Dat valt best meequote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef Keiichi het volgende:
240 euro is niet iets te hard. Dat is FORS te hard.
Fors te hard is relatief.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef Keiichi het volgende:
240 euro is niet iets te hard. Dat is FORS te hard.
maar je mag toch 120 op de snelweg?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:38 schreef Ps2K het volgende:
hihi hier 95 euro omdat ik 120 (na correctie) reed over de A9. Maar who cares, ik rij te hard dus dan kan dit idd gebeuren.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:39 schreef Keiichi het volgende:
overschrijding 36 t/m 40 km/h binnen of buiten de bebouwde kom.
Dus als je in de stad reed, dus minimaal 86 (laten we zeggen werkelijke snelheid 90) of buiten de bebouwde kom 116.
Ik vind dat vrij fors. Fors genoeg dat het aannemelijk is dat je goed op de hoogte ervan was dat je te hard reed en dan moet je nu niet gaan huilen om een boete.
Nou nee niet in west nederlandquote:Op donderdag 10 september 2009 11:39 schreef MrDrako het volgende:
[..]
maar je mag toch 120 op de snelweg?
Dus als je in de stad reed, dus minimaal 86 (laten we zeggen werkelijke snelheid 90) of buiten de bebouwde kom 116.
Ik vind dat vrij fors. Fors genoeg dat het aannemelijk is dat je goed op de hoogte ervan was dat je te hard reed en dan moet je nu niet gaan huilen om een boete.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!! OMG!!1quote:Op donderdag 10 september 2009 11:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik reed in een plaats waar het laatste stuk bestaat uit een brede weg met aan 1 kant weiland en aan de andere kant eerst een groenstrook van 20 meter, dan een fietspad en daarna wat fabrieken.
Lijkt niet echt op een bebouwde kom he.
En dan het zogenaamde elitekorpsje maar stiekem achter de struikjes gaan staan.![]()
Het is te achterlijk voor woorden in dit land dat een mens niks meer kan en mag.
Daar konden we op wachten natuurlijk.....quote:
En als het het dubbele was was jij, als linksche moraalridder, wel dik tevreden geweest?quote:
Begin jaren '70: 3300 verkeersdoden per jaarquote:Op donderdag 10 september 2009 11:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En dan het zogenaamde elitekorpsje maar stiekem achter de struikjes gaan staan.![]()
Het is te achterlijk voor woorden in dit land dat een mens niks meer kan en mag.
Ja lekkere vergelijking Remco.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Begin jaren '70: 3300 verkeersdoden per jaar
Nu: 750 verkeersdoden per jaar
Dit alles met veel meer auto's en veel meer autokilometers. Hoewel ik graag zou zien dat andere dingen, zoals geen richting aangeven en geen voorrang verlenen, ook vaker bekeurd zouden worden, gaat het wel degelijk de goede kant op.
Wat is 'fors' een kut woord. En dan gebruik je het nog in elke zin ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:39 schreef Keiichi het volgende:
Dat draagt ook bij, maar door je airbag ga jij echt niet netter rijden...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja lekkere vergelijking Remco.![]()
Vergeet je de veiligheidssytemen niet die tegenwoordig in auto's zitten?
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En als het het dubbele was was jij, als linksche moraalanaalridder, wel dik tevreden geweest?
Dan dien je bezwaar in met deze argumentatiequote:Op donderdag 10 september 2009 11:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik reed in een plaats waar het laatste stuk bestaat uit een brede weg met aan 1 kant weiland en aan de andere kant eerst een groenstrook van 20 meter, dan een fietspad en daarna wat fabrieken.
Lijkt niet echt op een bebouwde kom he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |