SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Heb je een alternatief nu ze er al aan het uitkomen zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef l3laster het volgende:
sorry hoor, maar ksnap niet wat je met jonge katjes moet als er zoveel beesten in het asiel zitten....
Snappie zou eigelijk in eind juli gestrerriliseerd worden maar toen was ze dus al zwanger, nu wordt ze zodra de kittens weg zijn gestrerriliseerd.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef l3laster het volgende:
sorry hoor, maar ksnap niet wat je met jonge katjes moet als er zoveel beesten in het asiel zitten....
Geef dat beest dan ook iets fatsoenlijks te etenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:50 schreef AliedaHGZ het volgende:
Inmiddels zijn er 4 kittens geboren (3 rode en 1 donker grijze), denk dat er niet meer komen want Snappie was net bezig de nageboorte op te eten.
Dit is Snappiequote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef Cat22 het volgende:
Dat doet een moederpoes tussen elke kitten. Is geen indicatie dat er geen kittens meer komen. Maar vier is een heel mooi aantal voor een nestje. Dan heeft moederpoes het al druk genoeg met voeden en zo. Bij grotere nesten moet je nog gaan opletten of alle kleintjes genoeg warmte krijgen van haar.
Wel gaaf dat je drie rooitjes hebt!
Heb je een foto van Snappie?
Dit nestje is de 4e generatiequote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Snappielappie.![]()
Mochten er nog meer kittens komen, dan kun je haar beter die nageboortes niet meer op laten eten. Dan raakt ze aan de diarree. Maar zo te zien heb je langer kitten ervaring.
nummero 5 en 6 zijn net geboren. dacht gister rond 23.00u dat de bevalling wel klaar was want Snappie kwam af en toe der doos alweer uit om ff wat te eten/drinken en op de kattenbak te gaan. En haar buik was ook niet meer dik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef Cat22 het volgende:
Gezellig, zo'n vier generatie huis. Maar wel goed dat je haar laat steriliseren, er zijn al zoveel katten die nog een huis zoeken.
Hoe is het met de verse moeder en haar kinderen?
Die ga ik straks maken, moet ff een camera regelen. M`n mobiel is kapot en in de mobiel die ik ff tijdelijk van m`n broertje leen zit geen cameraquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:37 schreef delano.888 het volgende:
Doe nou s fotos van de nieuwe kittens
Nee de doos staat in de schuurquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:14 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn volgens mij flinke beebjes! Moeder zal wel blij zijn dat ze dat vrachtje niet meer mee hoeft te sjouwen.
(die doos staat toch niet buiten he!?)
Mensen die er 1 willen mogen zich meldenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Potentiële blikopeners kunnen zich melden, toch TS?
Welke van die kittens op de foto heeft het nou niet gered?
Of lees ik het nou verkeerd?
En mag de doos niet in huis staan?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Is er dan niet teveel tocht in die schuur? Wel warm genoeg enzo?
Misschien stel ik me wel aan hoor, ik heb niet echt veel verstand van kittens
Ah gelukkig, ik heb daar echt geen verstand van, nooit zelf een kitten gehad namelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]mamaGreys, zo bezorgd hoeft niet volgens mij hoor.
Het vriest nog niet buitenen de doos lijkt me hoog genoeg om ze daar voorlopig in te houden en te beschermen tegen tocht.
Wat een moppies
Het is een aluminium garagebox met een kanteldeur, gaat geen wind doorheenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Is er dan niet teveel tocht in die schuur? Wel warm genoeg enzo?
Misschien stel ik me wel aan hoor, ik heb niet echt veel verstand van kittens
Wildervank (gemeente Veendam)quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:41 schreef Miss_Isis het volgende:
Ahh.. lief hoorvooral dat kleine lapje... Waar wonen Snappie en haar babies eigenlijk..? (Als het een beetje in de buurt is zijn we hier misschien wel in de markt voor een lief lapjespoesje namelijk
)
Jammer.... 2 uur rijden is voor mijn ouders denk ik iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 12 september 2009 10:10 schreef AliedaHGZ het volgende:
[..]
Wildervank (gemeente Veendam)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |