abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:40:42 #126
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_73216036
JAAAAAAAAAA

AVB is binnen Direct voor morgen mijn eerste AVD lesjes geplanned.. Heb er zin in!
pi_73216347
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef TPS het volgende:
JAAAAAAAAAA

AVB is binnen Direct voor morgen mijn eerste AVD lesjes geplanned.. Heb er zin in!
Proficiat!
Hoe ging het, welke oefeningen kreeg je?
Volgende week dinsdag mag ik.
pi_73217169
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef TPS het volgende:
JAAAAAAAAAA

Gefeliciteerd. Droog gebleven ?

Ik heb vanmiddag gedoucht met 120, gaat prima.
pi_73217956
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Droog gebleven ?

Ik heb vanmiddag gedoucht met 120, gaat prima.
Heftig , had afgelopen zaterdag mijn eerste autosnelweg moment. Was wel even wennen
aan 120 km/u, vooral een flinke wind.
pi_73218334
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef Gauner het volgende:

[..]

Heftig , had afgelopen zaterdag mijn eerste autosnelweg moment. Was wel even wennen
aan 120 km/u, vooral een flinke wind.

begin is leuk

jaja, boven de 100 begint het best te waaien op zo'n naked Kom je dr ineens achter dat die helm misschien toch wel wat strakker mag enzo en schakelen met 120 word ook een iets andere ervaring (hoewel dat al gebeurde onderweg naar de 2e avb les) maar went snel hoor. gewoon goed blijven zitten, niet raar op je armen gaan hangen (1 als het hard waait enzo is het belangrijk dat je niet te krampachtig probeert recht te blijven 2 je krijgt nogal last van je polsen) maar zo lang hoef je met lessen toch niet achter elkaar over de snelweg
pi_73218461
motorrijden? nooit doen, vergeet het.. das niet voor mensen
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:11:29 #132
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_73218567
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef Gauner het volgende:

[..]

Proficiat!
Hoe ging het, welke oefeningen kreeg je?
Volgende week dinsdag mag ik.
Thx!

Uhm, nee het was nat op de baan/weg Alleen de remoefeningen waren overdekt, dat was wel chill. Mijn examen ging als volgt (in willekeurige volgorde anders wordt het te veel nadenken voor me):

- Uitwijkproef
- Snelle slalom
- Lopen met de motor
- Langzame slalom
- Noodstop
- Precisiestop

Dat was em volgens mij.. Heb geen achtje gehad of halve draai Alles ging eigenlijk perfect.. Ja de noodstop zette ik de eerste keer iets te vroeg in maar de 2e keer ging ie perfect Overal dus een voldoende op Hoefde ook maar 1 keer iets over te doen...

Deze keer was er zelfs een "kwaliteitsbegeleider" ofzo bij kijken.. Zo'n gast controleert 1 keer in de zoveel tijd of de examinators wel goed hun werk doen etc. etc. dus wel nice dat ik ben geslaagd Hij zei bij elke oefening: ja die was goed, perfect, goed voorbeeld blabla

Al met al viel het mij dus heel erg mee
pi_73218846
Zaterdag ochtend ook maar eens langs de rijschool

Wordt vervolgd
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_73218954
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef TPS het volgende:

[..]

Thx!

Uhm, nee het was nat op de baan/weg Alleen de remoefeningen waren overdekt, dat was wel chill. Mijn examen ging als volgt (in willekeurige volgorde anders wordt het te veel nadenken voor me):

- Uitwijkproef
- Snelle slalom
- Lopen met de motor
- Langzame slalom
- Noodstop
- Precisiestop

Das er 1 te weinig.. wat zat er ook alweer bij halve draai en 8.. wegrijden uit parkeervak toevallig?
pi_73219392
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Das er 1 te weinig.. wat zat er ook alweer bij halve draai en 8.. wegrijden uit parkeervak toevallig?
Ja mis ook 1 langzame oefening.

Haha dat filmpje Robin, echt goed.
Sommige dingen zijn zelfs herkenbaar haha (gewoon inhalen die vrachtwagen, zei instructeur toevallig afgelopen zaterdag ook ).
pi_73225404
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef Gauner het volgende:

[..]

Ja mis ook 1 langzame oefening.

Haha dat filmpje Robin, echt goed.
Sommige dingen zijn zelfs herkenbaar haha (gewoon inhalen die vrachtwagen, zei instructeur toevallig afgelopen zaterdag ook ).
"Beetje gas erop, je mag die caravans best inhalen, daar ben je tenslotte motorrijder voor" zei mijn instructeur toen we van een turborotonde afkwamen achter een caravan en nog een lomp voertuig. Tegen het meisje wat voorop reed, dat dan weer wel ..
Wie niet dom is moet slim zijn!
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:17:28 #137
168121 retuow82
Het is friet!
pi_73228219
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef TPS het volgende:

[..]

Thx!

Uhm, nee het was nat op de baan/weg

blablablabla

Al met al viel het mij dus heel erg mee
Wat heb ik je gezegd ...

En nu niet meer zeuren over een natte weg, gewoon normaal rijden en er is niets aan de hand
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  FOK!fotograaf dinsdag 29 september 2009 @ 23:20:18 #138
159915 -Menn0-
MNO
pi_73228313
Pfft ik vanochtend op de motor naar school: Zonnetje

Hele dag mooi/goed weer:

5 minuten na m'n laatste college: regen

Rij de straat in: stopt gelijk met regenen

Mother nature is fucking with me
,,/
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:41:38 #139
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_73229070
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Nee, ik weet het alweer: stapvoets rijden Was ook een makkie overigens
pi_73234469
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef Robin__ het volgende:

Ligt er beetje aan.. als je zo'n pakket neemt waarbij al je les momenten van te voren worden ingepland kan dat even duren. Kleine tip, voel je niet bezwaard om om opheldering te vragen. Genoeg concurentie onder rijscholen en bovendien betaal je ze ook gewoon.. als ze geld willen verdienen (ik gok dat ze dat wel willen) zeggen ze sorry en laten ze weten hoelang het nog duurt/wanneer je begint.

Zie het als enthousiasme, niet als opdringen
Godver, net even gebeld. Ze hebben direct AVB examen aangevraagd (12 november), en van daaruit zijn ze terug gaan rekenen. Ik heb dus pas 19 oktober mijn eerste rijles
pi_73251066
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef NutKees het volgende:

[..]

Godver, net even gebeld. Ze hebben direct AVB examen aangevraagd (12 november), en van daaruit zijn ze terug gaan rekenen. Ik heb dus pas 19 oktober mijn eerste rijles
ai... tja even overwegen of je dat wilt. 3 weken om een uur of 15 (give or take) te lessen. Echt een spoedcursus is het ook weer niet, maar toch.

Moet wel zeggen lessen kort achter elkaar mij persoonlijk goed bevallen is, met autorijden destijds kon het niet anders maar er zat zo veel tijd tussen dat ik niet het gevoel had dat ik vooruitging, motorrijbewijs gehaald in..5 weken totaal, dus ongeveer vergelijkbaar tempo als met wat jij krijgt, en dat beviel me vele malen beter. Of het daadwerkelijk lessen scheelt zoals mn instructeur beweerde durf ik niet te zeggen, maar ik kan me er iets bij voorstellen.
pi_73251646
Het is trouwens sowieso vrij druk met motorrijlessen, wat ik van iedereen hoor. Hier zijn 2 instructeurs, en als je wilt gaan lessen moet je er zo 2 maand bij op tellen.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_73252037
Ach, veel lessen achter elkaar en dan meteen afrijden klinkt als een goed plan. Maar ik had gehoopt daar deze week mee te kunnen beginnen. Van de andere kant kan ik me nu wel even op de theorie concentreren en alvast wat motorzaken gaan onderkwijlen. Ik heb nog helemaal niets op het oog, maar het moet wel een chopper worden (ik ben niet groot).
pi_73252500
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef NutKees het volgende:
Ach, veel lessen achter elkaar en dan meteen afrijden klinkt als een goed plan. Maar ik had gehoopt daar deze week mee te kunnen beginnen. Van de andere kant kan ik me nu wel even op de theorie concentreren en alvast wat motorzaken gaan onderkwijlen. Ik heb nog helemaal niets op het oog, maar het moet wel een chopper worden (ik ben niet groot).
Begrijpelijk hehe maarja 2,5 week wachten is ook wel te overleven. Theorie kan je zelfstandig reserveren via internet, dat zou ik sowieso tijdig doen, je kunt m maar beter op zak hebben. Heel veel bruikbaars voor het avb stond er niet in mijn theorieboek, maar daar is ook genoeg leesvoer over te vinden op internet.

http://www.gratistheorie.nl/Motor/vorkbad/index.htm << daar staan bv dingen die je bij het examen moet kunnen vertellen/controleren wat betreft de techniek op een motor.
pi_73254249
Theorie sowieso zelfstandig doen. Je kan eventueel nog een andere locatie kiezen als je sneller op wil en een OV-studentenkaart hebt. Scheelt waarschijnlijk ook geld als je zelf boekt.
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  woensdag 30 september 2009 @ 20:26:51 #146
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73254436
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:34 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Begrijpelijk hehe maarja 2,5 week wachten is ook wel te overleven. Theorie kan je zelfstandig reserveren via internet, dat zou ik sowieso tijdig doen, je kunt m maar beter op zak hebben. Heel veel bruikbaars voor het avb stond er niet in mijn theorieboek, maar daar is ook genoeg leesvoer over te vinden op internet.

http://www.gratistheorie.nl/Motor/vorkbad/index.htm << daar staan bv dingen die je bij het examen moet kunnen vertellen/controleren wat betreft de techniek op een motor.
http://www.voertuigcontrole.nl/hondacbf500.htm is ook een leuke
censuur :O
pi_73349124
Lekker weertje weer vandaag / vanavond!

Hoop dat het woensdag beter is (AVB), ipv zeiknat thuis te komen
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:16:11 #148
168121 retuow82
Het is friet!
pi_73370954
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:44 schreef PeeJie_ het volgende:
200 kilometer op het klokje erbij gezet, wat een lekker dagje!
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:22:37 #149
87694 Robin__
letitredno
pi_73371406
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:44 schreef PeeJie_ het volgende:

Hoop dat het woensdag beter is (AVB), ipv zeiknat thuis te komen
Harde wind hier, niet heel geweldig.

Woensdag droog.. ik help het je hopen, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren beetje water en kou moet je er wel voor over hebben
pi_73388497
Morgen avb, weersvoorspellingen zijn niet geweldig maar goed. Moet wel lukken hoop ik, ook al wordt het mijn eerste keer in de regen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')