S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:36 |
Omdat ik iets te hard heb gereden durft justitie mij een dikke maand later nog eens een boete te sturen ![]() 240 euro down the fucking drain ![]() ![]() Nou ja, dan heeft de middenklasse weer wat gratis schoolboeken moeten we maar denken ![]() | |
Keiichi | donderdag 10 september 2009 @ 11:36 |
240 euro is niet iets te hard. Dat is FORS te hard.![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:37 |
quote:Dat valt best mee ![]() | |
r8ality | donderdag 10 september 2009 @ 11:37 |
quote:Fors te hard is relatief. | |
Ps2K | donderdag 10 september 2009 @ 11:38 |
hihi hier 95 euro omdat ik 120 (na correctie) reed over de A9. Maar who cares, ik rij te hard dus dan kan dit idd gebeuren. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:38 |
Oh, hier zitten geen administratiekosten bij zie ik net ![]() | |
MrDrako | donderdag 10 september 2009 @ 11:39 |
quote:maar je mag toch 120 op de snelweg? ![]() | |
Keiichi | donderdag 10 september 2009 @ 11:39 |
overschrijding 36 t/m 40 km/h binnen of buiten de bebouwde kom. Dus als je in de stad reed, dus minimaal 86 (laten we zeggen werkelijke snelheid 90) of buiten de bebouwde kom 116. Ik vind dat vrij fors. Fors genoeg dat het aannemelijk is dat je goed op de hoogte ervan was dat je te hard reed en dan moet je nu niet gaan huilen om een boete. ![]() | |
wise | donderdag 10 september 2009 @ 11:41 |
quote: ![]() | |
Moozzie | donderdag 10 september 2009 @ 11:41 |
quote:Nou nee niet in west nederland ![]() Daar mag je 100 of zelfs maar 80 op de snelweg ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:41 |
quote: ![]() Ik reed in een plaats waar het laatste stuk bestaat uit een brede weg met aan 1 kant weiland en aan de andere kant eerst een groenstrook van 20 meter, dan een fietspad en daarna wat fabrieken. Lijkt niet echt op een bebouwde kom he. En dan het zogenaamde elitekorpsje maar stiekem achter de struikjes gaan staan. ![]() Het is te achterlijk voor woorden in dit land dat een mens niks meer kan en mag. ![]() | |
DuvelDuvel | donderdag 10 september 2009 @ 11:42 |
quote:DAT DIT KAN IN NEDERLAND!! OMG!!1 | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 11:42 |
Jammer van dat lage bedrag | |
r8ality | donderdag 10 september 2009 @ 11:43 |
quote: ![]() | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 11:44 |
quote:Daar konden we op wachten natuurlijk..... | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:44 |
quote:En als het het dubbele was was jij, als linksche moraalridder, wel dik tevreden geweest? | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 11:45 |
quote:Begin jaren '70: 3300 verkeersdoden per jaar Nu: 750 verkeersdoden per jaar Dit alles met veel meer auto's en veel meer autokilometers. Hoewel ik graag zou zien dat andere dingen, zoals geen richting aangeven en geen voorrang verlenen, ook vaker bekeurd zouden worden, gaat het wel degelijk de goede kant op. Plaatje: ![]() | |
SpecialK | donderdag 10 september 2009 @ 11:45 |
Leuk. Een KLB topic van iemand die te hard rijdt en bovendien ook nog eens in je nek loopt te hijgen als je in een stemhokje staat. Blijkbaar. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:47 |
quote:Ja lekkere vergelijking Remco. ![]() Vergeet je de veiligheidssytemen niet die tegenwoordig in auto's zitten? En vergeet je niet dat 80% van de bekeuringen van dien aard zijn dat men tot 5 km/h te hard reed? ![]() | |
_GdR_ | donderdag 10 september 2009 @ 11:47 |
quote:Wat is 'fors' een kut woord. En dan gebruik je het nog in elke zin ook. | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 11:47 |
Nog een plaatje:![]() De grootste risicoreductie vond plaats in de periode 1973-1985. Dit zal voor een deel komen door de grootschalige verkeersveiligheidsmaatregelen in die periode: * invoering van snelheidslimieten voor alle wegen, * invoering van een maximum alcoholpromillage, * draagplicht van een helm voor bromfietsers, * draagplicht van autogordels voor bestuurder en bijrijder. | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 11:48 |
![]() | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 11:48 |
quote:Dat draagt ook bij, maar door je airbag ga jij echt niet netter rijden... | |
AlligatorNL | donderdag 10 september 2009 @ 11:49 |
quote: | |
Keiichi | donderdag 10 september 2009 @ 11:49 |
quote:Dan dien je bezwaar in met deze argumentatie ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:50 |
Voor de nazi's onder ons, hier een plaatje van de betreffende weg. Lijkt niet echt op een 50km weg he. ![]() ![]() | |
MMUFC | donderdag 10 september 2009 @ 11:50 |
Een maand later.. dat valt nog mee.. Ik heb in augustus 2007 een ongeluk veroorzaakt met licht letsel waar de politie bij kwam. uiteindelijk heb ik 13 maanden later een boete van 220 euro gekregen wegens onverantwoordelijk rijgedrag... Dus dan valt 1 maand nog mee ![]() | |
Keiichi | donderdag 10 september 2009 @ 11:50 |
quote:Ben je geirriteerd daardoor? Of FORS geirriteerd? ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:51 |
quote:Nee ik rijd een bepaalde sneldheid op basis van de drukte op de weg. Is het druk dan houd ik me aan de snelheid, en als het rustig is dan rijd ik iets sneller. | |
Seam | donderdag 10 september 2009 @ 11:51 |
Mensen moeten niet zo licht doen over het overtreden van het snelheid. Ik vind het belachelijk die hoge snelheden, de snelheden zijn bepaald met zicht op de veiligheid voor de medemens. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:52 |
quote:Ja, net zoals geflitst worden op een lege snelweg om half een snachts. Dat heb ik zelf eens gehad dus. Iets van 5km te hard snachts om half een. En nog een bekeuring. ![]() | |
ElectricEye | donderdag 10 september 2009 @ 11:53 |
quote:¤ 240,00 niet! ![]() | |
Ps2K | donderdag 10 september 2009 @ 11:54 |
quote:ringweg a'dam is 100. Het viel nog mee, normaal rijd ik daar een stuk harder ![]() | |
Laurensius | donderdag 10 september 2009 @ 11:54 |
Je wist dus donders goed dat je te hard reedt.. Dus moet je niet janken als je een boeten krijgt! (ok, geen moraal ridder hier, ik rijd zelf ook altijd te hard, maar ga niet lopen janken als er een boete op de mat valt) | |
Laurensius | donderdag 10 september 2009 @ 11:54 |
quote:Boe-hoe! ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:56 |
quote:Nee, de boete is wel onterecht omdat het op een tijdstip plaats heeft gevonden dat het erg rustig was op de weg en er dus geen gevaar was voor anderen. | |
MMUFC | donderdag 10 september 2009 @ 11:56 |
quote:Maar zo denkt justitie niet.. die denken te hard is te hard.. of het nu druk is of dat je de enige op de weg bent.. Ben zelf gelukkig nog nooit geflitst.. En ja ik rij ook wel eens te snel ja ![]() | |
ursel | donderdag 10 september 2009 @ 11:56 |
quote:Op een gemiddelde situatie, dat wel. Op een snelweg midden in de nacht kan het met ruim gemak harder. | |
ElectricEye | donderdag 10 september 2009 @ 11:56 |
quote:Wat heeft een voetganger, motorrijder of fietser aan jouw airbag? Betrokkene heeft wel extra last van jouw veel te hoge snelheid als het tot een kort doch hevig treffen komt. | |
Keiichi | donderdag 10 september 2009 @ 11:57 |
quote:Dan zou je klacht terecht zijn. Hoe je het dan went of keert, dat heeft dan geen fuck met veiligheid meer te maken. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:57 |
quote:Ik zou zeggen, lees je even in. Ik rij alleen te hard als er geen ander verkeer op de weg is. Er is dan ook geen enkel gevaar voor andere weggebruikers. Op de snelweg rijd ik meestal 120 met cruise control. Ook dan ben ik geen gevaar op de weg voor anderen. | |
ElectricEye | donderdag 10 september 2009 @ 11:57 |
quote:Dat kun jij helemaal niet bepalen. Klapband met 50 of met 90+ km p/u, dat kan al een hoop schelen. Ook voor mensen achter een groenstrook van 20 meter. | |
MobileSuit | donderdag 10 september 2009 @ 11:58 |
TS is een huilert omdat hij gesnapt is... Wees een vent (of vrouw) en neem het verlies... volgende keer beter opletten... * MobileSuit krijgt binnenkort, na staandehouding, ook een bekeuring van 207 euro... 33km/h te hard op de A12 Ach ja... kan gebeuren... was me er bewust van dat ik te hard reed en lette niet goed op achter mij. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:58 |
quote:Nee, en deze boete dus ook niet. Omdat er geen hond op de weg was. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 11:59 |
quote:Heb ik een keuze in het wel of niet nemen van het verlies? ![]() ![]() Het wordt tijd dat de nederlandse wegen gewoon weer van de nederlanders wordt. ![]() | |
ElectricEye | donderdag 10 september 2009 @ 12:01 |
quote:Jij kunt helemaal niet weten of er totaal geen ander verkeer is, dus dat is boutredenatie. Als jij te hard rijdt heb je per definitie ook later door dat er ander verkeer is (Later zoals in dichter bij dat andere verkeer zijn voordat je ze ziet). En nog iets dat per definitie zo is: bij 120 km p/u is elk metalen object van meer dan 1250 kilo een gevaar voor de lichamelijke gezondheid van een ieder die in de directe nabijheid is. Net zoals die andere auto's in principe een gevaar voor jou zijn. Ingecalculeerd weliswaar, maar toch een gevaar. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:02 |
quote: ![]() Dan vind ik dat je hier en daar best eens wat harder mag dan toegestaan. Als je de picca hebt gezien, kun je duidelijk zien dat het geen weg is die uitnodigt om 50 te gaan rijden. Helemaal niet omdat dit al de 2e boete is binnen een week die ik krijg voor dezelfde weg. Dan zullen er dus meer mensen zijn met het juiste verkeersinzicht en op rustige momenten iets sneller gaan om de weg weer sneller leeg te krijgen. Dat justitie daar om een achterbakse manier misbruik van maakt, ja daar kan ik niets aan doen. Maar he, wees blij. Dankzij de verhoging van de boetes hebben de middenklassertjes weer gratis boekjes voor hun links uitvretende kotertjes. ![]() | |
ElectricEye | donderdag 10 september 2009 @ 12:02 |
quote:Gatso-apparatuur beoordeeld nu eenmaal niet op drukte, maar gewoon op snelheid! ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:03 |
quote:Ik reed geen 120 km/h. ![]() En op deze weg is prima te zien of er overig verkeer is, zeker met anticiperen. (wat iedereen zou moeten doen) | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:04 |
quote:Ja, inderdaad. Die apparatuur kan er ook niets aan doen dat ze er neergezet worden door mensen die van hogerhand de verplichting krijgen te gaan flitsen voor gratis schoolboeken ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:06 |
En waarom is de veiligheid in het geding als er niemand anders op de weg is? ![]() Dus wat is het nut dan van het controleren van de snelheid op een tijdstip dat er niemand op de weg is? Juist, alleen om extra geld op te halen. | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:06 |
quote: ![]() | |
3keernix | donderdag 10 september 2009 @ 12:09 |
240 euro, de tering hoe hard ging je? | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:10 |
quote:Niet zo heel hard, De tarieven van bekeuringen zijn onlangs hoger geworden. ![]() | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:10 |
quote:En terecht | |
Nijns | donderdag 10 september 2009 @ 12:11 |
verkapt kijk-mij-eens-stoer-hard-rijden-topic ![]() mensen die denken dat hard rijden stoer is ![]() ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:11 |
quote:Ik heb zo het idee dat jij 's ochtends in je blauwe pakje met stropdasje van de Suit Supply in de tram stapt naar je werk. ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:12 |
quote:Nou nou, wat stoer. Een bekeuring van 200+. Ja echt iets om mee te pimpen. ![]() Mijn god, op welk niveau zit jij eigenlijk. ![]() | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:12 |
quote: ![]() | |
Basp1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:13 |
quote:Dan hadden 2 kindertjes boeken gehad ipv 1 , ga daar eens wat vaker zo hard rijden. ![]() | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:13 |
quote: ![]() | |
DJKoster | donderdag 10 september 2009 @ 12:13 |
quote:Genoeg redenen te bedenken waarom je daar maar 50 km/h mag.. Prima dat jij wat harder rijdt, daar betaal je dus gewoon een extra belasting voor ![]() | |
Nijns | donderdag 10 september 2009 @ 12:13 |
quote:Er is niks mis met degelijk mannen, zeker niet als je het vergelijkt met werkschuw, petjesdragend tuig van 28 wat het nog steeds stoer vindt om zo hard mogelijk te rijden. Te kinderachtig voor woorden ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:14 |
quote:Ik zie het al, op het niveau dat je een naamtopic in je fotoboek zet. ![]() | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:14 |
quote: ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:14 |
quote:Nou komt u maar met die redenen. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:15 |
quote:Dat ben ik helemaal met je eens. Gelukkig val ik niet in een dergelijke groep. ![]() | |
Nijns | donderdag 10 september 2009 @ 12:15 |
quote:Dat vraag ik me van de TS af. Wat zit ie nou te zeiken met z'n topic? Hij rijdt te hard, dus kan hij een boete krijgen. Gewoon betalen dus, ipv hopen op reacties al 'soooow, jij reed hard' ![]() | |
weg_10072015_01 | donderdag 10 september 2009 @ 12:16 |
quote:Als je een topic had geopend om deze reden, dan had je een hoop meer compassie gehad van de mensen die je nazi's noemt. | |
Basp1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:17 |
quote:Om fok usertjes met de naam S1nn3rz een vemakelijk backfire topic op donderdag te laten openen. ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:17 |
quote:Ik zit helemaal nergens op te hopen. Ik leg duidelijk uit dat ik inderdaad iets te hard heb gereden, maar wel op een tijdstip dat dit prima te verantwoorden was. Er was immers geen ander verkeer op de weg, er is dus ook geen seconde geweest dat er ander verkeer in gevaar is gebracht. Dat probeer ik duidelijk te maken en dat de opgelegde boete dus overdreven is en niets meer te maken heeft met het handhaven van de veiligheid. Maar he, weer laat je zien dat je op een beduidend lager niveau zit. ![]() | |
Nijns | donderdag 10 september 2009 @ 12:18 |
quote:ik ga niet eens meer op je nutteloze opmerkingen reageren, je zit gewoon te trollen. ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:18 |
quote:Ik ben niet op zoek naar compassie, en al helemaal niet op een forum op internet. ![]() | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:19 |
quote:Nee, dat geeft je niveau aan. Kijk-Mij-Een_naatopic-hebben!!!:D:D:D eineszz!!!! Hahahah!!Einessein!!! | |
Laurensius | donderdag 10 september 2009 @ 12:19 |
quote:Kijk TS.. zo kan het ook!! ![]() MobileSuit ![]() | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 12:20 |
quote:Je bent moe, het is donker, oftewel je concentratie is 3 keer niks... Waarom heb je 's nachts opeens meer haast? | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:21 |
quote:Je snapt het niet he. ![]() Meneer rijdt op een snelweg 33 te hard. Waarschijnlijk een snelweg waar het druk is. Ik rijd op een lege weg en krijg een vergelijkbare boete. ![]() | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 12:21 |
quote:Mensen die dit zeggen zijn het gevaarlijkste... | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:22 |
quote:Aannames Remco, aannames. Misschien had ik overdag prima geslapen omdat ik wist dat ik snachts moest rijden? En denk je nu echt dat het nog een verschil maakt als je de vangrail raakt met 120 of 125? ![]() | |
Nijns | donderdag 10 september 2009 @ 12:23 |
TS is op zijn teentjes getrapt door de backfire en gaat nu maar een beetje loze dingen kraaien zonder ook maar iets te weten om 'slim' over te komen ![]() | |
weg_10072015_01 | donderdag 10 september 2009 @ 12:23 |
quote:Goed, dan herformuleer ik het even voor je: Als je een topic om deze reden had geopend, dan hadden meer 'nazi's' zich kunnen schikken in de gedachte dat het een overdreven boete is. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:24 |
quote:Mwah, dat zou ik niet willen zeggen. Ik heb nu 11 jaar ijn rijbewijs, heb denk ik 600.000-700.000 km gereden en ben nooit betrokken geraakt bij een (ernstig) ongeval. En waarom? Omdat ik mijn snelheid altijd aanpas aan de situatie op de weg. Is het rustig dan kun je wat sneller, is het druk dan hou je je aan de snelheid. Tevens doe ik niet aan bumperkleven, laat ik oma's met een rollator netjes voorgaan evenals een gehadicapte in een rolstoel. Daar kan het werschuw petjesdragend tuig inderdaad nog een voorbeeld aan nemen. ![]() | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 12:24 |
quote:Realiseer je je dat maximumsnelheden per weg gelden, en niet per drukte o.i.d.? Je verzint nu irrelevante dingen. | |
De_Hertog | donderdag 10 september 2009 @ 12:25 |
quote:Die grafiek klopt niet helemaal. 'Aantal verkeersdoden' suggereert een absoluut aantal, maar het begin van de grafiek wordt op 100 gesteld. Het gaat dus over een relatieve waarde, een percentage, maar van wat staat er niet bij. Het zal wel gewoon het aantal doden ten opzichte van 1986 zijn, maar dat geeft wel een vertekenend beeld zo. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:25 |
quote: ![]() | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 12:25 |
quote:In dat geval kan je beter 90 gaan rijden, als de weg toch leeg is. | |
RemcoDelft | donderdag 10 september 2009 @ 12:26 |
quote:De grafiek is een index, dat staat er ook bij. Ik kon helaas zo snel geen grafiek vinden van 1950-nu. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:26 |
quote:Ik verzin niets. Justitie meent ook op de rustige momenten mensen extra belasting te moeten laten betalen. Daar is niets verzonnen aan en heeft niets met veiligheid te maken. | |
Nijns | donderdag 10 september 2009 @ 12:26 |
Misschien heb je het feit dat je geen ongeluk hebt gekregen te danken aan je mede-weggebruikers. ![]() Dat zal allemaal wel meevallen maar iemand die veel km's heeft gereden is doorgaans meer een gevaar op de weg dan iemand met minder km's. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:28 |
quote:Ik geef toch duidelijk aan dat ik alleen te hard rijd als er verder op de weg niks te doen is? En als er anderen zijn ik gewoon netjes afstand houd en me aan de snelheid houd? Waar gaat het hier dan mis dat men mij neer moet zetten als een notoire wegmisbruiker? ![]() | |
Basp1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:29 |
quote:Ordnung must sein. Wat wil jij dan dat elke subjectieve lul maar zijn eigen maximum snelheid kan gaan bepalen. ![]() | |
Nijns | donderdag 10 september 2009 @ 12:29 |
quote:wellicht had je je OP gewoon wat anders kunnen formuleren ![]() | |
De_Hertog | donderdag 10 september 2009 @ 12:30 |
quote:Nee, er staat 'aantal' en dan in de hoek '1986 = 100'. Ik ontken absoluut niet dat de verkeersveiligheid is toegenomen hoor, maar ik vind deze grafiek wat dubieus. | |
S1nn3rz | donderdag 10 september 2009 @ 12:32 |
quote:Nee, dat heeft niets met " Ordnung" te maken. Meer met het schaamteloos binnen moeten halen van extra belastinggeld. Dat weet jij, en dat weet ik. Het gaat er niet om of je je eigen maximumsnelheid mag bepalen, het gaat erom dat alles in het kader van veiligheid gaat. Leg mij eens uit waar een gevaarlijke situatie ontstaat bij een bestuurder die iets harder rijdt op een compleet lege weg? | |
swarmahoer | donderdag 10 september 2009 @ 12:42 |
ts: hoe hard mocht je hoe hard reed je welke weg was het | |
Basp1 | donderdag 10 september 2009 @ 12:42 |
quote:Verklap ons eens hoe je afhankelijk van oa de verkeersdruk wel je eigen maximum kunt gaan vaststellen. ![]() Je weet toch dat er daar een bepaalde maximum snelheid geldt en dat de politie op de meest vreemde plaatsen en tijden controles houdt, en door daar geen rekening mee te houden krijg je gewoon een flinke prent in de bus. | |
r8ality | donderdag 10 september 2009 @ 14:15 |
Mensen die maximumsnelheden serieus nemen ![]() | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 14:30 |
quote:Mensen die bewust te hard rijden en dan gaan zeiken over boetes ![]() | |
r8ality | donderdag 10 september 2009 @ 15:49 |
quote:Mensen die het heel normaal vinden dat andere mensen besloten hebben wat wel en niet mag ![]() | |
karr-1 | donderdag 10 september 2009 @ 16:08 |
quote:Klopt, want daarom heet het democratie. Mocht je het er niet mee eens zijn, dan zijn er wegen voor om daar wat aan te doen. | |
Basp1 | donderdag 10 september 2009 @ 16:12 |
quote:Naievelingen die denken dat een anarchie zou kunnen werken. ![]() | |
MobileSuit | donderdag 10 september 2009 @ 16:19 |
quote:Helaas voor u. Het was lekker rustig en kon mooi doorrijden. Niet zitten bumperkleven of wat dan ook... gewoon 160 op de teller en niemand voor je. Alleen u doet het op een 80km weg (zoals het er uit ziet), ik deed het op een 120km weg. Ow... en meneer... ![]() | |
DoctorB | donderdag 10 september 2009 @ 16:26 |
quote:Als ik die luchtfoto eens bekijk zou het zomaar kunnen dat daar plots een voetganger opduikt en oversteekt. Dan kun jij nog zo'n "GEWELDIGE" bestuurder zijn, dan gebeuren er ongelukken. DAAROM hebben we die maximum snelheden ooit afgesproken. 240 euro is niet IETS harder. Da's VEEL harder. oh ja, en... ![]() | |
S1nn3rz | vrijdag 11 september 2009 @ 01:59 |
quote:Volgens mij zit je met je oren te kijken, daar zullen namelijk nooit voetgangers lopen. Die lopen op de parallelweg, en hebben niets op de hoofdrijbaan te zoeken. Verder is het zicht op deze weg uitstekend, en nogmaals er was niemand anders op/bij/naast de weg waar ik reed. | |
DogTown | vrijdag 11 september 2009 @ 02:05 |
quote:Dus jij gaat wel even bepalen wanneer de regels van toepassing zijn? Echt om te kotsen vind ik dat. | |
DogTown | vrijdag 11 september 2009 @ 02:08 |
Grapje, fuck de regels, alsof iemand anders gaat bepalen wat jij wel en niet mag, gewoon lekker jakkeren en als je een boete krijgt gewoon schijt. Fuck justitie en fuck de politie. |