ik weet niet, maar volgens mij kan het best gezellig zijn hoorquote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Wacht even, ik zie weer oude garde terugkomen na lange tijd afwezigheid, Re, MB, freud. Is de FOT-SC weer gezellig?
24-70 2.8quote:Op maandag 14 september 2009 14:34 schreef Re het volgende:
[..]
FOk! actie, FOK! fotografen dus lijkt me evident dat zoiets best mag in een FOT SC
ynske, welke lens zat er bij jou op trouwens... leuk ding.
k vond t zaterdag echt gezellig jaquote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet niet, maar volgens mij kan het best gezellig zijn hoor, weer eens wat diversiteit
ah, die heb ik ook nog eens een keertje gehad, maar is een keer gesneuveld, nu een 28-70 2.8, ook leukquote:
die word niet meer gemaakt he?quote:Op maandag 14 september 2009 17:44 schreef Re het volgende:
[..]
ah, die heb ik ook nog eens een keertje gehad, maar is een keer gesneuveld, nu een 28-70 2.8, ook leuk
en ja was zeker gezellig en indrukwekkend
overhandiging van het ingezamelde geld door f&f bij het dierenthuisquote:
Hihiquote:Op maandag 14 september 2009 @ 17:44 schreef Re het volgende:
[..]
ah, die heb ik ook nog eens een keertje gehad, maar is een keer gesneuveld, nu een 28-70 2.8, ook leuk
en ja was zeker gezellig en indrukwekkend
jij de sneuvelaarster?quote:
)
ja een accuquote:Op maandag 14 september 2009 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
die word niet meer gemaakt he?
wat was dat trouwens wat uit je tas viel? een accu?
L lenzen zijn lief jaquote:
Ach, doe je ook maar 1x lijkt mequote:Op maandag 14 september 2009 18:26 schreef Re het volgende:
[..]
ja een accuen mijn pola lens... niet slim een volle rugtas open om je rug te doen
Koop een NAS en kopieer je foto's onmiddellijk naar je NAS. Laat dat ding in RAID 1 ofzo draaien. En je hebt nooit meer data verlies. Apple Time Machine doet dat ook. erg handig!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat voor programma gebruik jij daarvoor? Ik heb er inmiddels 2 programma's en talloze pogingen opzitten en hetloopt
altijd
vast
ergens... Ik heb dus ook nog geen goede back-up
Wat is een NAS?quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 09:21 schreef Noxa het volgende:
[..]
Koop een NAS en kopieer je foto's onmiddellijk naar je NAS. Laat dat ding in RAID 1 ofzo draaien. En je hebt nooit meer data verlies. Apple Time Machine doet dat ook. erg handig!
Network Attached Storage.quote:
quote:
niet iedereen snapt meteen wat je bedoeld hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:21 schreef Noxa het volgende:
[..]
Koop een NAS en kopieer je foto's onmiddellijk naar je NAS. Laat dat ding in RAID 1 ofzo draaien. En je hebt nooit meer data verlies. Apple Time Machine doet dat ook. erg handig!
Ok...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |