Ik snap hem niet...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
HahaDie avatar van -SG-
[ afbeelding ]
Same.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet al hoe mijn OP eruit ziet als ik weer een SC heb.
Wat is er dan zo leuk aan dat gifje? Zulke diebelen staan er genoeg op youtube.quote:
Hij heeft die Lamon-rel niet meegekregen vanwege vakantie.quote:
Daar komt ie ook vandaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan dat gifje? Zulke diebelen staan er genoeg op youtube.
Oh, is dat Lamon.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij heeft die Lamon-rel niet meegekregen vanwege vakantie.
quote:
Neh, dit is té amateuristisch om aandacht aan te geven.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze ook dan...
[..]
[..]
[..]En dan nog denken dat er mensen zijn die hem geloven...
![]()
Ik zeg dat fobo vol spammen en wegjagen!
Daar trekt Lamon zich toch niks van aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het oprecht jammer dat ik deze rel gemist heb.
True.. Heb wel ff d'r fobo voorzien van de originele foto's. Als je het doet, moet je het goed doen tochquote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, dit is té amateuristisch om aandacht aan te geven.Je moet wel volslagen debiel zijn wil je in deze kloon trappen.
Niet iedereen bezit de sociale capaciteiten om zijn of haar voicemail af te luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die hun telefoon opnemen om te zeggen of ze je later terug mogen bellen. Laat hem dan gewoon gaan zodat ik gewoon een voicemail in kan spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |