quote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef trovey het volgende:
Laatste keer gezien bij uit eten gaan....mensen die hun maaltijd gaan fotograferen(een stel en een klein groepje van meerdere stellen met een stel vervelende kinderen die in en uit liepen) ...als het nou hoogstaand was....het was de Chinees
. Waarom doen mensen dit
? Voor een blog of zo?
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef trovey het volgende:
Laatste keer gezien bij uit eten gaan....mensen die hun maaltijd gaan fotograferen(een stel en een klein groepje van meerdere stellen met een stel vervelende kinderen die in en uit liepen) ...als het nou hoogstaand was....het was de Chinees
. Waarom doen mensen dit
? Voor een blog of zo?
Aha, Twitterquote:
Eten wasquote:
er moet wat afquote:Op donderdag 10 september 2009 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Chinezen die hun kaart vernieuwen??
Wtf moeten ze erbij doen dan?? gestoomde dolfijn? walvis wok in ketjap saus?
Was een hele sjieke Chineesquote:Op donderdag 10 september 2009 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er moet wat af
ivm uitgestorven diersoorten
WHAHAHA EEN GARP D:A:D:A:Dquote:Op donderdag 10 september 2009 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik doe het maar met me zak kroepoek en hoeveel staat het bij PAR-ARG?? belangrijke wedstrijd voor de argetijnenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef flipsen het volgende:
Ik ookGelukkig heb ik nog een zakje kant-en-klaar Chinese rijst liggen. Beetje tonijn erbij, blikkie doperwten en ik kan de 2e helft van PAR-ARG gaan kijken met bord op schoot
Alsof die lang werken met Apple als fabrikant.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:30 schreef araphor het volgende:
En vanaf nu zitten er ook camera's in de iPod nano
1-0, echt dramatisch het Argentijnse elftalquote:Op donderdag 10 september 2009 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe het maar met me zak kroepoek en hoeveel staat het bij PAR-ARG?? belangrijke wedstrijd voor de argetijnen
Ik lees het topic net ff door maar dude maar zit jij?? Niet in NL merk ik iig hahaquote:Op donderdag 10 september 2009 02:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
1-0, echt dramatisch het Argentijnse elftal
hehe topic ging over mensen die non stop alles filmen dus is al kapotquote:Op donderdag 10 september 2009 02:21 schreef flipsen het volgende:
Om even ontopic te blijven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel onder Unilever vallen en die zetten overal hun spullen af (of men ze nou wil hebben of nietquote:
Pannelappen zijn zeker ook van Unileverquote:Op donderdag 10 september 2009 04:04 schreef flipsen het volgende:
Het grappige is, die pannenlappen heb ik hier in Argentinie gekocht
En Knorr is inderdaad unilever, dus ook hier gewoon te koop.
Ik heb ze ook gehad....tot ik ze net iets te dicht bij de gasvlam had liggen.....nu heb ik van de silliconen exemplaren die zijn nog handigerquote:Op donderdag 10 september 2009 04:15 schreef flipsen het volgende:
Vastmaar ik vond ze erg leuk toen ik ze in de winkel zag liggen
Want Steven Spielberg is ook begonnen met een mobieltje op concertenquote:Op donderdag 10 september 2009 06:54 schreef Multivitamine het volgende:
Totdat hij miljoenen gaat verdienen, net als Steven Spielberg.
Oh wacht..
Jij gaat naar een concert van Lady Gagaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:03 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik vind het ook fucking irritant. Bij Lady GaGa stond er 10 meter voor me zo'n lange gozer met zn telefoon zo hoog mogelijk in de lucht, het halve concert lang. Echt irritant.
Die dwaas is weer terug van weggeweest, zag ik laatst. Uiteraard in CUL, met foto's van z'n pauperesque kantinemaaltijden. Inclusief blik bier.quote:
Heeft ie ook nog steeds die leesbare manier van typen?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die dwaas is weer terug van weggeweest, zag ik laatst. Uiteraard in CUL, met foto's van z'n pauperesque kantinemaaltijden. Inclusief blik bier.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog steeds die leesbare manier van typen?
huge ass tvquote:Op donderdag 10 september 2009 02:21 schreef flipsen het volgende:
Om even ontopic te blijven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is ook fraai: http://img132.imageshack.us/img132/3739/42890170.jpgquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Deze is ook fraai: http://img132.imageshack.us/img132/3739/42890170.jpg
Die man op de foto is FOK! user golfer, die kritiek had geleverd op het eten van ispy.
Overigens lijkt het me een prachtrestaurant waar die maaltijd genuttigd is. Al je gangen in 1 keer op je tafel! Ideaal.
SLOAVINK!!!1quote:Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die man op de foto is FOK! user golfer, die kritiek had geleverd op het eten van ispy.
Overigens lijkt het me een prachtrestaurant waar die maaltijd genuttigd is. Al je gangen in 1 keer op je tafel! Ideaal.
lolquote:Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, overalquote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef trovey het volgende:
. Waarom doen mensen dit
? Voor een blog of zo?
Wat eten en drinken we vandaag? #142quote:Op donderdag 10 september 2009 12:54 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
lol
mooie topic wending
overigens; linkje naar desbetreffende topic aub?
lol, goed topicquote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat eten en drinken we vandaag? #142
Dit is mijn uitzicht als ik 5 km fiets:quote:
dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 10 september 2009 16:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dit is mijn uitzicht als ik 5 km fiets:
[ afbeelding ]
Dat wil ik niet ruilen met jouw huge ass 123" plasma screen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |