Normaal ga ik pas om een uurtje of 2, dus dit was vroeg...quote:Op dinsdag 15 september 2009 06:17 schreef Ml-etje het volgende:
Aha, dan had je ook vroeg je mandje in moeten gaan
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:19 schreef Oblivion het volgende:
Ja, alleen dat $#^$^$#ding werkt niet naar behoren.
Wat raar, dat is toch professioneel spulquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:25 schreef Oblivion het volgende:
Nou, je hebt die draaischijf van beneden.
Daar moet je zo'n bontje op doen, die dus eigenlijk vast geklittenband zou moeten zijn...![]()
Je raadt het vast al.
Blijft heul niet zitten, stroopt zich op tot een frutje gelijk nadat je 'm aanzet.
Alle manieren al geprobeerd, blijft zich opstropen.
En als ik niet oppas, verkloot dat ding ook nog mijn vloer...zucht....gaat goed zo.
dat krijg je met die huiswijven...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm gaat niet lekker dusen 2 uur
jemig jij hebt weinig slaap nodig!
Ga ik zo doen, heb 'm bij de praxis gehuurd, moet ik niet daar naar toe bellen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat raar, dat is toch professioneel spul
Boels al gebeld?
Ja en dan eens in de zoveel tijd klap ik neer om 8 uur 's avond en slaap tot de volgende morgen 11 uur...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm gaat niet lekker dusen 2 uur
jemig jij hebt weinig slaap nodig!
Takes one to know one!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat krijg je met die huiswijven...
Beter Boels, je hebt em namelijk bij een instore winkel van Boels in de Praxis gehuurdquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga ik zo doen, heb 'm bij de praxis gehuurd, moet ik niet daar naar toe bellen?
Of beter Boels?
[..]
Ja en dan eens in de zoveel tijd klap ik neer om 8 uur 's avond en slaap tot de volgende morgen 11 uur...![]()
Teveel adrenaline. Shit happens.![]()
[..]
Takes one to know one!![]()
Aha hmm alsquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat krijg je met die huiswijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |