Ik snap dat nooit zoquote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Het enige summiere contact dat we nog hebben is op facebook hoor. Hij's een buitenlandert![]()
Ik heb gezegd dat het kindje Jesus gaat heten...
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahah ik irriteerde me ook al
Nou dat inderdaad. Je hebt een keuze gemaakt om geen contact meer te zoeken en ga dan niet als een of andere lamlul met de staart tussen de benen via een internetsite (!!!) een berichtje sturen omdat er wat aan je geweten knaagtquote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het ook maar net hoe je met je ex bent geeindigd. Ik heb mijn ex gewoon echt niets meer te melden, ook geen berichtje op hyves....
Ik zag trouwens wel bij M. op zn hyves dat iemand weer contact met hem probeert te zoeken die in de tijd dat wij bij elkaar kwamen de vriendschap met M. had verbroken omdat zijn vriendin het er niet mee eens was![]()
Hij feliciteerde M. wel aardig met de kleine meid, ach dat is ook maar 1,5 jaar te laat. Dat soort mensen, echt... Alsof je daar ooit nog contact mee zou willen....
Misschien is ze wel heel aardigquote:Op donderdag 10 september 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn ex is tegenwoordig getrouwd met het meisje waarvan hij toen zei dat hij niet snapte hoe mensen zo iemand aantrekkelijk konden vinden.
Vlak nadat het tussen ons uitging heeft hij een vrij ernstig ongeluk gehad en in coma gelegen enzo..heeft er zeker ook hersenbeschadiging aan overgehouden
of misschien kan ze hét wel goed!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |