OH NOES STEL JE VOOR DAT JE BRUIN WORDT EN EEN PILSJE MOET DRINKEN !!!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reis.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
OH NOES STEL JE VOOR DAT JE BRUIN WORDT EN EEN PILSJE MOET DRINKEN !!!![]()
![]()
Hmm, wellicht.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je komt wat verzuurd over, kan dat kloppen?
Lekker nummertje, niet geweldig maar wel oke.quote:
Je las over "gehele reis" heen zeker?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
Ik zet liever op deze weddenschap in, dan dat ik een lot koop in de staatsloterijquote:
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoorquote:
Ja Sky is leukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is cutie no spang.
Cutie no spangquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is cutie no spang.
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij natuurlijk. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
[..]
Dus die komt van verre om met jou te meeten?
Ik zal zo mijn eindcijfers postenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zet liever op deze weddenschap in, dan dat ik een lot koop in de staatsloterij
Post eens een nummer dat jij geweldig vindt dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker nummertje, niet geweldig maar wel oke.
Plus Hot Chip
(Wat een naam trouwens, AlexisJe zou maar zo heten als man zijnde
)
Ah, het zoenen wordt gewoon overgeslagenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapen!
Ja als je op een fok!baby zit te wachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Adolecens het volgende:
Voor BT voor vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Hmm, ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapen!
Fijn, met een punaise er inquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Adolecens het volgende:
Voor BT voor vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt je laatste op mijn rekening gestorte geld terug als je gelijk hebt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoor!
Inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, het zoenen wordt gewoon overgeslagen
quote:
Goh bedanktquote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je krijgt je laatste op mijn rekening gestorte geld terug als je gelijk hebt.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je las over "gehele reis" heen zeker?
Het is niet leuk als je verplicht voor iets moet betalen, wat je in je vrije tijd ook wel zou kunnen doenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
ZOENUH ZOENUH maak me gekquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoor!
[..]
Ja Sky is leukmaar we gaan niet zoenen
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |