Ja zoiets dacht ik ook al maar de gids voor woensdag is nog niet beschikbaar, hopelijk op sport1hd, al zal daar het golf wel weer op zijnquote:
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:51 schreef DeVinger het volgende:
En Australie met Guus tegen wie ook alweer, ik dacht Uruguay toch?
Mis ik iets?quote:Bosnie in de ban van WK na kwalificatie
Bosnië – Herzegovina is helemaal in de ban van het WK volgend jaar in Zuid-Afrika. De ploeg van trainer Miroslav Blazevic stelde afgelopen zaterdag het WK veilig na een 2-0 winst op Estland. Het land zat in groep vijf, waar Spanje zich als eerste plaatste voor de eindronde. Verder hoeven Turkije, Estland, België en Armenië geen tickets te bestellen. Door de overwinning op Estland is het groot feest in het oosten van Europa.
Duizenden fans van de nationale ploeg gingen in de hoofdstad Sarajevo de straat op om het te vieren. Ook in Mostar werd feest gevierd. Dit is opmerkelijk aangezien dit gebied af en toe het toneel is voor rivaliserende voetbalsupporters. de bondscoach is uiteraard blij met de plaatsing in Zuid-Afrika. "Dit is een van de beste dagen uit mijn leven, we deden als underdog mee aan de kwalificatiereeks en nu moeten de toplanden zich zorgen om ons maken", aldus Blazevic na afloop.
Ze zeggen uiteraard dat het iedereen tegen iedereen is, maar de loting zal Portugal vast niet koppelen aan Frankrijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Isiolo het volgende:
Worden de sterke landen ook eventueel tegen elkaar geloot ?
Raar idd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mis ik iets?![]()
Bosnie is al geplaatst?
Jammer...quote:Rusland, Portugal, Frankrijk en Griekenland genieten de status van reekshoofd bij de loting van de play-offs, aanstaande maandag. Griekenland en Portugal plaatsten zich vandaag voor de play-offs.
De ongeplaatste landen zijn Oekraïne, Slovenië, Bosnië-Herzegovina en Ierland. Oekraïne en Slovenië wisten zich vanavond te kwalificeren voor de play-offs. De Slovenen hielden onder meer Tsjechië achter zich en Oekraïne was te sterk voor Kroatië.
je moet niet vergeten dat de reis naar Nieuw Zeeland voor Bahrein een hele onderneming is per kameel! die zijn wel een paar weken onderweg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:55 schreef Leatherface het volgende:
Wanneer is de return Nieuw-Zeeland vs Bahrein?
Ah-14 november pas.
Vreemd dat er ruim een maand tussen zit.
Die gaan het nog lastig zat krijgen... tegen welke tegenstander ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Raar idd.
Die gaan dus "toevallig" tegen Portugal of Frankrijk loten, let maar op.
Als het kan met een goal via een opblaasbare ballon zoals bij Sunderland-Liverpoolquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:49 schreef popolon het volgende:
Zou mooi zijn, Ierland schiet Frankrijk eruit.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het kan met een goal via een opblaasbare ballon zoals bij Sunderland-Liverpool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |