A-modjes.

    Disclaimer:
    Deze policy kan zonder voorafgaande berichtgeving aangepast worden. FOK! biedt slechts een plek om gebruikte waar te koop aan te bieden. FOK! is in geen geval aansprakelijk voor enige vorm van schade tengevolge van de inhoud van dit forum. Alle afspraken, betalingen, leveringen etc. zijn volledig voor je eigen verantwoordelijkheid.


    Vorige topic [V&A Feedback en Policy] Stel hier je vragen

    [ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 11-10-2009 20:32:51 ]
  • 'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_72621615
    waar ik aan mr-puta een linkje vroeg naar zijn topic
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_72622577
    Als ik alle v&a modjes een pm stuur krijg jij ze dan ook?
    pi_72622643
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef ColtZ40 het volgende:
    Als ik alle v&a modjes een pm stuur krijg jij ze dan ook?
    als je naar vacrew pmt, krijgen we allemaal de pm
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_72622670
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    als je naar vacrew pmt, krijgen we allemaal de pm
    nanking ook?
    pi_72622689
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef ColtZ40 het volgende:

    [..]

    nanking ook?
    nee, ik weet dat dat ding nog aangepast moet worden
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_72622703
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    nee, ik weet dat dat ding nog aangepast moet worden
    pi_72623237
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef ColtZ40 het volgende:

    [..]

    say whut?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      donderdag 10 september 2009 @ 20:27:56 #9
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_72623376
    Moddies, mag hier een slotje op : [TK]Canon Ixus 400 verkocht aan ColtZ40 !
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_72623520
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_72632941
    Beroepsmatig een tvp geplaatst
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 11 september 2009 @ 08:25:54 #12
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_72634116
    Het valt mij de laatste tijd op dat er steeds meer dingen op zowel Fok! als marktplaats gezet worden.
    Nu is dat niet erg maar ik vind het wel irritant als de verkoper in eens z'n ding verkoopt via marktplaats terwijl men hier ook aan het bieden is.
    Ik begin me daar steeds meer aan te ergeren.
    Met dit als hoogte/dieptepunt: [TK] 60-70L Hikingtas Zambezi van merk Wildebeast
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_72634580
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 08:25 schreef Netsplitter het volgende:
    Het valt mij de laatste tijd op dat er steeds meer dingen op zowel Fok! als marktplaats gezet worden.
    Nu is dat niet erg maar ik vind het wel irritant als de verkoper in eens z'n ding verkoopt via marktplaats terwijl men hier ook aan het bieden is.
    Ik begin me daar steeds meer aan te ergeren.
    Met dit als hoogte/dieptepunt: [TK] 60-70L Hikingtas Zambezi van merk Wildebeast
    Ik snap je punt, alleen sommige users zijn gewoon snel met een bod accepteren. Hij meldt het netjes (en had in zijn topic alle informatie staan) dus er is verder weinig aan te doen.
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
    pi_72640789
    [TK] Desigual Jurk dit jurkje gekocht van alki. In goede staat ontvangen. Had verwacht dat het als brievenbus post kwam maar het kwam al pakket post.
    pi_72640893
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
    [TK] Desigual Jurk dit jurkje gekocht van alki. In goede staat ontvangen. Had verwacht dat het als brievenbus post kwam maar het kwam al pakket post.
    Ik zou het hier even posten [V&A | EV | Ervaringen] Schade of schande?
    pi_72640925
    mijn fout sorry
    pi_72640960
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
    mijn fout sorry
    Geen probleem
    pi_72650417
    A_A

    Ik vind het prima dat je me note, maar wel jammer dat als ik dan een verduidelijkende PM stuur over de note, aangezien het over een totaal niet boeiende opmerking ging en er een reden achter zat, is het wél jammer dat het genegeerd word
    pi_72650509
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
    A_A

    Ik vind het prima dat je me note, maar wel jammer dat als ik dan een verduidelijkende PM stuur over de note, aangezien het over een totaal niet boeiende opmerking ging en er een reden achter zat, is het wél jammer dat het genegeerd word
    Je druk maken om een note Misschien was hij wel positief.
    pi_72650545
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:

    [..]

    Je druk maken om een note Misschien was hij wel positief.
    Neuh dat sowieso niet
    En ik maak me niet druk, ik PM'de wat uitleg, en vind het nogal jammer als je daar dan totaal geen reactie op krijg.
    pi_72651178
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Neuh dat sowieso niet
    En ik maak me niet druk, ik PM'de wat uitleg, en vind het nogal jammer als je daar dan totaal geen reactie op krijg.
    Wanneer heb je die pm gestuurd dan?
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
    pi_72654680
    [TK] Nokia N82 & Qtek s100 (PDA) mag een slotje de boel is verkocht
    Don't trust anyone else!
    Trust me!
    pi_72654762
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_72654785
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef rene90 het volgende:

    [..]

    Wanneer heb je die pm gestuurd dan?
    Begin v/d middag. Hij is erna nog actief geweest.

    Tis geen halszaak ofzo hoor, maar vond het discutabel punt om op te noten eerlijk gezegd
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')