UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
moos jaquote:
bloemkoolquote:Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef jjstyle333 het volgende:
Bekende zin uit een show van Herman Finkers.
Moos betekend bloemkool.
wat wil jij dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het nou Ik Wilbert of Ik Wil Bert?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiek Christiaan dan!
[ afbeelding ]
Wat jij wilquote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het nou Ik Wilbert of Ik Wil Bert?
Er staat toch ook boerenkoolquote:Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
bloemkool![]()
In de achterhoek is het boerenkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
Wauw, wat is hij veranderd sinds dat ik hem voor het laatst heb gezien.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiek Christiaan dan!
[ afbeelding ]
- heb ie ook roep'n op 'n moos?quote:
daar is mijn broertje ook fan vanquote:Op donderdag 10 september 2009 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Blind Guardian opzetten in de bieb
prachtig, die hele voorstellingquote:Op donderdag 10 september 2009 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Je kunt zeggen van twents wat je wilt maar je kunt niet zeggen dat het zangerig klinkt.
'he, woj 'n lik an de bek hebb'n'
ja inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prachtig, die hele voorstelling
ook dat stukje over patat en vitaminen: "volgens de dokter zaten in 1 sinaasappel eveneel vitaminen als in 5 zakken patat. ik kwam aan het rekenen en toen bleek dat ik veel te weinig patat at"![]()
Tegen wie heb je hetquote:Op donderdag 10 september 2009 15:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Was Fok niet te bereiken? OOOOOHNEEEEEEEEEEEEE daar gaat je leven, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die is eigenlijk nog beter dan de sinaasappel-patat-grapquote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef jjstyle333 het volgende:
of een andere flauwe zin van Finkers uit een andere show.
"Afijn op een Goeie Vrijdag, loopt Jezus het huis van zijn ouders binnen, waar zijn vader bezig is met het frezen van een tafelpoot. "VREES NIET VADER!" "Ja, maar dit moet af..."
quote:
ik woon in een ander gatquote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goei'n dag dan eem!, zaterdag in de lutte motorkleding kopen, wonen daar nog fokkers?
en DAT, dames en heren, is H. Finkersquote:Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef Mark-Hgl het volgende:
"Meisjes met een Twentse tongval zijn het meest populair bij de 06-lijnen, ze slikken namelijk alles in."
Heel flauw, maar wel leuk
congratz!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek![]()
Bij een oud stage bedrijf![]()
Burger King?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek![]()
Bij een oud stage bedrijf![]()
Hij valt me vies tegen, maarja ik ben dan ook een echte PES fan , iemand die van voetbal houd en niet van die EA rommelquote:
Wtf hoe snel heb je 2.2 GB binnen gehaald dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Burger King?
[..]
Hij valt me vies tegen, maarja ik ben dan ook een echte PES fan , iemand die van voetbal houd en niet van die EA rommel
Van de McDonalds naar de burgerkingquote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Burger King?
[..]
Hij valt me vies tegen, maarja ik ben dan ook een echte PES fan , iemand die van voetbal houd en niet van die EA rommel
maar ben welk bedrijf dan wel?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Van de McDonalds naar de burgerking?
Mocht ik worden aangenomen, dan ben ik weg van het ROC
Bij een VMBO school hier in Almelo, als assistent ICT 28 uurtjesquote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ben welk bedrijf dan wel?
nice, alvast succes met je gesprekquote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij een VMBO school hier in Almelo, als assistent ICT 28 uurtjes
Klinkt goed.. hopelijk gaat alles goedkomen danquote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
School niet, maar wel van het ROCquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed.. hopelijk gaat alles goedkomen dan
school ben je dus echt helemaal zat?
En verhuizen?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
School niet, maar wel van het ROC![]()
En ik heb helaas geen andere keuze hier dan het roc...
Succes dan met je solli gesprekquote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat gaat me te ver, heb ik ook geen geld voor
Dankje dankjequote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoihoi!
Gefeliciteerd Marko! Hopen dat je aangenomen word!
Leidinggevende: We hebben gemerkt dat je teveel op Fok zat!....quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen een voortgangsgesprek met de directeur mn leidinggevende
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Leidinggevende: We hebben gemerkt dat je teveel op Fok zat!....
ow, doar was ik ok niet bang veurquote:Op donderdag 10 september 2009 22:17 schreef Robinhoo het volgende:
Joah, vol op drukte in VBL SC dus ik vermaak mie wa![]()
same herequote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik denk dat ik volgende keer maar een paar 1/5 loten koop...
hej 'n vroege lambaldagquote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Ja,ik ga pitten, morgen lambaldagje @ school, wel al vanaf 8:45
Truste!
joah, daar kun je dan weer een kraslot van halenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik mag eigenlijk niks zeggen, ik heb 10 euro verlies
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:43 schreef Under_Score het volgende:
mischien ook maar een lot halen, het geluk lacht me toe..
of uit dat kan natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit wat met mn huisgenoot te ouwehoeren die nu in Canada zit, elke avond een huisfeest daaro
Ze hebben ook wel toffe shirts aan:
[ afbeelding ]
Links mn huisgenoot, Heimen
Succes! Ik heb die vacature ook gezien maar ik heb het op de school waar ik nu werk goed naar mijn zinquote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Stel je even weer voor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef Damzkieee het volgende:
Zoo heeej. Hek het topic ook weer eens gevonden
serieus?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:25 schreef Robinhoo het volgende:
Justin mag niet meer op FOK! in de bibliotheek
morgeh.
komt omdat Wouter een ` heeft gebruikt en geen ' voor de afkortingen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In de TT bij mij staat enkele keren 180 in![]()
Roep´n op ´n moos
Hehe nee geen ideequote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus?
[..]
komt omdat Wouter een ` heeft gebruikt en geen ' voor de afkortingen...(staat er bij mij ook)
Ik lag nog in bedquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:25 schreef Robinhoo het volgende:
Justin mag niet meer op FOK! in de bibliotheek
morgeh.
sterktequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een kleine 45 min wél dat voortgangsgesprek
dat was gewoon copy-pastequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus?
[..]
komt omdat Wouter een ` heeft gebruikt en geen ' voor de afkortingen...(staat er bij mij ook)
succesquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lag nog in bed
Over een kleine 45 min wél dat voortgangsgesprek
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat je posttequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[TK] Extra krachtige, complete multivitamine, extra energie.
Zou Anale Benny hier een Ban voor kunnen geven? Nee toch?
Nice, nicequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tot 2![]()
eigenlijk ook tot half 4,maar 1 uur uitval
GROLSCH BIER IS GEZOND JAJALALALALAALALAquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
GROLSCH BIER IS GEZOND JAJALALALALAALALA
BIER EN TIETEN BIER EN TIETEHH
ALS WE GAAN DAN GAAN WE MET Z'N ALLEHHH DE KROEGE OVERVALLEEHHHH WIE GAAT ER MET ONS MEE.
WAT ZULLEN WE DRINKEN 7 DAGEN LANG WAT ZULLEN WE DRINKEN.
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
GROLSCH BIER IS GEZOND JAJALALALALAALALA
BIER EN TIETEN BIER EN TIETEHH
ALS WE GAAN DAN GAAN WE MET Z'N ALLEHHH DE KROEGE OVERVALLEEHHHH WIE GAAT ER MET ONS MEE.
WAT ZULLEN WE DRINKEN 7 DAGEN LANG WAT ZULLEN WE DRINKEN.
haha nee hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:21 schreef Robinhoo het volgende:
Oke mooi Justin, ze hebben niet door dat je teveel FOK!'t
Alt-Tab is my bitchquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:21 schreef Robinhoo het volgende:
Oke mooi Justin, ze hebben niet door dat je teveel FOK!'t
Mijn record is in de 300quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er eigenlijk een maximum aan het aantal posts dat je per dag kan en mag maken?
De tijd van spammen in TOF is eigenlijk wel geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ruim boven de 400
Net als Wouter en Nath toen
Mee eensquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
De tijd van spammen in TOF is eigenlijk wel geweest.Laten we dat nieuw leven inroepen.
Oke spam spam hoiquote:
Weet ik, daarom staat het er nog in.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke spam spam hoi
En jouw onderschrift telt nog steeds.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar dan is er steeds die irritante "je kan niet 2 berichten snel na elkaar posten" ellende
Ik gok iemand die zich bedacht dat er lui als jij en ik zouden komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad,!! Wie heeft dat bedacht
Ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
JEZUS DIE IRRITANTE RECLAME VAN : KAREL MOET IK NOG BELLEN ARITTA MOET IK NOG BELLEN, OOHJA IK KAN NIET MEER SMSEN MET MARITA.
ofzo iets
Jaaaaaaaaaaaaaaa, maar dit zijn louter zinnige post.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gok iemand die zich bedacht dat er lui als jij en ik zouden komen
Ja, dáár houden ze dan geen rekening meequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, maar dit zijn louter zinnige post.
quote:
Justin heeft denk ik net een klant ofzeau.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn jij en ik nu de enige aanwezigen?
Ja, of een blondje met een kort rokje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Justin heeft denk ik net een klant ofzeau.
Iedereen 12 post van de Hall of Fame en je hebt een topic vol.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met z'n tweeën gaat het neit zo snel als met de Hall of Fame
Of "de rooie tweeling".quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, of een blondje met een kort rokje.
Ja... snelste tot nu toe was in 40 minuten ofzo toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Iedereen 12 post van de Hall of Fame en je hebt een topic vol.
Oohja daar was ik ook bij geloof ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja... snelste tot nu toe was in 40 minuten ofzo toch?
Whehehehe, strak plan, moeten we eigenlijk nog eens doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oohja daar was ik ook bij geloof ik. En er was ook keer liepen er 2 topics tegelijk. Deden we battle Blawh, -nogiemand- en ik tegen 3 anderen welke het eerst dicht was
Of bij Markoquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe, strak plan, moeten we eigenlijk nog eens doen
Ik wil bij Wouter in het team
Waar is die Roycoooooooooooooooo eigenlijk gebleven?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En die snelste keer was met Nath, ik, Wouter, Remco (?) en Roy?
Whehehe, Wouter en ik werden de Meesterspammers genoemd hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Of bij MarkoDie kerel kan ook spammen als een malle.
Nee volgens mij niet.quote:
Hele goede vraag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waar is die Roycoooooooooooooooo eigenlijk gebleven?
werden? Nu niet meer ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, Wouter en ik werden de Meesterspammers genoemd hier
Ik ben hier nog niet zo langquote:
Hoi meesterspammerquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het al lang niet meer gelezen
Vanaf deel 13 geloof ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet zo langJij wel zekers.
Wtfquote:
No problem.quote:
Hehehehequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
WtfIk kwam ergens in de 100 er aan, zal zo wel kijken wanneer.
Dan ben je inderdaad een meester.quote:
Let's battle for the lapo then.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad een meester.![]()
ik wil de lapo
Yeah, de TT van deeltje 239 is dus bekendquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Robinhoo het volgende:
Ik was het nu aan het uitzoeken, ik vanaf deeltje 139
BIJNA 100 TOPIC JUBILEUM
whwehehe, ik moet straks wel wegquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:38 schreef Robinhoo het volgende:
Maak je geen zorgen ik verveel me de pleuris the fucking hole day dus ik ben er wel.
Wat een spammert ben jequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen natuurlijk weer facking hoog in de Dagcijfers
Ik geloof jequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom gelooft niemand in het bestaan van de rooie tweeling
Zit ie zichzelf te quotenquote:
pics or didn't happen dat snap je tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom gelooft niemand in het bestaan van de rooie tweeling
quote:
Ja, ik verveel me doodquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit ie zichzelf te quoten
Kom maar eens langs dan, dan zie je ze zelfquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
pics or didn't happen dat snap je toch
Ga rukken ofzoquote:
ToF-Meet @ Rode Tweelingquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom maar eens langs dan, dan zie je ze zelf
Doe je dat nooit?quote:
grootste fapboy van heel tukkerland hoiquote:
Ik was al serieusquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:41 schreef Robinhoo het volgende:
Zullen we echt een keer naar die bieb gaan
Ja kom maarquote:
Hehehehe, ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef Robinhoo het volgende:
We zult die leu in Capelle is loatn zeen wat normaal leem'n is.
Sounds good to me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:44 schreef Robinhoo het volgende:
EN DAT IS THE FUCKING HOLE DAY BEER SMOKING AND FUCKING.
(en plat proatn)
Doe mee dan paupertjequote:
Noh, anmaak'n met die Grolsch! En noe wa heel rap!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef Robinhoo het volgende:
We zult die leu in Capelle is loatn zeen wat normaal leem'n is.
Ik nem 'n oopner wa metquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noh, anmaak'n met die Grolsch! En noe wa heel rap!
En doaj mie der ook mear een dikke vette peuk bie, en doarna een lekker wief.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Noh, anmaak'n met die Grolsch! En noe wa heel rap!
Kerl, ie bint toch nie ann drugs of wa?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En doaj mie der ook mear een dikke vette peuk bie, en doarna een lekker wief.
Neu hoe dat mien jong, in gewoon'n peukn zit gen drugs.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerl, ie bint toch nie ann drugs of wa?
Drugs are bad, hmm'kayquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neu hoe dat mien jong, in gewoon'n peukn zit gen drugs.
Heul heul heul af entoe danquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deur ie mie ook moar'n lekker wief met dikke tet'n
Wief ouwer de tafel leg'n, grolsch in oe ene hand, peuk in oe ander en stoot'n met die hap
Yeahquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deur ie mie ook moar'n lekker wief met dikke tet'n
Wief ouwer de tafel leg'n, grolsch in oe ene hand, peuk in oe ander en stoot'n met die hap
neequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ik niet was begonnen met spammen he...waren we nu dan al zo ver?
dat zou niet goed zijnquote:
dat kost mij 20 minuten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op naar de winkel dan maar
inderdaad ik zag het ook er stond HOUquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
inderdaad ik zag het ook er stond HOU
Maar er ligt er nog 1 in de vriezerquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, kan je onderweg wel je biertje opdrinken.
Haal 'm eruit danquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar er ligt er nog 1 in de vriezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |