UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
moos jaquote:
bloemkoolquote:Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef jjstyle333 het volgende:
Bekende zin uit een show van Herman Finkers.
Moos betekend bloemkool.
wat wil jij dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het nou Ik Wilbert of Ik Wil Bert?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiek Christiaan dan!
[ afbeelding ]
Wat jij wilquote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het nou Ik Wilbert of Ik Wil Bert?
Er staat toch ook boerenkoolquote:Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
bloemkool![]()
In de achterhoek is het boerenkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
Wauw, wat is hij veranderd sinds dat ik hem voor het laatst heb gezien.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiek Christiaan dan!
[ afbeelding ]
- heb ie ook roep'n op 'n moos?quote:
daar is mijn broertje ook fan vanquote:Op donderdag 10 september 2009 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Blind Guardian opzetten in de bieb
prachtig, die hele voorstellingquote:Op donderdag 10 september 2009 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Je kunt zeggen van twents wat je wilt maar je kunt niet zeggen dat het zangerig klinkt.
'he, woj 'n lik an de bek hebb'n'
ja inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prachtig, die hele voorstelling
ook dat stukje over patat en vitaminen: "volgens de dokter zaten in 1 sinaasappel eveneel vitaminen als in 5 zakken patat. ik kwam aan het rekenen en toen bleek dat ik veel te weinig patat at"![]()
Tegen wie heb je hetquote:Op donderdag 10 september 2009 15:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Was Fok niet te bereiken? OOOOOHNEEEEEEEEEEEEE daar gaat je leven, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die is eigenlijk nog beter dan de sinaasappel-patat-grapquote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef jjstyle333 het volgende:
of een andere flauwe zin van Finkers uit een andere show.
"Afijn op een Goeie Vrijdag, loopt Jezus het huis van zijn ouders binnen, waar zijn vader bezig is met het frezen van een tafelpoot. "VREES NIET VADER!" "Ja, maar dit moet af..."
quote:
ik woon in een ander gatquote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goei'n dag dan eem!, zaterdag in de lutte motorkleding kopen, wonen daar nog fokkers?
en DAT, dames en heren, is H. Finkersquote:Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef Mark-Hgl het volgende:
"Meisjes met een Twentse tongval zijn het meest populair bij de 06-lijnen, ze slikken namelijk alles in."
Heel flauw, maar wel leuk
congratz!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek![]()
Bij een oud stage bedrijf![]()
Burger King?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek![]()
Bij een oud stage bedrijf![]()
Hij valt me vies tegen, maarja ik ben dan ook een echte PES fan , iemand die van voetbal houd en niet van die EA rommelquote:
Wtf hoe snel heb je 2.2 GB binnen gehaald dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Burger King?
[..]
Hij valt me vies tegen, maarja ik ben dan ook een echte PES fan , iemand die van voetbal houd en niet van die EA rommel
Van de McDonalds naar de burgerkingquote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Burger King?
[..]
Hij valt me vies tegen, maarja ik ben dan ook een echte PES fan , iemand die van voetbal houd en niet van die EA rommel
maar ben welk bedrijf dan wel?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Van de McDonalds naar de burgerking?
Mocht ik worden aangenomen, dan ben ik weg van het ROC
Bij een VMBO school hier in Almelo, als assistent ICT 28 uurtjesquote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ben welk bedrijf dan wel?
nice, alvast succes met je gesprekquote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij een VMBO school hier in Almelo, als assistent ICT 28 uurtjes
Klinkt goed.. hopelijk gaat alles goedkomen danquote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
School niet, maar wel van het ROCquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed.. hopelijk gaat alles goedkomen dan
school ben je dus echt helemaal zat?
En verhuizen?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
School niet, maar wel van het ROC![]()
En ik heb helaas geen andere keuze hier dan het roc...
Succes dan met je solli gesprekquote:Op donderdag 10 september 2009 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat gaat me te ver, heb ik ook geen geld voor
Dankje dankjequote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoihoi!
Gefeliciteerd Marko! Hopen dat je aangenomen word!
Leidinggevende: We hebben gemerkt dat je teveel op Fok zat!....quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen een voortgangsgesprek met de directeur mn leidinggevende
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Leidinggevende: We hebben gemerkt dat je teveel op Fok zat!....
ow, doar was ik ok niet bang veurquote:Op donderdag 10 september 2009 22:17 schreef Robinhoo het volgende:
Joah, vol op drukte in VBL SC dus ik vermaak mie wa![]()
same herequote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik denk dat ik volgende keer maar een paar 1/5 loten koop...
hej 'n vroege lambaldagquote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Ja,ik ga pitten, morgen lambaldagje @ school, wel al vanaf 8:45
Truste!
joah, daar kun je dan weer een kraslot van halenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik mag eigenlijk niks zeggen, ik heb 10 euro verlies
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:43 schreef Under_Score het volgende:
mischien ook maar een lot halen, het geluk lacht me toe..
of uit dat kan natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit wat met mn huisgenoot te ouwehoeren die nu in Canada zit, elke avond een huisfeest daaro
Ze hebben ook wel toffe shirts aan:
[ afbeelding ]
Links mn huisgenoot, Heimen
Succes! Ik heb die vacature ook gezien maar ik heb het op de school waar ik nu werk goed naar mijn zinquote:Op donderdag 10 september 2009 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Stel je even weer voor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef Damzkieee het volgende:
Zoo heeej. Hek het topic ook weer eens gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |