Met een beetje geluk kun je voor die match nog 2 uurtjes slaap pakken.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Zeker, maar ja, moet er morgenochtend weer vroeg uit
Dat is het voordeel van de Australian open.. als je dan je bed uitgaat kun je nog stukje meepikkenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Weinig voordeel imo, of je moet er echt veel eerder voor opstaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:46 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de Australian open.. als je dan je bed uitgaat kun je nog stukje meepikken
Ja, natuurlijk, maar als je om 9.00 wegmoet heb je daar weinig aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef kevinoz het volgende:
Tijdverschil met AO is toch meer? Zodat als je 's ochtends rond een uurtje 8 je bed uit gaat, er nog tennis op is...
Nee idd, maar daar had ik het ook niet overquote:Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar als je om 9.00 wegmoet heb je daar weinig aan.
Rebreak 3-3.
Ik weet niet, maar ik ga gewoon doorquote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Dat is die andere Belgquote:Op donderdag 10 september 2009 22:58 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij niet met zn dropjes en zn lobjes begint...
Dat was een andere Belg.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:58 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij niet met zn dropjes en zn lobjes begint...
Gisteren was het rond middernacht geloof ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef kevinoz het volgende:
[..]
NEt zo vervelendGaan ze straks na de set weer switchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |