iPod Nano 5Gquote:Op donderdag 10 september 2009 12:30 schreef Meddo het volgende:
Op 12 oktober 2005 presenteerde Apple de nieuwste versie van zijn iPod: de vijfde generatie.
omdat je er niet een hebt, snap je het blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:38 schreef wise het volgende:
en wat zijn de specs. daar van dan? En waarom zou je die willen?
Snap heel dat gedoe om die ipod niet. Ik heb een Sweex!!!!! 8gb en daar kan ik ruim voldoende mee. Koste maar 20 euro.
ik ken 2 mensen die er 1 hebben. En zoveel bijzonder is het niet. Ook leuk, Itunesquote:Op donderdag 10 september 2009 12:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omdat je er niet een hebt, snap je het blijkbaar ook niet.
(Sweex)
MediaMonkeyquote:Op donderdag 10 september 2009 12:44 schreef wise het volgende:
[..]
ik ken 2 mensen die er 1 hebben. En zoveel bijzonder is het niet. Ook leuk, Itunes![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
yay, youtube / video's bekijken op een 2.2" schermquote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef Luiheid het volgende:
* Video camera
* YouTube support
* Bigger 2.2-inch display
* Polished anodized aluminum
* Microphone and speaker
* Voice over
* FM radio
* Built-in pedometer
* Storage: 8GB/16GB available for $149/$179
[ afbeelding ]
Het gaat om de filmpjes uploaden, niet bekijken.Verder is de bouwkwaliteit van een iPod natuurlijk wel wat beter dan van een Sweex, beetje kromme vergelijking.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:49 schreef wise het volgende:
[..]
yay, youtube / video's bekijken op een 2.2" scherm![]()
fm radio kan ik ook.
* Built-in pedometer
Heb ik last van met mijn "oude" 60gig versiequote:Op donderdag 10 september 2009 12:38 schreef kthxbye het volgende:
wat moet je nou met een iPod met een camera
iPod Classic 2G 120 gig FTW, nooit weten wat je moet luisteren omdat er zoveel op staat
niet dat ik zo anti-ipod ben, maar bouwkwalitiet is echt het laatste wat me boeit. Plastic of titanium, als het maar mp3 afspeelt.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het gaat om de filmpjes uploaden, niet bekijken.Verder is de bouwkwaliteit van een iPod natuurlijk wel wat beter dan van een Sweex, beetje kromme vergelijking.
Nee je kan een video maken met de iPod en daarna via een kabel uploaden naar je PC en dan naar youtube.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:58 schreef Hupseeln het volgende:
Hoezo youtube dan? Zit er wifi op ofzo?
Wat ik er mee wil zeggen is dat de kans groot is dat jouw Sweex het niet zo lang uit houdt (plus dan nog de onlogische en vaak trage bediening en de slechtere geluidskwaliteit). Als je verder weinig eisen aan zo'n apparaat stelt is er echter prima mee te leven.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
niet dat ik zo anti-ipod ben, maar bouwkwalitiet is echt het laatste wat me boeit. Plastic of titanium, als het maar mp3 afspeelt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef Luiheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Video camera
* YouTube support
* Bigger 2.2-inch display
* Polished anodized aluminum
* Microphone and speaker
* Voice over
* FM radio
* Built-in pedometer
* Storage: 8GB/16GB available for $149/$179Kun je er ook mee sms'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
Hello,quote:Op donderdag 10 september 2009 13:07 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mensen die de Engelse taal niet beheersen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou inderdaadquote:
pedophile?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:07 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mensen die de Engelse taal niet beheersen
Microfoonquote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef Ez3 het volgende:
Weinig wat em beter maakt dan een Nano 4G..
Wie luistert er tegenwoordig nog naar de radio als je internet op je telefoon hebt en je favo music op je mp3speler?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Microfoon
Speaker
FM-radio
Groter scherm
Camera
Stuk voor stuk redenen voor de consument om nu toch voor een iPod te kiezen, vooral het gemis van een radio was een regelmatig gehoord bezwaar tegen een Nano.
Ik. Als ik muziek luister is het 9 van 10 keer de radio. Ik heb maar een beperkte aanbod muziek en om altijd naar mijn favoriete bands te luisteren is ook zo wat...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Ez3 het volgende:
[..]
Wie luistert er tegenwoordig nog naar de radio als je internet op je telefoon hebt en je favo music op je mp3speler?
En al die andere vernieuwingen maken em niet beter dan een 4G. Uitmelken heet dit ja; ieder jaar weer een nieuwe 'feature' erbij yay!
Je zal eens verbazen hoeveel mensen het wenselijk vinden om een radio op hun MP3 speler willen hebben. Niet iedereen gebruik zijn GSM als muziekspeler, ik heb bijvoorbeeld niet eens internet op mijn telefoon. Hij is zeker niet beter, maar spreekt wel weer een bredere doelgroep aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Ez3 het volgende:
[..]
Wie luistert er tegenwoordig nog naar de radio als je internet op je telefoon hebt en je favo music op je mp3speler?
En al die andere vernieuwingen maken em niet beter dan een 4G. Uitmelken heet dit ja; ieder jaar weer een nieuwe 'feature' erbij yay!
Het is toch wat, fabrikanten die nieuwe producten uitbrengen. Schande!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Ez3 het volgende:
[..]
Daar val ik niet zo over, eerder dat er consumenten zijn die bij iedere vernieuwing staan te springen om geld eraan uit te geven. Gelukkig maar, anders had ik geen werkquote:Op donderdag 10 september 2009 18:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch wat, fabrikanten die nieuwe producten uitbrengen. Schande!
Op die camera, die iedereen toch al op zijn mobiel heeft, zie ik niets boeiends.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Microfoon
Speaker
FM-radio
Groter scherm
Camera
Stuk voor stuk redenen voor de consument om nu toch voor een iPod te kiezen, vooral het gemis van een radio was een regelmatig gehoord bezwaar tegen een Nano.
Je geeft zelf al aan dat het dus pluspunten zijn, aangezien de iPod dit nog niet had. Dus kan het voor de consument een reden om er 1 aan te schaffen. Dat het voor jou, of voor mij geen nuttige toevoegingen zijn wil natuurlijk niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook vind.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op die camera, die iedereen toch al op zijn mobiel heeft, zie ik niets boeiends.
Video kijken op een nano is bagger.
FM-radio heeft elke mp3 speler al 8 jaar. Behalve de oh zo geweldige ipod.
Idem voor microfoon.
En met nog zo'n kutspeaker, krijgen we nog meer kutventjes die denken in de stiltecoupe van de trein hun nieuwste nummer met dezelfde sample te moeten laten horen
Ja, want een videocamera kan absoluut geen foto's makenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef wazoomie het volgende:
Een videocamera? Geen foto's? Dat komt zeker als extra in de volgende Nano.
En wat denk dat je dat de iPhone is?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, want een videocamera kan absoluut geen foto's maken![]()
Eigenlijk moeten ze er gewoon een universele mp3-telefoon van maken
De meeste telefoons hebben al film- en muziekopties, camera, internet, radio, spelletjes, en natuurlijk bellen en smsen. Doe daarbij nog de kwaliteit van de iPod&iPhone en je hebt de perfecte iPod/telefoon/camera/pc!
Qftquote:Op donderdag 10 september 2009 18:41 schreef CherryLips het volgende:
De radio vind ik wel een mooie toevoeging, de camera niet.
Oke even serieus. Hou je bek.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat het dus pluspunten zijn, aangezien de iPod dit nog niet had. Dus kan het voor de consument een reden om er 1 aan te schaffen. Dat het voor jou, of voor mij geen nuttige toevoegingen zijn wil natuurlijk niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook vind.
Je meent het, en nu?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:58 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Oke even serieus. Hou je bek.
't Is maar een fucking mp3 speler.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:41 schreef CherryLips het volgende:
De radio vind ik wel een mooie toevoeging, de camera en alle andere rotzooi niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |