Omdat handig en omdat Google.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik probeer hem nou netjes te houden.
Googletoolbar, waarom in godsnaam?
Je-zus Chris-tusquote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, PrnPack is niet wat je denkt dat het is.
[..]
Yep.
feedback, realsched, uvpl, hffsrv, qttask, googleupdate,uiwatcher zou ik sowieso allemaal uitzetten. Onzin...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, PrnPack is niet wat je denkt dat het is.
[..]
Yep.
Allurequote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
Wat gebeurt er als je Start > Uitvoeren > Msconfig doet?
Ze heeft een beetje een groot voorhoofd. Voor de rest issie wel heel tofquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tis maar Wat, zo'n Emma Watson
Dan opent je Msconfig, daar kan je o.a. zien wat er allemaal mee opstart.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
Wat gebeurt er als je Start > Uitvoeren > Msconfig doet?
Waarvoor?? Is het weer die tijd van het jaar ja??quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan opent je Msconfig, daar kan je o.a. zien wat er allemaal mee opstart.![]()
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.quote:
Holy fucknutsquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je-zus Chris-tus
Hoe krijg je het voor elkaar
Voor de vergelijking:
[ afbeelding ]
Alleen die bovenste staan dus aangevinkt.
Consider it done.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
feedback, realsched, uvpl, hffsrv, qttask, googleupdate,uiwatcher zou ik sowieso allemaal uitzetten. Onzin...
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meerquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een man, maak je maar geen illusies.
Leer ervan.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.
FapFapquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |