Joah, deed per ongeluk de "Invoeren"-sneltoets gebruiken terwijl ik nog bezig was met typenquote:
Veel mm's in de tas dus ook?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Dit weekend wordt tofMorgen eerst Nato Tiger Meet
oftewel spottersdag op Kleine Brogel en dan zondag naar Sanicole Airshow
Alles gaat mee iddquote:
ze kan wel een dagje zonder je hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
Oh shit, sanicole is zondag idd.
NOhhhhhhhhh ik had dan eigenlijk andere dingen staan.
*%^@O*@%)*@.
Eens kijken of ik nog wat kan regelen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze kan wel een dagje zonder je hoor
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Moest ff denken, maar nee, dát is het niet.
met mijn mac snap ik nog geen snars van hoe te cammenquote:
als hij bier wil komen drinken dan kan dat hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wilde net zeggen: daar wil Erik je vast wel bij helpen.
je mag me ook vertellen welk programma ik voor msn moet downloaden dat het wel werkt ....quote:Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we dan maar niet cammen, PK?
Hetzelfde hier. Vanochtend een hevige regenbui. Echt balen want ik had al m'n spullen al klaargezet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:19 schreef Xilantof het volgende:
Ik hoop dat het hier zo nog bij trekt....
Recht omhoog zie je heeeel klein beetje blauw tussen het grauwe grijze.
Lekker. Bij sommige mensen is het fatsoen soms ver te zoeken. Maar toch goed dat hij een schadeformulier heeft ingevuld, ook al moest je daarvoor de politie erbij halen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:07 schreef Chanty het volgende:
Ook fijn. Leen je de auto van je pa met trekhaak (die notabene te koop staat) om te verhuizen. Parkeert een of andere oetlul zijn busje tegen het portier aan om vervolgens glashard te beweren dat die lak en krassen aan onze auto niet door hem zijn veroozaakt, terwijl zowel ik als Rob het zagen gebeuren en op zijn auto zijn gaan tikken zodat ie stopte. Die kerel had ook zjn wagen langs een paar fietsen geschaapt.![]()
Politie er maar bij gehaald en toen werd hij er toch fijntjes op geattendeerd dat de schade aan zijn busje, heeeeel toevallig op dezelfde hoogte zat als de schade aan onze auto. Maar nee: meneer wist van niksUiteindelijk heeft ie dan toch het schadeformulier ingevuld. En pap natuurlijk ook weer vrolijk
![]()
Mjaquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Lekker. Bij sommige mensen is het fatsoen soms ver te zoeken. Maar toch goed dat hij een schadeformulier heeft ingevuld, ook al moest je daarvoor de politie erbij halen.
quote:
Normaal zou ik zoiets niet zeggen tegen iemand, maar als een kerel van in de 40 zo begint terwijl iedereen hem vriendelijk doch dringend verzoekt te stoppen met flitsen....quote:Op zondag 20 september 2009 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
"Hou je klep!"
"Hou zelf je klep!"
"Nee, jij moet je klep houden"
"Pas als jij je klep houdt"
"Klep dicht!"
"Nee, jij klep dicht!".
quote:Op zondag 20 september 2009 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
"Hou je klep!"
"Hou zelf je klep!"
"Nee, jij moet je klep houden"
"Pas als jij je klep houdt"
"Klep dicht!"
"Nee, jij klep dicht!".
Nee hoor, hij flitst alleen vooruit en de mensen om hem heen spraken hem alleen aan om hem te pesten hoor!quote:Op zondag 20 september 2009 08:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Sorry, maar als je flitst met een omnibounce dan WEET je dat iedereen daar last van heeft, anders gebruik je zo'n ding niet.
quote:Op zondag 20 september 2009 08:53 schreef Chanty het volgende:
Typisch gevalletje: kijk mij duur doen met mijn spul waarvan ik niet weet hoe het werkt. Hoop dat al zijn foto's onscherp zijn
Sowieso kansloos flitsen in Ahoy.
Inderdaad, kon 'm niet meer vindenquote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 11
Bedoel je die?
Jawel, maar die is denk ik wat afgezaktquote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef justmattie het volgende:
Is er geen ''vragentopic'' meer hier ?
quote:Op maandag 21 september 2009 08:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
Onze hond hebben we na een leven van slechts 7 1/2 jaar in moeten laten slapen.
Het gevecht wat zij en wij geleverd hebben was gewoon weg niet te winnen.
Nieuwe Fok! skin?quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef justmattie het volgende:
Ik heb sinds kort de nieuwe fok!skin. Dus heb die knop over het hoofd gezien.
Jup.quote:
Stupiditeit wordt vaak verward met asocialiteit imo. Een dergelijk iemand vertellen dat een richtgetal van zo'n flitser er niet voor jan lul op staat is ook zinloos. Misschien de Hans Teeuwen methode gebruiken? Elke keer dat hij flitst, keihard "FLITS" in zijn oor schreeuwen. Als hij zeurt, gewoon vertellen dat je alleen naar voren roept.quote:Op zondag 20 september 2009 08:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Normaal zou ik zoiets niet zeggen tegen iemand, maar als een kerel van in de 40 zo begint terwijl iedereen hem vriendelijk doch dringend verzoekt te stoppen met flitsen....Ik had zin om die flitser er met geweld af te rukken
Best leuk om dat soort dingen eens te horenquote:De foto's die Peter heeft gemaakt zijn prachtig geworden en ik wil ze graag publiceren op onze site en aan andere recensenten aanbieden die geen eigen fotograaf met zich mee hadden (uiteraard met naamsvermelding).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |