Scheelt qua leeftijd niks.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je merkte vandaag gewoon goed dat hij net wat ouders was dan Cilic.
De verwachtingen zien er zeer slecht uit. Al moet gezegd worden dat ze hadden verwacht dat het al een tijdje geleden zou regenen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:18 schreef Szura het volgende:
Ah Kristie dadelijk![]()
Hopelijk geen regen
5 dagenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scheelt qua leeftijd niks.
Wel de ervaring op het hoogste niveau
Je kan nu een uur slapen, dan kan je misschien wat langer kijken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:22 schreef kevinoz het volgende:
ik denk ik alleen het 1e setje even... daarna oogjes toe..
18.30 nederlands tijd gevolgd door wickmayer & wozniakiquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
Weet iemand hoe laat Williams tegen Clijsters speelt ?
Mooie tijden net na mijn ontbijt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:40 schreef goldy10 het volgende:
[..]
18.30 nederlands tijd gevolgd door wickmayer & wozniaki
Die herhaling alweer op ESquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:50 schreef danusz1986 het volgende:
Daar liet Soderling het liggen!! Op 6-6 in de tie-break!
woon je ergens in australie ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie tijden net na mijn ontbijt.
Ja, misschien dat ze wegblijven omdat het dadelijk gaat plenzen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:09 schreef Bramaldo11 het volgende:
Zie ik nu veel lege tribunes?
Edit: Veel lege plaatsen op de tribunes bedoel ik
Zoietsquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:02 schreef goldy10 het volgende:
[..]
woon je ergens in australie ofzo?
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:17 schreef Szura het volgende:
Het is wel duidelijk wie er vandaag gaat rennen.
Ik vind altijd wel grappig om te zien, dat harde gemep en hem dan in het net slaan ofzoquote:
Je kunt ook 5 meter achter de baseline gaan staan en dan alles retourneren, maar dan krijg je ze aan alle kanten om je oren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:28 schreef Bevin het volgende:
Verbaas me er soms wel over, dat sommigen opvallend vaak een service niet eens in het veld kunnen retourneren
Ja en lekker met een bak popcorn en een glas colaquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
Er komen wel nog steeds mensen het stadion in na een game
Nee maar heb het voornamelijk over een zachte tweede service. Snap wel dat ze die willen aanpakken en ze hem een keer uit slaan, maar je mag toch wel verwachten dat ze het merendeel van die ballen in het veld krijgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook 5 meter achter de baseline gaan staan en dan alles retourneren, maar dan krijg je ze aan alle kanten om je oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |