Proficiat!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef TPS het volgende:
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
AVB is binnenDirect voor morgen mijn eerste AVD lesjes geplanned.. Heb er zin in!
Gefeliciteerd. Droog geblevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef TPS het volgende:
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
AVB is binnenDirect voor morgen mijn eerste AVD lesjes geplanned.. Heb er zin in!
Heftigquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Droog gebleven?
Ik heb vanmiddag gedoucht met 120, gaat prima.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef Gauner het volgende:
[..]
Heftig, had afgelopen zaterdag mijn eerste autosnelweg moment. Was wel even wennen
aan 120 km/u, vooral een flinke wind.
Thx!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef Gauner het volgende:
[..]
Proficiat!
Hoe ging het, welke oefeningen kreeg je?
Volgende week dinsdag mag ik.
Das er 1 te weinig.. wat zat er ook alweer bij halve draai en 8.. wegrijden uit parkeervak toevallig?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef TPS het volgende:
[..]
Thx!
Uhm, nee het was nat op de baan/wegAlleen de remoefeningen waren overdekt, dat was wel chill. Mijn examen ging als volgt (in willekeurige volgorde anders wordt het te veel nadenken voor me):
- Uitwijkproef
- Snelle slalom
- Lopen met de motor
- Langzame slalom
- Noodstop
- Precisiestop
Ja mis ook 1 langzame oefening.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Das er 1 te weinig.. wat zat er ook alweer bij halve draai en 8.. wegrijden uit parkeervak toevallig?
"Beetje gas erop, je mag die caravans best inhalen, daar ben je tenslotte motorrijder voor" zei mijn instructeur toen we van een turborotonde afkwamen achter een caravan en nog een lomp voertuig. Tegen het meisje wat voorop reed, dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja mis ook 1 langzame oefening.
Haha dat filmpje Robin, echt goed.
Sommige dingen zijn zelfs herkenbaar haha (gewoon inhalen die vrachtwagen, zei instructeur toevallig afgelopen zaterdag ook).
Wat heb ik je gezegd ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef TPS het volgende:
[..]
Thx!
Uhm, nee het was nat op de baan/weg![]()
blablablabla
Al met al viel het mij dus heel erg mee
Nee, ik weet het alweer: stapvoets rijdenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Das er 1 te weinig.. wat zat er ook alweer bij halve draai en 8.. wegrijden uit parkeervak toevallig?
Godver, net even gebeld. Ze hebben direct AVB examen aangevraagd (12 november), en van daaruit zijn ze terug gaan rekenen. Ik heb dus pas 19 oktober mijn eerste rijlesquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef Robin__ het volgende:
Ligt er beetje aan.. als je zo'n pakket neemt waarbij al je les momenten van te voren worden ingepland kan dat even duren. Kleine tip, voel je niet bezwaard om om opheldering te vragen. Genoeg concurentie onder rijscholen en bovendien betaal je ze ook gewoon.. als ze geld willen verdienen (ik gok dat ze dat wel willen) zeggen ze sorry en laten ze weten hoelang het nog duurt/wanneer je begint.
Zie het als enthousiasme, niet als opdringen
ai... tja even overwegen of je dat wilt. 3 weken om een uur of 15 (give or take) te lessen. Echt een spoedcursus is het ook weer niet, maar toch.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef NutKees het volgende:
[..]
Godver, net even gebeld. Ze hebben direct AVB examen aangevraagd (12 november), en van daaruit zijn ze terug gaan rekenen. Ik heb dus pas 19 oktober mijn eerste rijles
Begrijpelijk hehequote:Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef NutKees het volgende:
Ach, veel lessen achter elkaar en dan meteen afrijden klinkt als een goed plan. Maar ik had gehoopt daar deze week mee te kunnen beginnen. Van de andere kant kan ik me nu wel even op de theorie concentreren en alvast wat motorzaken gaan onderkwijlen. Ik heb nog helemaal niets op het oog, maar het moet wel een chopper worden (ik ben niet groot).
http://www.voertuigcontrole.nl/hondacbf500.htm is ook een leukequote:Op woensdag 30 september 2009 19:34 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Begrijpelijk hehemaarja 2,5 week wachten is ook wel te overleven. Theorie kan je zelfstandig reserveren via internet, dat zou ik sowieso tijdig doen, je kunt m maar beter op zak hebben. Heel veel bruikbaars voor het avb stond er niet in mijn theorieboek, maar daar is ook genoeg leesvoer over te vinden op internet.
http://www.gratistheorie.nl/Motor/vorkbad/index.htm << daar staan bv dingen die je bij het examen moet kunnen vertellen/controleren wat betreft de techniek op een motor.
200 kilometer op het klokje erbij gezet, wat een lekker dagje!quote:
Harde wind hier, niet heel geweldig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:44 schreef PeeJie_ het volgende:
Lekker weertje weer vandaag / vanavond!
Hoop dat het woensdag beter is (AVB), ipv zeiknat thuis te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |