Als je er een hebt, kun je er niet omheen...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:55 schreef Tja..1986 het volgende:
iTunes is sowieso een kut programma. Ook compleet zinloos. Ook trouwens de reden dat ik nooit een Ipod zal kopen.
er zijn programma's om dingen op je ipod te gooien, waardoor je geen itunes nodig hebquote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Als je er een hebt, kun je er niet omheen...
Precies daarom moet je ook gewoon een andere mediaspeler kopen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Als je er een hebt, kun je er niet omheen...
Wat is daar dan mis mee?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Mensen die iTunes gebruiken om muziek af te spelen
Leuk he, lekker trollen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Op Windows.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Op windows is inderdaad wat minder geslaagd. Die Bonjour service die ongevraagd geinstalleerd wordt is al een reden om dat installeren niet te doen.quote:
Misschien omdat windows pc's vele malen goedkoper zijn. En je hoort echt geen verschil hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op windows is inderdaad wat minder geslaagd. Die Bonjour service die ongevraagd geinstalleerd wordt is al een reden om dat installeren niet te doen.
Aan de andere kant: waarom zou je eigenlijk Windows gebruiken voor het afspelen van muziek, terwijl een Mac toch zoveel mooier is?
Weet iemand ook wat die Bonjour service precies is? Ben het ook een aantal keer tegen gekomen.....maar kan het niet goed plaatsten, al weet ik dat het bij installatie van itunes is gekomen.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op windows is inderdaad wat minder geslaagd. Die Bonjour service die ongevraagd geinstalleerd wordt is al een reden om dat installeren niet te doen.
Aan de andere kant: waarom zou je eigenlijk Windows gebruiken voor het afspelen van muziek, terwijl een Mac toch zoveel mooier is?
Het draait ook traag met OS X. Het is gewoon een bagger zwaar programma. Al heb je een 88-core CPU op 54 Ghz, het draait gewoon traag.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef TimKuik het volgende:
iTunesWat een triest bagger programma. Oh en als je PC er traag door word raad ik je aan een nieuwe te kopen.
iTunes is bij mij absoluut niet traag. Wellicht misschien de oudere versies maar 8 en 9 zijn bij mij nooit traag geweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het draait ook traag met OS X. Het is gewoon een bagger zwaar programma. Al heb je een 88-core CPU op 54 Ghz, het draait gewoon traag.
Simpele ziel ben je ook hè. Waarom zou je een Mac kopen om muziek af te spelen en niet een PC? Die Mac is echt niet beter hoor. Pfff..quote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
8 draait op een laatste gen iMac niet geheel okselfris.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
iTunes is bij mij absoluut niet traag. Wellicht misschien de oudere versies maar 8 en 9 zijn bij mij nooit traag geweest.
Ik heb een iMac van eind 2008 en eigenlijk geen problemen, maar ik heb dan ook niet zo heel veel muziek. Misschien dat dat ook helptquote:Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
8 draait op een laatste gen iMac niet geheel okselfris.
Niet echt fris als? Hij moet plaatjes cachen bij het scrollen van 50 gb muziek?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
8 draait op een laatste gen iMac niet geheel okselfris.
Foobar2000. Een media player.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:31 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
fubar ken ik wel, wat is foobar?
Werkt inderdaad fijner (op Windows) en je kunt veel aanpassen.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Werkt fijner inderdaad. iTunes heb ik alleen als noodzakelijk kwaad.
1 2 3 4 5 6 | iTunes Helper.exe "Listens" for commands to help iTunes communicate with devices (such as iPod). qttask.exe Provides a QuickTime icon in the Notification area (system tray) of the Windows Task bar. mDNSResponder.exe Allows iTunes to discover services on the local network (music sharing, Apple TV, AirTunes). Also known as Bonjour for Windows. AppleMobileDeviceService.exe Allows iTunes to recognize iPhone and iPod touch distnoted.exe Allows iTunes to sync with iPhone and iPod touch |
Gewoon uitschakelen?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef WhAzAaA het volgende:
iTunes 7.x for Windows XP and Vista installs some processes that run in the background when iTunes is not open. Here is a brief explanation of what each process does:
Process:
[ code verwijderd ]
itunes-bloatware
Volgens mij heeft iTunes dat nodig om de muziek-library met andere computers op je netwerk te delen. Dan kan mijn broertje bijvoorbeeld op zijn pc via iTunes mijn muziek luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:23 schreef McDucky het volgende:
[..]
Weet iemand ook wat die Bonjour service precies is? Ben het ook een aantal keer tegen gekomen.....maar kan het niet goed plaatsten, al weet ik dat het bij installatie van itunes is gekomen.
Bedankt hè, Bio, voor deze reactie. Dit soort opmerkingen zijn heel geslaagd.quote:
Ikke!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef WhAzAaA het volgende:
mensen die nog nooit van winamp+ipod plugin hebben gehoord [ afbeelding ]
Ja, doe dan niet met dingen strooien die slaan als een lul op een drumstel. Bedoel, je bent dan gewoon aan het trollen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt hè, Bio, voor deze reactie. Dit soort opmerkingen zijn heel geslaagd.
Ik vind het ook prima werken, kan ik tegelijk muziek syngroniseren enzo. Maar er zal vast geen mogelijkheid zijn om deze versie eenvoudig er weer af te mikkeren?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:47 schreef bloodysunday het volgende:
Mensen die Media Player gebruikeniTunes werkt overigens gewoon lekker
Hoi.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef n8n het volgende:
Mijn Mac is nu alweer 9 jaar oud (! ) En trekt iTunes 9 prima, wel grafirritant dat de het browservenster (command/ctrl + B) nu naar links is verplaatst met alleen de artiesten en dat je in de rasterweegave in de bibliotheek niet meer alle album's als overzicht kan krijgen
Icoontje naar de prullenbak slepen en deze legen!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:50 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima werken, kan ik tegelijk muziek syngroniseren enzo. Maar er zal vast geen mogelijkheid zijn om deze versie eenvoudig er weer af te mikkeren?
Iik ga het straks -op m'n eigen computer- proberen, bedankt.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoi.
Dat vond ik ook bloedirritant. Maar als je naar 'Weergave' gaat en dan naar 'Kolombrowser' kan je hem weer boven je lijst zetten, en je kan selecteren welke onderdelen je er in wil hebben en welke niet.
Je bedoelt een iPhone? Je kan je muziek handmatig beheren en zodoende van 2 verschillende PC's muziek op je telefoon krijgen, dit doe je met een vinkje als je de iPhone aansluit.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Vraagje he, stomme paupers (meen ik niet hoor HIHIHIHIIHHIHI)
Ik heb dus 2 hendig sjieke pc's he, die oude, daar heb ik mijn originele itunes library op, die ik op me phone heb gesynced.
Nu op deze nieuwe pc dus ook allemaal nieuwe gangstar muziek erop, maar als ik hier wil syncen, flikkert ie dan alle andere nummers van eerst er af? Zoiets staat er wel namelijk
Niet dat ik die nummers kwijtraak, maar ik heb er ultra lang over gedaan om alle nummers in de goede mapjes te flikkeren(kwa genres , jij weet)
Kankerjodenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoop dat je een backup hebt van je iTunes library bestanden van voor de update, anders herkent versie 8 de bibliotheekbestanden niet meer en moet je je muziek opnieuw importeren.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:50 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima werken, kan ik tegelijk muziek syngroniseren enzo. Maar er zal vast geen mogelijkheid zijn om deze versie eenvoudig er weer af te mikkeren?
iTunes betichten van het hebben van een slechte intreface en VLC als beter alternatief presenteren >quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:53 schreef De_goegemeente het volgende:
Itunes is niet echt een goed programma nee, zeker ook niet qua userinterface, en idd zijn er voor muziek afspelen veel betere alternatieven...
Maar de idioten die hier opperen mediaplayer te gebruiken zijn echt kierewiet, wat een bagger is dat.
Zoals slechts 1 keer gezegd in dit topic: VLC mediaplayer. Lekker licht, geen fratsen en alle codecs gewoon erin.
Vooral de playlists in VLC zijn echt de bomquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:53 schreef De_goegemeente het volgende:
Itunes is niet echt een goed programma nee, zeker ook niet qua userinterface, en idd zijn er voor muziek afspelen veel betere alternatieven...
Maar de idioten die hier opperen mediaplayer te gebruiken zijn echt kierewiet, wat een bagger is dat.
Zoals slechts 1 keer gezegd in dit topic: VLC mediaplayer. Lekker licht, geen fratsen en alle codecs gewoon erin.
Omdat iTunes per definitie geen "duidelijke lijst en verder geen gezeik" is, dat zijn winamp en foobar etc...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:29 schreef Roscovitch het volgende:
WTF is er mis met iTunes, ik had er nog nooit van gehoord maar speelde altijd alles af met mediaplayer, lekker kut was dat (slomer, onduidelijk) en sinds ik ipod heb vind ik iTunes echt chill. Wat is er handiger aan gewoon een duidelijke lijst en verder geen gezeik?
Ja hoor daar komt weer een nerd met zijn kutprogamma'tjes aanzetten die niemand kent.quote:Op zondag 13 september 2009 13:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat iTunes per definitie geen "duidelijke lijst en verder geen gezeik" is, dat zijn winamp en foobar etc...
iTunes is toch, allang, geen simpele MP3 speler meer.quote:Op maandag 14 september 2009 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ik verbaas me er wel over hoe groot programma's beginnen te worden; 10 jaar geleden was een iTunes gebaseerd op Soundjam wat ongetwijfeld op een floppy paste. Nu zijn simpele mp3 spelers al zo 80 mb
je kan er mp3's/video's mee spelen/bewerken en je iPod synchen meer is het eigenlijk nietquote:Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef zovty het volgende:
[..]
iTunes is toch, allang, geen simpele MP3 speler meer.
Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 14 september 2009 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ik verbaas me er wel over hoe groot programma's beginnen te worden; 10 jaar geleden was een iTunes gebaseerd op Soundjam wat ongetwijfeld op een floppy paste. Nu zijn simpele mp3 spelers al zo 80 mb
simpele harde schijven zijn dan ook geen 500 mb meerquote:Op maandag 14 september 2009 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
Eh, dan moet je nog eens beter kijken... Ik kan er in ieder geval veel meer mee.quote:Op maandag 14 september 2009 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je kan er mp3's/video's mee spelen/bewerken en je iPod synchen meer is het eigenlijk niet
D'r zijn wel verklaringen voor zoals meerdere binaries en frameworks, maar van bloat hebben vrijwel alle commerciele programmas last. Er komen altijd features bij, maar er gaan nooit features weg. Ik brand nooit meer een cdtje, wat mij betreft kan die optie er uit. Sterker nog, ik heb al m'n cdtjes al geript, ook die feature kan er uit. Maar het homesharing vinnik dan weer wel vet handig (kon al met andere tooltjes, maar nu is het netjes geintegreerd.)quote:Op maandag 14 september 2009 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb een Mac dus ik gebruik hem als speler en als tool om MP3's mee te bewerken/maken, oh en voor mijn iPod natuurlijk.
Ik zie ook wel telkens die lijst met aanpassingen, ik vind het alleen zo vaag dat een programma waarvan de kern toch telkens gelijk blijft in 10 jaar tijd zonder scrupules 10 tot 20x groter wordt.
Ohja, een hele ingebouwde webwinkel, downloadfunctionaliteit, user authenticatie en authorisatie met DRM etc vergeet je maar ff voor het gemak hequote:Op maandag 14 september 2009 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je kan er mp3's/video's mee spelen/bewerken en je iPod synchen meer is het eigenlijk niet
oh ja, die heb ik altijd uitgeschakeld staanquote:Op maandag 14 september 2009 12:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ohja, een hele ingebouwde webwinkel, downloadfunctionaliteit, user authenticatie en authorisatie met DRM etc vergeet je maar ff voor het gemak he
Het is onhandig omdat het in Windows de enige fatsoenlijke manier is om je iPod te beheren. Daarnaast is het onhandig omdat iTunes onder Windows een traag baggerprogramma is.quote:Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef n8n het volgende:
Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd wat hier lastig of onhandig aan is
[ afbeelding ]
Ja, de playlist is daar ook zoooooo goed!111quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:23 schreef Kwaliteit het volgende:
Kanker iTunes, beter gebruik je winamp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |