Meisjes zijn er om in de reet te neuken.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef hanskraaijjr het volgende:
Jongens van diezelfde leeftijd trek ik van hun fiets af en moeten excuses maken aan TS maar wat doe je met meisjes?
Wat is er mis met het andere gatquote:Op donderdag 10 september 2009 12:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Meisjes zijn er om in de reet te neuken.
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er mis met het andere gat
Discriminatie!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef hanskraaijjr het volgende:
Toen de jeugd vakantie had was het heerlijk om op je fiets naar het werk te gaan maar je merkt nu weer dat de scholen zijn begonnen.
Kutkinderen (meisjes) van een jaar of 13/14 die je geen voorrang verlenen en je fietst dan toch lekker door waardoor je ze bijna ramt en dan een grote bek krijgen.
Echt waar ik zou het liefst zo'n kind een klap op haar neus willen geven maar ja dat mag niet in Nederland.
Die moslims zouden er wel raad mee weten.
Jongens van diezelfde leeftijd trek ik van hun fiets af en moeten excuses maken aan TS maar wat doe je met meisjes?
Klacht = Kinderen met grote bek die TS huilie laten doen.
Dan heb je kans dat ze er ook nog van genieten.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er mis met het andere gat
jij bent echt gangsterquote:Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef hanskraaijjr het volgende:
Een tijdje terug toen was er een manneke van een jaar of 15 dat mijn geen voorrang gaf ik reed er gewoon tegenaan en toen zei ik dat ik voorrang had en hij zei dat ik uit moest kijken waarop ik hem meteen in zijn kraag pakte. Was zo'n rappertje en hij meteen nederig van "rustig, rustig".
Niet de verkeerde de schuld geven maar eens de schuld bij jezelf zoeken, kutjoch.
en dan vervolgens aangehouden worden voor mishandelingquote:Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef hanskraaijjr het volgende:
Een tijdje terug toen was er een manneke van een jaar of 15 dat mijn geen voorrang gaf ik reed er gewoon tegenaan en toen zei ik dat ik voorrang had en hij zei dat ik uit moest kijken waarop ik hem meteen in zijn kraag pakte. Was zo'n rappertje en hij meteen nederig van "rustig, rustig".
Niet de verkeerde de schuld geven maar eens de schuld bij jezelf zoeken, kutjoch.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk trouwens ook dat TS zo'n 'oudere' is die dénkt dat hij overal voorrang heeft. Want mensen die oud zijn hebben tenslotte overal voorrang. En dan fietsen wij als 'schooljeugd' lekker door gaan hun lopen zeuren.
gastquote:Op donderdag 10 september 2009 12:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat dus.
Verder moet je je niet zo druk maken op de fiets, vooral niet om voorrang en dergelijke. Fietsen is een soort hindernisbaan voor mij. Overal tussendoor, alleen bij echt drukke kruispunten wachten op groen etc. Anders is fietsen echt saai.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef hanskraaijjr het volgende:
Toen de jeugd vakantie had was het heerlijk om op je fiets naar het werk te gaan maar je merkt nu weer dat de scholen zijn begonnen.
Kutkinderen (meisjes) van een jaar of 13/14
Jij neukt ze wel gewoon op straat dus??quote:Op donderdag 10 september 2009 13:59 schreef waterkip het volgende:
ik ben die AUWE lul.
Nooit last meer .
http://www.nu.nl/algemeen(...)riteren-politie.htmlquote:AMSTERDAM - Twee tieners op een fiets hebben woensdagavond de verkeerde automobilist geïrriteerd.
De fietser en zijn passagier reden midden op de Asmanweg in Den Haag en gingen expres slingeren toen de auto toeterde, waardoor die er helemaal niet meer langs kon. Het voertuig bleek een onopvallende politieauto te zijn
Toen de jongens van 18 en 19 jaar tussen twee slingers door ver genoeg opzij gingen, manoeuvreerde de agent zich naast de knapen met een vervelende verrassing.
Openlijke geweldpleging
Hij liet weten van de politie te zijn. De jongens sprongen van de fiets, waarop een van hen het rijwiel tegen de auto aansmeet.
De jongens zetten het vervolgens op een lopen, maar konden toch worden ingerekend. Ze zijn aangehouden voor openlijke geweldpleging en vernieling en mochten met een bon weer naar huis.
Ja die ken ik wel, anders wist ik niet dat ik ze overtrad hè.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:44 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
gastleer de verkeersregels eens pauper.
Denk het niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:08 schreef Hetiszover het volgende:
TS?
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)riteren-politie.html
neuken...ook weer zo'n moderne bevliegingquote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij neukt ze wel gewoon op straat dus??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |