Dude. Verkoop je talent. Doe er wat mee.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tis maar Wat, zo'n Emma Watson
Mijn macbook is zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is een Mac toch zo gek nog niet.
Natuurlijk, ook niet heilig maar ik heb gelukkig geen gezeik meer met dat soort dingen.
Nice nice.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lief dat je het opzocht.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
X10 Video Streaming Module
U kunt x10nets.exe sluiten om geheugen of processer kracht vrij te maken voor andere doeleinden.
SansaDispatch.exe - Update for Sansa series driver from SanDisk.
outpost.exe is the main executable for the Outpost Personal Firewall application from Agnitum Security.
Was al gezegd.![]()
Ah, gewoon bron controle... NL versiequote:Op donderdag 10 september 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zit nog een knop "Resource Monitor" (geen idee hoe dat in NL heet). Of ze hebben dat in Windows 7 weer veranderd.
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Bij die met die rode puntjes denk ik echt: ""
[ afbeelding ]
Doe eens Start > Uitvoeren > Msconfig
en dan het tabblad Opstarten.
Ik maak gewoon regelmatig images, als ik dan gezeik krijg pleur ik gewoon alles terug. Maar heb gelukkig al 2 jaar geen gezeik gehad.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is een Mac toch zo gek nog niet.
Natuurlijk, ook niet heilig maar ik heb gelukkig geen gezeik meer met dat soort dingen.
Wow, dat heb je mooi gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog druk mee bezig.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maak gewoon regelmatig images, als ik dan gezeik krijg pleur ik gewoon alles terug. Maar heb gelukkig al 2 jaar geen gezeik gehad.![]()
[..]
Wow, dat heb je mooi gedaan.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Hoe kun je ook alweer instellen welke programma's/processen wel/niet gestart moeten worden bij het opstarten van de pc?
En eventueel ook direct in de registry de entries verwijderen.quote:C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup
Tering he.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wees duidelijk danquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen IQM
Ik ga jou echt nog es inhuren!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Start --> Uitvoeren --> msconfig --> ENTERquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Hoe kun je ook alweer instellen welke programma's/processen wel/niet gestart moeten worden bij het opstarten van de pc?
YOU MUST TEACH MEquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en IQM, ben jij de enige die die pc gebruikt?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Doe eens Start > Uitvoeren > Msconfig
en dan het tabblad Opstarten.
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij services en startup, daarnaast de Startup folder checken
[..]
En eventueel ook direct in de registry de entries verwijderen.
Zou het hem duidelijk zijn??quote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef Adolecens het volgende:
Start --> Uitvoeren --> msconfig --> ENTER
Ik probeer hem nou netjes te houden.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn macbook is zo traag als dikke stront door een trechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |