Wanneer gaan we nou samen de sirtaki dansen en hele serviezen aan gort gooien?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
DUURDE WEL LANG ZEG....................................![]()
[..]
Wanneer gaan we nou samen de sirtaki dansen en hele serviezen aan gort gooien?
Peter is naar Cold-play met de buuv.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef FANN het volgende:
ik dacht Peter komt wel weer langs..... maar nee heur.....
De buuf (Nederland-noord) is naar een bruiloft, Peter (Apeldoorn) en Deysii (Rotterdam) hebben vanavond Coldplay gezien.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Peter is naar Cold-play met de buuv.![]()
Nederland-noord meet.
o sjesjus dat moet ik zelluf gaan klooienquote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
Wat meedogenloos wreed, die 2 Cents Woman! Mooie dood lijkt me dat.
Dat gekke script-probleem: heb geen idee FANN. Het lukt me ook niet het te reproduceren.
Het lijkt me een instelling. Heb je een scriptblocker? Het gebeurt met een andere browser vast niet denk ik?
Ah dat pjoetergelul ook. Haak anders effe aan bij Heidi, die is volgens mij nu Liesje per msn aan het instrueren.
foeballe....quote:Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef Coos het volgende:
ik zit naar Gert z'n maten te kijken op België2.
FANN herinner je nog het inlogblok huubjaap in dat andere topic, ik vroeg aan Pietje hulp maar diequote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef FANN het volgende:
Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer.
U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.
Script: http://i.fokzine.net/templates/new/jquery.js?13032009.js:12
Veel plezier vanavond, ik gun het je.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef CarOnline het volgende:
Heel Blij!
Chef vanmorgen: Wie is er morgen vrij?
Ik: Ikke!
Hij: En wie wil er morgen naar Coldplay?!
Ik: IKKE!!!![]()
Oke, moet je ff de kaarten ophalen en veel plezier!![]()
Whahoe!! Ik ga morgen graties naar Coldplay![]()
![]()
![]()
Dankjewel Lieverancier
Oe, een nazi-film?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef Coos het volgende:
ik zit naar Gert z'n maten te kijken op België2.
da's waar dat was in jou topicquote:Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
FANN weet je nog van een inlogblok huubjaap in dat andere topic, ik vroeg aan Pietje hulp maar die
lag al lekker in bed , Gert heeft toen gezocht en al snel de oorzaak gevonden, dus zoals je merkt
krijg je dat rare inlogblok niet meer.
jah.. dat ene plaatje van goldplay is wel mooiquote:Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
.
[..]
Veel plezier vanavond, ik gun het je.
Er is een timeout in het script opgetreden. Ik denk dat dit komt omdat je pc iets langzamer is en er 700+ plaatjes in het hele topic zitten. Zelfs bij mij duurt het bijna een minuut om het hele topic te laden. Maar ik krijg geen fout.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef FANN het volgende:
ow ik kom net op tijd binnenvallen computer experts aanwezig,
wat betekent dit???
Waarschuwing; script reageert niet
Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer.
U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.
Script: http://i.fokzine.net/templates/new/jquery.js?13032009.js:12
die waarschuwing krijg je dus af en toe in dit topic
BB, CBML , TBO en DGK'ers #41
misschien laadt dat topic daarom wel zo traag? of heeft dat er niks mee te maken,
ik zag trouwens ook een compleet onbekende foto ergens staan die lijkt uit mijn fobo te komen
maar ik heb mijn hele fobo na gekeken van tinypics maar komt er helemaal niet in voor
raaaaaaaaaaaaar toch???
1 |
700 plaatjes........quote:Op donderdag 10 september 2009 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is een timeout in het script opgetreden. Ik denk dat dit komt omdat je pc iets langzamer is en er 700+ plaatjes in het hele topic zitten. Zelfs bij mij duurt het bijna een minuut om het hele topic te laden. Maar ik krijg geen fout.
die fout is er niet altijd hoor, soms wel soms niet dus kan zijn ik heb geloof ik 25 posts per paginaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is een timeout in het script opgetreden. Ik denk dat dit komt omdat je pc iets langzamer is en er 700+ plaatjes in het hele topic zitten. Zelfs bij mij duurt het bijna een minuut om het hele topic te laden. Maar ik krijg geen fout.
Regel 12 jquery.js
[ code verwijderd ]
Ik weet niet wat jquery.js precies doet, maar ik denk dat je dan nog meer fouten krijgt als je die blokkeertquote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
die fout is er niet altijd hoor, soms wel soms niet dus kan zijn ik heb geloof ik 25 posts per pagina
en de ene keer was het op de ene pagina en de andere keer weer op de andere en soms weer niet..........
nah...... ik ga wel zo'n schriptblocker uitzoeken....
tenmiste....... dat laat ik effe voor me uitzoeken![]()
want ik mag nergens meer aankomendan heb ik weer iets compleet in de war gegooit ofzo
![]()
en het servies is bijna op![]()
dussssssssssss
op ongeveer o.30 minquote:Op donderdag 10 september 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, een nazi-film? [ afbeelding ]
Bij meerdere filmpjes.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, erg vaag![]()
Doet ie het in klein scherm wel?
Heb je het op meerdere sites?
Is het flash of mediaplayer/silverlight?
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jquery.js precies doet, maar ik denk dat je dan nog meer fouten krijgt als je die blokkeert
(query is een aanvraag van gegevens)
Sjezus.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wel geinig..........![]()
nah ik gaat er weer vandoor
effe wat kenkermuziek voor Coos![]()
![]()
![]()
doei
best oud ja, pagina's worden steeds zwaarderquote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ beter gewoon niks doen dan denk ik?
tis ook alleen in dat topic... geloof ik ik zal eens beter gaan opletten en anders wordt het sparen
voor een nieuwe laptop, deze is ook best wel oud geloof ik
tenminste wat is oud voor een laptop een jaar of 7 denk ik... is dat oud???
Lijkt op een probleem met mediaspeler, als je er veel last van hebt kun je mediaspeler opnieuw installerenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij meerdere filmpjes.
Reporter, een telefim....
Gewoon windwos mediaplayer/
Je moet gewoon de jquery in je scriptblocker uitzetten en dan je codecs ff defragmenterenquote:
Een kind ken de was doenquote:Op donderdag 10 september 2009 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon de jquery in je scriptblocker uitzetten en dan je codecs ff defragmenteren
En dan met het badwater wegflikkerenquote:
Ja, wat denk je. Er gaan bij mij allemaal toeters en bellen af als jij postquote:Op donderdag 10 september 2009 03:08 schreef PC eend het volgende:
Dat je zo opeens tegelijk met mij post is dat ook een script ofzo
Ik word weer helemaal PARA man
Wat denk je dat dat kost, water?quote:Op donderdag 10 september 2009 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan met het badwater wegflikkeren
Ligt er een beetje aanquote:Op donderdag 10 september 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat kost, water?
quote:Er is al meerdere malen bewezen dat kraanwater minstens zo goed is als bronwater, en bronwater is ongeveer 2000X zo duur!
Was jij je kind ff in bronwaterquote:
Loop je leeg?quote:
Echt niet, dat is voor paupersquote:Op donderdag 10 september 2009 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was jij je kind ff in bronwater
It costs on average US$30 for 750ml.quote:Glace:
the source of which is melted icebergs in the North Atlantic. Iceberg water is extremely rare and is considered the most pristine water in the world as it dates back ten of thousands of years, having been locked away in glaciers.
30 dollar, ja je moet er iets voor over hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt niet, dat is voor paupers
[..]
It costs on average US$30 for 750ml.
Ik ga ook ff laag staan.... horizontaalquote:Op donderdag 10 september 2009 03:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
30 dollar, ja je moet er iets voor over hebben![]()
(maar dan heb je ook wat)
Scheelt, de dollar staat laag![]()
Ik over he-le-maal niks.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Dementor het volgende:
Ik droomde vannacht van een trojan met de naam Hidi.
Coldplay is vandaag maar nu begint Juud ook ziek te worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik over he-le-maal niks.
Verademing. Geslapen als een blok.![]()
Mijn laptop is vandaag klaar!Al mijn favorieten zijn ook gered!
![]()
Hoe was Coldplay?
Ja maar jij ging sowieso in december toch of ben ik nu in de war en was het wel september?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Coldplay is vandaag maar nu begint Juud ook ziek te worden.
Ja maar als ze zo ziek blijft gaan we niet anders gaat dit weekend ook naar de klote.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar jij ging sowieso in december toch of ben ik nu in de war en was het wel september?
Zou je anders vandaag gaan?
Wat erg. Gooi er wat in. Pijnstillers, ontstekingsremmers, Grog, drugs, chloor. Doe iets!!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar als ze zo ziek blijft gaan we niet anders gaat dit weekend ook naar de klote.
Je mag van die eerste twee wel wat mijn kant op sturen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat erg. Gooi er wat in. Pijnstillers, ontstekingsremmers, Grog, drugs, chloor. Doe iets!!
Chloor!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat erg. Gooi er wat in. Pijnstillers, ontstekingsremmers, Grog, drugs, chloor. Doe iets!!
Goed tegen aderverkalking. Daar nestelen bacteriën in, zei de dokter en sloeg een fles achterover.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Chloor!
Ja, daar knapt een mensch van op!
Deels.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:11 schreef Dementor het volgende:
Wie heeft er gisteravond ook Crips, Strapped 'n strong gekeken?
Ik heb alleen de tweede helft gezien, dus als ik nog tijd heb kijk ik vandaag de eerste helft.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deels.
Heb me doodgeërgerd aan die gangsters die denken dat ze in Inglewood CA wonen.
Goedemorgen en wens Juud beterschap van me!
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed tegen aderverkalking. Daar nestelen bacteriën in, zei de dokter en sloeg een fles achterover.
Oeeeeh, ga je ook vandaag naar Coldplay?![]()
Wat gaaf!
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef CarOnline het volgende:
Heel Blij!
Chef vanmorgen: Wie is er morgen vrij?
Ik: Ikke!
Hij: En wie wil er morgen naar Coldplay?!
Ik: IKKE!!!![]()
Oke, moet je ff de kaarten ophalen en veel plezier!![]()
Whahoe!! Ik ga morgen graties naar Coldplay![]()
![]()
![]()
Dankjewel Lieverancier
En dat is grappig omdat..?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:18 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Best lekker weertje voor Coldplay.
Het is toch best lekker weer? En je word daar niet zieker van hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning.
Snif,snotter, enz...
Wij moeten idd eigenlijk naar Coldplay. Maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is, een avond op een koud veld, snotverkouden en net een buikgriep achter de rug. Volgens mij is dat vragen om nog zieker worden en we willen t weekend leuke dingen gaan doen.
Nou... 't zonnetje schijnt maar het heet COLD play..quote:
Je bedoelt dat jij Coldplay saai vindtquote:Op donderdag 10 september 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Kaartjes verkopen. Coldplay is toch saai.
Ja ik dacht al dat je dat bedoelde maar zó grappig vond ik dat niet dat het benadrukt moest worden met eenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... 't zonnetje schijnt maar het heet COLD play..
Ja. En wat ik vind dat isquote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef Deisyy het volgende:
Je bedoelt dat jij Coldplay saai vindt![]()
Via de schermen?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Coldplay gisteravond geweldig! Goede show en ze spelen live ontzettend goed!
En wat het dan voor weer is maakt niet zo heel veel uit hoor CarO, gisteravond heeft het even gemiezerd, maar dat stopte nadat Chris opkwam met Life in Technicolor.
Wat is je plan CarO, om 3 uur al in het Goffertpark zijn om misschien een beetje vooraan te staan of genoegen nemen met een plek erachter het via de schermen te volgen?
Ga jij vanavond maar lekker op blote voetjes naar het gewauwel van Chris Paltrow luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef CarOnline het volgende:
Copycat Shield: Activated! Tuut, tuut, Activated.
[ afbeelding ]
Oh oh, wat speelden ze nog meer?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Coldplay gisteravond geweldig! Goede show en ze spelen live ontzettend goed!
En wat het dan voor weer is maakt niet zo heel veel uit hoor CarO, gisteravond heeft het even gemiezerd, maar dat stopte nadat Chris opkwam met Life in Technicolor.
Wat is je plan CarO, om 3 uur al in het Goffertpark zijn om misschien een beetje vooraan te staan of genoegen nemen met een plek erachter het via de schermen te volgen?
Dat is niet erg. Nu weet je het weer!quote:
Log: Shield is working.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
--------------------------------------------------
WTF.... OK ik houd het verder wel op een ongevaarlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je dat bedoelde maar zó grappig vond ik dat niet dat het benadrukt moest worden met eenzeg maar dus toen vreesde ik voor hoosbuien en sneeuw waar jij vanmorgen al het genoegen had om mee kennis te maken en dat dat tegen de avond zich boven Nijmegen zou installeren.
Maar het was toch het grapje en het weer valt alles mee.
Hoezee. Ik trek mn baljurk aan en ga met blote voeten op het gras dansen. Zo heerlijk, zo fijn.
En de mensen gaan klappen en de mensen zijn blij en uitgelaten en het is een groot feest
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh oh, wat speelden ze nog meer?
Ook In My Place?
Hoe laat begint het eigenlijk, laat ik eens kijken
Ik zal je even wat info pm-enquote:1.Life In Technicolor
2.Violet Hill
3.Clocks
4.In My Place
5.Yellow
6.Glass of Water
7.Cemeteries of London
8.42
9.Fix You
10.Strawberry Swing
11.God Put A Smile Upon Your Face
12.Talktechno remix
13.The Hardest PartChris solo on piano
14.Postcards From Far AwayChris solo on piano
15.Viva La Vida
16.Lost!
17.Walking in the Rain (The Ronettes cover)
18.Troublefirst time in 2009
19.Death Will Never Conquersung by Will
20.Billie Jean (Michael Jackson cover)
21.Viva La Vidaremix interlude
22.Politik
23.Lovers In Japan
24.Death And All His Friends
Encore:
25.The Scientist
26.Life In Technicolor II
27.The Escapistoutro
Met gelijkgestemden naar gewauwel luisteren is al snel gezellig hoor! Een soort knusse kerkdienst.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij vanavond maar lekker op blote voetjes naar het gewauwel van Chris Paltrow luisteren.
En wat bedoel je dáár weer mee? He? He?!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
WTF.... OK ik houd het verder wel op een ongevaarlijkveel plezier
Ik ben toentertijd op Werchter bier gaan drinken toen Coldplay begon. Veel bier. In een biertent. Met gelijkgestemden.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
Met gelijkgestemden naar gewauwel luisteren is al snel gezellig hoor! Een soort knusse kerkdienst.![]()
Hoeraaaaaaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
De setlist:
[..]
Ik zal je even wat info pm-en
ik kon ze horen hier bij mij thuis ...Cold play...en ook het publiekquote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Nu weet je het weer!
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kon ze horen hier bij mij thuis ...Cold play...en ook het publiek.....leuk dat het naar je zin was
ik zat aan de goede kant....de haterse weg is afgesloten dus alles werd omgeleidquote:Op donderdag 10 september 2009 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Mèn, het heeft uren geduurd voordat iedereen Nijmegen uit was.
Zo is er voor elk wat wils op zo'n festival.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben toentertijd op Werchter bier gaan drinken toen Coldplay begon. Veel bier. In een biertent. Met gelijkgestemden.
Wu Tang Clan, N*E*R*D, Audio Bullys, The Roots, Kaiser Chiefs, Queens of the Stone Age en nog heel veel meer wat mijn goedkeuring wel kan wegdragen. Zolang het maar geen gezemel is.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
Maar wat moest jij nou op Werchter dan? Speelde daar een of andere klote funk soul blabla schreeuwert?
Er zijn nog kaarten! Maar ja, da's wel een jedoe hà. En je hebt straks je favoriete bookmarks ook weer terug. De kredietcrisis bij de webshops is bijna voorbij.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:08 schreef Noek het volgende:
Wat ontzettend tof! Ik ben jaloers.
Oh en ben benieuwd wat Peter vond en of hij er een beetje vol van is of dat nou ook weer niet.
Nou nou..!
Oh haal snel een kaart en als je om half 5 bij mij bent kan je zo meerijdenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:08 schreef Noek het volgende:
Oh en ben benieuwd wat Peter vond en of hij er een beetje vol van is of dat nou ook weer niet.
Nou nou..!
Nee, dat is echt een toestand want ik heb nog zoveeeeeeel plannen voor vandaag.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten! Maar ja, da's wel een jedoe hà. En je hebt straks je favoriete bookmarks ook weer terug. De kredietcrisis bij de webshops is bijna voorbij.
Wat een KUT BANDS!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wu Tang Clan, N*E*R*D, Audio Bullys, The Roots, Kaiser Chiefs, Queens of the Stone Age en nog heel veel meer wat mijn goedkeuring wel kan wegdragen. Zolang het maar geen gezemel is.
Maar ik chargeer enorm. Uiteraard.
Doe je voorzichtig? Ze kunnen overal toeslaan!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een toestand want ik heb nog zoveeeeeeel plannen voor vandaag.
Zo moet ik ook nog zwemmen. Dit beheerst mijn dag zo dat ik er echt niks bij kan hebben.
En vanavond ER!
Jij schakelt sneller dan ik. Als ik al niet 1001 zwemplannen had met de jongens had ik het gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh haal snel een kaart en als je om half 5 bij mij bent kan je zo meerijden
Dat waren geloof ik artiesten van twee edities. Of drie. Die biertent zou wel blij met jou zijn geweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef Gert het volgende:
Wat een KUT BANDS!![]()
OK ik chargeer ook een beetje. Maar ik zou die editie beslist overslaan. Om nou alleen maar in die biertent te zitten.
Sja, zelf weten!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij schakelt sneller dan ik. Als ik al niet 1001 zwemplannen had met de jongens had ik het gedaan.
Oh en als ik morgen geen weekend weg zou gaan.![]()
Veel plezier en maak wat foto's!
Radiohead zou ik wel graag een keer live willen zien.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat waren geloof ik artiesten van twee edities. Of drie. Die biertent zou wel blij met jou zijn geweest.
En dan hadden we elkaar af kunnen lossen bij Coldplay en Radiohead. En mocht jij ook Pink en BEP nieuwe (Fergie)stijl van mij bijwonen. En Evanesence of zoiets.
Proost!
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Dementor het volgende:
Ik droomde vannacht van een trojan met de naam Hidi.
Is dat goed of slechtquote:
Dunno. Dat ligt aan wat jij lekker vindt ...quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Radiohead zou ik wel graag een keer live willen zien.
En als BEP er dan toch is, die ook wel. Lekker nummer, lekkere clip. God ik word mainstream.![]()
Zijn dat extra dikke condooms of gewonequote:Op donderdag 10 september 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dunno. Dat ligt aan wat jij lekker vindt ...
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoi natuurlijk!mooie bruid, mooie gom, mooie ceremonie, leuke locatie, waar ze lekkere taart serveren
, daarna een restaurant waar het eten wat mij betreft wat minder was maar goeie drankservice
waardoor het later op de avond nog een beetje escaleerde
Gelukkig was ik toen al vertrokken met mijn kindertjes die de hele avond als mallen op de dansvloer aan het feesten waren
![]()
Ik heb me wel vermaakt, was helaas een sit-in ofzo. Maar des te meer ruimte voor mij en mijn bootey op den danschvloer
. En volgens mij vond het bruidspaar het ook leuk!
We hadden een paar kleine op- en aanmerkingen over de bediening, maar over het algemeen was alles goed in orde. De keuken en dus ook het eten stond buiten kijf en was heerlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Was je tevreden over de bediening en Italiaans eten?
Zo, leuke vooruitzichten, totdat ze je bijna als vaste klant gaan zien.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
We hadden een paar kleine op- en aanmerkingen over de bediening, maar over het algemeen was alles goed in orde. De keuken en dus ook het eten stond buiten kijf en was heerlijk.
Vanavond eens checken of de betaalde rekening al weer teruggestort is en dan dit weekend daar mystery lunchen met een collega en volgende week met een andere vriend daar weer mystery dineren.
De bediening rouleert en daar stem ik mijn bezoekjes ook op af.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo, leuke vooruitzichten, totdat ze je bijna als vaste klant gaan zien.
Of tot Rob Geus langs komtquote:Op donderdag 10 september 2009 13:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo, leuke vooruitzichten, totdat ze je bijna als vaste klant gaan zien.![]()
En deed het nog zeer, toen het mes in je creatie ging? Of was het meer van "hèè hè, nu zit het er écht op".quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoi natuurlijk!mooie bruid, mooie gom, mooie ceremonie, leuke locatie, waar ze lekkere taart serveren
, daarna een restaurant waar het eten wat mij betreft wat minder was maar goeie drankservice
waardoor het later op de avond nog een beetje escaleerde
Gelukkig was ik toen al vertrokken met mijn kindertjes die de hele avond als mallen op de dansvloer aan het feesten waren
![]()
Ik heb me wel vermaakt, was helaas een sit-in ofzo. Maar des te meer ruimte voor mij en mijn bootey op den danschvloer
. En volgens mij vond het bruidspaar het ook leuk!
Ja, die "vrienden" van jou weten wel hoe ze aan omzet moeten komen, iedere avond de tent helemaal vol, dikke mik voor zequote:Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
Vanavond eens checken of de betaalde rekening al weer teruggestort is en dan dit weekend daar mystery lunchen met een collega en volgende week met een andere vriend daar weer mystery dineren.
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:08 schreef Noek het volgende:
Nou nou..!
Een zeven.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik was er pas om 2015, maar kon makkelijk tot halverwege het veld komen. Op zich een prima plek, de videoschermen waren erg goed zichtbaar, het geluid was perfect (niet te hard, en niet te zacht), en ze speelden ook nog een paar nummers op zo`n 20 meter afstand.
Ik vond Chris toch wel aardig actief hoor, het rende een aantal keer over het enorme podium.
Maar de hoofdzaak is dat het muzikaal overtuigend was: want daar kom ik voor: voor de muziek.
Dit in tegenstelling tot een paar mensen die uitgebreid met elkaar gingen lopen praten tijdens de nummers, en er was zelfs iemand die luid schreeuwend stond te bellen.![]()
Een echte enorme vibe/ interactie, hing er (in mijn beleving) niet, maar dat gaat haast niet met deze grootschaligheid. En vooraan is dat waarschijnlijk beter.
Maar desondanks was het absoluut de moeite waard om mee te maken.
Politik![]()
The Scientist
En iedereen daar dan ook zitten om het personeel te beoordelen, zonder het van elkaar te weten. Personeel dat zelf ook al lang van deze lucratieve scam op de hoogte is. En er dus af en toe een ongastvrij schepje bovenop doet.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, die "vrienden" van jou weten wel hoe ze aan omzet moeten komen, iedere avond de tent helemaal vol, dikke mik voor ze
Zoiets iddquote:Op donderdag 10 september 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En iedereen daar dan ook zitten om het personeel te beoordelen, zonder het van elkaar te weten. Personeel dat zelf ook al lang van deze lucratieve scam op de hoogte is. En er dus af en toe een ongastvrij schepje bovenop doet.
Nee, dat deed geen zeer! En lekker joh!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En deed het nog zeer, toen het mes in je creatie ging? Of was het meer van "hèè hè, nu zit het er écht op".![]()
Ja en na jouw taart was het restaurant natúúrlijk wat minder!![]()
Escaleren? Een fijne rel tussen de twee families?![]()
Of was het gewoon iets vulgairs tussen mensen die niet tegen drank kenne?![]()
En wat deden ze voor muziek, mazzeltov? En nu heb je spierpijn zeker.
En een flatsend donschjequote:
"Wachten tot"quote:Op donderdag 10 september 2009 16:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, wanneer zijn we daar weer vanaf? het weekend nog of wachten tot maandag?
ow...... de enige die ik mooi vind is deze eigenlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
De setlist:
[..]
1.Life In Technicolor
2.Violet Hill
3.Clocks
4.In My Place
5.Yellow
6.Glass of Water
7.Cemeteries of London
8.42
9.Fix You
10.Strawberry Swing
11.God Put A Smile Upon Your Face
12.Talktechno remix
13.The Hardest PartChris solo on piano
14.Postcards From Far AwayChris solo on piano
15.Viva La Vida
16.Lost!
17.Walking in the Rain (The Ronettes cover)
18.Troublefirst time in 2009
19.Death Will Never Conquersung by Will
20.Billie Jean (Michael Jackson cover)
21.Viva La Vidaremix interlude
22.Politik
23.Lovers In Japan
24.Death And All His Friends
Encore:
25.The Scientist
26.Life In Technicolor II
27.The Escapistoutro
Ik zal je even wat info pm-en
Mooi zo want ik vind het niet te harden.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
"Wachten tot"
No worries, de liefhebbers van troosteloze grijze motregen en 7 tot 11 graden komen nog lang genoeg aan hun trekken de komende maanden.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Heb even het weerbericht gecheckt. Volgende week ziet er ook nog gunstig uit!
wanneer is het eigenlijk officieel herfst?quote:(Sorry Marrije, maar deze zomer kan mij niet lang genoeg duren)
Spierpijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
oh BBQIk heb er écht geen energie voor.
22 september google ik net.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
wanneer is het eigenlijk officieel herfst?
Jaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
Volgende week de hele week rustig nazomerweer.![]()
![]()
![]()
![]()
Ohw ik dacht dat je er iets anders mee bedoeldequote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het maakt me bij nader inzien niet zoveel uit.![]()
Ik probeerde alleen maar grappig te zijn.
Hoe komt dat dan? Vanwege een loeiheet huis of omdat je er zelf slecht tegen kunt, want zó heet is het toch helemaal niet? Heb je wel een airco of ventilator?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo want ik vind het niet te harden.
Dus "rustig nazomerweer" is een code voor iets anders?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat je er iets anders mee bedoelde
Neh, het ging over dat "volgende week".quote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus "rustig nazomerweer" is een code voor iets anders?
Of wilde je oefenen voor op het kantoor?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het maakt me bij nader inzien niet zoveel uit.![]()
Ik probeerde alleen maar grappig te zijn.
Ik gok dat Peter het veel te druk heeft om pauze te nemenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
"Ja Peter, lekker hè, dat de zomer nog even zijn gangetje mag gaan! Al hoeft het van mij óók weer niet té heet! Het is hier geen Afrika! Al zou je dat soms wel denken met al die negers!"
Zit niet zo te inside klieken!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neh, het ging over dat "volgende week".
Maar laat maar
Dit laat ik liever inside. (Serieus)quote:Op donderdag 10 september 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit niet zo te inside klieken!![]()
Ja we moeten aan enige zelf-correctie gaan doen, anders krijgen we straks wéér een tik over de vingers van WillemJozef.
wat doe jij morgen aan naar Coos? Ik een spijkerbroek
Notendopje?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk dat krentenbol topic gevolgd?
Ik wel en nu ben ik erg nieuwsgierig wie het eigenlijk echt is.
Iemand kwam haar foto's online tegen.quote:
Ik was net aan het zoeken ...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand kwam haar foto's online tegen.
Behorend aan éen of andere Amerikaanse vrouw.
Een soort Matahara dus
Het is inderdaad nogal warm hier en ik kan de boel niet flink door luchten. Dan zou ik balkondeuren tegen elkaar open moeten zetten en voor je het weet staat er dan een loopauto oid op het balkon met een kind dat daarop balanceert met 1 been want het andere hangt dan al over de railingquote:Op donderdag 10 september 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Vanwege een loeiheet huis of omdat je er zelf slecht tegen kunt, want zó heet is het toch helemaal niet? Heb je wel een airco of ventilator?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken ...
Heeft Krentenbol. zelf al ergens gereageerd? Blijkt het een een ouwe vent die op PUBermeisje geilt.
Ja en dan is er ook niet echt sprake van een redelijk onbekende user he?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Noorsbloed zie ik net ergens voorbij komen als evt. 'eigenaar'. Die viel een tijdje terug door de mand met een fake tearjerker R&Ptopic over zijn vrouw die op het randje van de dood zou zweven.
Lijkt me stug dat hij en binnen no time met een kloon het tot moderator schopt.
oh leuk, ff lezenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
Deel 1 (van de 4)
Krentenbol is een faker
dat is echt ziekquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Noorsbloed zie ik net ergens voorbij komen als evt. 'eigenaar'. Die viel een tijdje terug door de mand met een fake tearjerker R&Ptopic over zijn vrouw die op het randje van de dood zou zweven.
pfffffffff nah heb ik geen zin in heurquote:
Ow.... ja dat klinkt dan wat minder fijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is inderdaad nogal warm hier en ik kan de boel niet flink door luchten. Dan zou ik balkondeuren tegen elkaar open moeten zetten en voor je het weet staat er dan een loopauto oid op het balkon met een kind dat daarop balanceert met 1 been want het andere hangt dan al over de railingEn mee naar buiten gaat ook niet zo lang want er is er bijna altijd wel 1 aan het slapen
Ventilator hebben we wel, maar mijn oudste probeert daar op alle denkbare manieren zijn vingers in te stoppen. En ik kan niet non stop opletten, dus als ik dan naar de keuken ga oid dan moet alles alweer veilig gesteld worden. Schiet niet op. En sowieso, ik heb het niet zo op die hitte.
Yep.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef Marrije het volgende:
Krentenbol is toch die user die een ban kreeg? Omdat ie een rotopmerking maakte in dat apeldoorntopic, over die aanslag. Ik weet het niet meer precies, iets met haha is er alweer één dood ofzo.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef FANN het volgende:
is Pietje niet toevallig ook een grote negert![]()
Hahaha, nou, het is vooral mijn jongste die tegenwoordig op de eettafel staatquote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ow.... ja dat klinkt dan wat minder fijn.![]()
Plafondventilator? Of pakt-ie dan een bezemsteel?
Klopt, hij was toen ook al mod.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
Alleen was ze toen geen user maar mod van R&P als ik mij niet vergis.
Daarna is ze puber of een andere sub gaan modden.
Of zijquote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, hij was toen ook al mod.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit laat ik liever inside. (Serieus)
Zit er geen bescherming voor?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hahaha, nou, het is vooral mijn jongste die tegenwoordig op de eettafel staatMaar gelukkig is ie nog te klein om er dan bij te kunnen. Maar dat zou een idee zijn inderdaad. Maar ik vind die dingen foeilelijk
Jaja...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dat is het 'm nou juist! Wél in het openbaar even iets aanstippen, maar er daarna geheimzinnig over doen.
Sorry WJ, jij mag weer, als je klaar bent met het opzetten van de partytent en het opblazen van de luchtbedjes.
Zit wel bescherming voor hoor, maar dan probeert ie het wel met een potlood oidquote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit er geen bescherming voor?
Of kan hij echt zijn vingertjes erin steken?
Ik blijf wel gewoon naakt hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
wat doe jij morgen aan naar Coos? Ik een spijkerbroek
Hitte?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schiet niet op. En sowieso, ik heb het niet zo op die hitte.
dit was trouwens de juiste oplossing....quote:Op donderdag 10 september 2009 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon de jquery in je scriptblocker uitzetten en dan je codecs ff defragmenteren
Ze lijkt op een varken. Peach!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef BONG4002 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een rustig en mooi plaatje van een oude klassieker![]()
Goedeavond btw
Nog steeds leuk om te kijken.quote:
Zie link boven je.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog steeds leuk om te kijken.Zullen we een ER-kliekje beginnen?
Prima of een kliekje vanquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef Talitha het volgende:
Nog steeds leuk om te kijken.Zullen we een ER-kliekje beginnen?
Hé, jullie Hagenezen-kliekje hoeft ook niet naar Stad & Streek. Ik blijf mooi hier.quote:
Jullie willen me gewoon weg hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Prima of een kliekje van
[RTL 4] Het Zesde Zintuig: Plaats Delict
Hmmm, een zeven. Maar toch gaaf hoor.quote:
Jij moet een dramaqueen-kliekje beginnen!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie willen me gewoon weg hebben.![]()
Ik ben er geloof ik ook wel overgevoelig voor, en de focus is dan wat moeilijker pakbaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Hmmm, een zeven. Maar toch gaaf hoor.
Oh god ja, wat kun je je dan irriteren aan andere mensen hè?
Ik zit ook altijd zo in dingen dus ik heb mijn focus altijd zo te pakken maar dat schijnt toch best lastig te zijn ofzo.
In de bioscoop bijvoorbeeld, gaan ze doodleuk de dag vertellen aan elkaar. Of in de Librije een hele avond bellen om te kunnen zeggen dat je toevallig in de Librije zit. Dat deed zo'n type garagehouder naast me.
Haha, hij gebruikte toch ook zo'n quasi-nonchalante formulering? Dat hij "even een hapje aan het eten was in De Librije" of zoiets?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef Noek het volgende:
Of in de Librije een hele avond bellen om te kunnen zeggen dat je toevallig in de Librije zit.
Ja. Hij was er toevallig eventjes en die vrouw was boos want hij belde alleen maar. Kijk, daar ging mijn focus.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, hij gebruikte toch ook zo'n quasi-nonchalante formulering? Dat hij "even een hapje aan het eten was in De Librije" of zoiets?
Oe, goed idee. Wil ik jou als eerste in mijn kliekje hebben!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet een dramaqueen-kliekje beginnen!
genoeg potentie hier![]()
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik ook wel overgevoelig voor, en de focus is dan wat moeilijker pakbaar.
Al wil een nijdige intimiderende blik nog wel eens helpen.![]()
Zit inmiddels de uitgelekte nieuwe Muse te beluisteren, trouwens.
Ah, ik dacht dat je een youtubje aan het beluisteren was.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon Googlen op Muse Resistance Torrent, en zorgen dat je niet in Duitsland woont.
Het begint goed, daarna volgt een soort Queen-imitatie (vind ik minder), en ik zit nu in een heel rustig nummer met pianomuziek.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je een youtubje aan het beluisteren was.![]()
En? Welk cijfer geef je de nieuwe Muse?
Ik hou eik wel van dat bombastische .quote:Op donderdag 10 september 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het begint goed, daarna volgt een soort Queen-imitatie (vind ik minder), en ik zit nu in een heel rustig nummer met pianomuziek.
Heb nog geen oordeel (is echt een album dat je vaker moet beluisteren), maar het is geloof ik wel wat minder bombastisch dan vorige albums.
Terwijl ik dit typ slaat het nummer totaal om naar iets megalomaans.![]()
Nodigt uit tot vaker luisteren, dat wel.
Lekker gevoel he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:20 schreef CarOnline het volgende:
Net thuis, tof, genoten en schor
Nou heb ik helemaaaaal zin in t Muse concert
It's Wu mothafucka, Wu-Tang mothafucka!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Door een post van Cc herinnerde ik mij Wu-Tang Clan
Dat vond ik echt zooo leuk!
Zo snel heb je het niet koud, tussen tienduizenden mensen dicht op elkaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker gevoel he?![]()
Was het niet koud?
Ik vond het best fris vanavond.
En dat terwijl ze niet eens de meeste zonuren hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo snel heb je het niet koud, tussen tienduizenden mensen dicht op elkaar.
En in Nijmegen is het altijd net wat warmer hè.
Dat is toch acht jaar geleden al uitvoerig getest?quote:
Dan downlo.. o nee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:36 schreef CarOnline het volgende:
Vandaag release van de Muse cd, ik helemaal happy, hebben ze de zending terug gestuurd wegens inventarisatie![]()
![]()
Foutje, bedankt!
Als opa z'n middagdutje maar gedaan heeft, dan wordt het vast wel gezellig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:00 schreef hondjes het volgende:
Veel plezier bij Coos, Lies en Gert...
heb 5 vietnamese loempias voor mijn neus,,,heeeeeeeeerlijk
De vliegtuigen bleven toen niet stil hangen, nu wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch acht jaar geleden al uitvoerig getest?
Helaas gemist, volgende keer beter.quote:
quote:
Vind het 1 van hun beste nummers.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik doe echt mijn best maar ik vin het maar een kelere herrie
nah mooi toch... ik vin alleen die via la vida dinges leuk geloof ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vind het 1 van hun beste nummers.![]()
Vooral dat gedreun op de piano aan het begin.![]()
En verder eigenlijk alles.
Thanks Buuf, en hondjes ook nogquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, gaan jullie meeten Coos, Gert en Lies? Veel plezier!
En mijn oudste had heus meegewild CarODie zit echt
Ging ze naar Coldplay?!
Schatje
![]()
Oh Jezallij!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks Buuf, en hondjes ook nog
"We" gaan iig te laat bij de afgesproken tramhalte komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Jezallij!Wat gaan jullie doen? Of is dat privé?
![]()
* Echt onder een steen heeft geleefd afgelopen week
Zo, net m'n middagdutje gedaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als opa z'n middagdutje maar gedaan heeft, dan wordt het vast wel gezellig.
Volgens mij gaan we geen geheime dingen doen (eten, paar flesjes wijn drinken), maar mocht het er nog van komen dan laat ik het natuurlijk achterlangs weten!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Jezallij!Wat gaan jullie doen? Of is dat privé?
![]()
* Echt onder een steen heeft geleefd afgelopen week
Lies schiet eens op je krulspelden kunnen nu wel uit hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw hoi!
Half 7 wordt wat krapjes.
Het is meer dat ik weer eens aan de bank vastgeplakt lijk te zittenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies schiet eens op je krulspelden kunnen nu wel uit hoor.
Ja ik dacht al: op de fiets jij, nu!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw hoi!
Half 7 wordt wat krapjes.
Ok!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik dacht al: op de fiets jij, nu!![]()
Volgende dan maar, 18:40!
Het zou eens tijd worden!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we geen geheime dingen doen (eten, paar flesjes wijn drinken), maar mocht het er nog van komen dan laat ik het natuurlijk achterlangs weten!
Jahaa! Schiet nou maar op!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok!
Want ik moet ook nog die dvd's doen.
Zit die hate echt recht tegenover de AH? Die meer aan mijn kant bedoel ik?
Komt goed, maarre.. voor wat hoort wat hè.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden!![]()
Ik moet echt noooooooooooooooooodig bijgeroddeld worden.
Jaaaaaaaaah mooi. Ik vond het zó gaaf. Echt een feest.quote:
Vind ie dat ook leuk dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, gaan jullie meeten Coos, Gert en Lies? Veel plezier!
En mijn oudste had heus meegewild CarODie zit echt
Ging ze naar Coldplay?!
Schatje
![]()
Saai publiek vind ik niet erg (ben ik zelf waarschijnlijk ook, ben nu eenmaal wat schuchter), alleen die figuren die 65 euro betalen voor een kaartje om dan gesprekken te gaan voeren tijdens de nummers.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaah mooi. Ik vond het zó gaaf. Echt een feest.
Jammer van het doodsaaie publiek![]()
Bij the Hardest Part ging ie de mist in trouwens, aan het eind![]()
![]()
Stopte ineens met piano spelen, geloof dat ie begon te lachen en zegt iets van: Uh I fucked it up, we're going 2 minutes back in time!
En begint zo weer ergens halverwege het nummer![]()
Was wel leuk om mee te maken.
Nou we kregen wat blikken dat we te enthousiast waren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Saai publiek vind ik niet erg (ben ik zelf waarschijnlijk ook, ben nu eenmaal wat schuchter), alleen die figuren die 65 euro betalen voor een kaartje om dan gesprekken te gaan voeren tijdens de nummers.![]()
Ik vond het ook leuk, en dat live-cd-tje is een mooie herinnering.![]()
Haha ja, ik ben ook doodmoe nuquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde gisteravond eigenlijk wel weer naar Nijmegen![]()
Ik zei nog tegen mijn dochter: Eet eens door, dan gaan we weer.
Maar de 4 uur slaap van de nacht ervoor brak me gisteravond echt op, ik ben geen 30 meer![]()
Mijn cd-tje is wel al grijs![]()
Jammer Tom, dat het voor jullie niet door kon gaan, jullie hebben echt iets moois gemist.
Meebrullen durf ik tegenwoordig ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou we kregen wat blikken dat we te enthousiast waren.
Maar als ik dat knalhard hoor en live en hoera, dan kan ik echt niet stil staan en kijken. Dan moet ik meebrullen en springen en armen de lucht in enzo![]()
Gesprekken voeren is ook bizar.
Drinken halen ook, om dan met 5 bier door de mensenmassa te moeten terwijl iedereen echt hutje mutje staat![]()
Ja dat CD-tje vond ik echt een leuke verrassing!
Ik heb ook nog 4 vlinders opgeraapt
Oud lijk, dat ik er ben, maar waarschijnlijk ook door het 2 x 3 uur file rijden dat ik van die moeie benen hadquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben ook doodmoe nu![]()
Moe maar voldaan!
Mijn CD is ook grijs. Op zn minst verkleurd.
Nu komen ze héél lang niet meer in NL zeiden ze gister nog.
Dus dat wordt lang wachten voor een volgede keer.
Ik had woensdagavond af en toe het idee dat veel ouders hun kinderen tegenwoordig meenemen naar een concert i.p.v. een pretparkquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meebrullen durf ik tegenwoordig ook.![]()
Je hebt volgens mij ook gewoon mensen die een avondje uit willen, en dat er muziek is, is leuk meegenomen, maar niet de hoofdzaak (voor hun).
Ze snappen gewoon niet dat het de op 1 na grootste band ter wereld is, en dat het hierna wel weer een paar jaar gaat duren voordat ze komen.
Ah goed, meebrullen is ook gewoon heeeeerlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Meebrullen durf ik tegenwoordig ook.![]()
Je hebt volgens mij ook gewoon mensen die een avondje uit willen, en dat er muziek is, is leuk meegenomen, maar niet de hoofdzaak (voor hun).
Ze snappen gewoon niet dat het de op 1 na grootste band ter wereld is, en dat het hierna wel weer een paar jaar gaat duren voordat ze komen.
Jaaaa dat file rijden!! Wann ellende!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oud lijk, dat ik er ben, maar waarschijnlijk ook door het 2 x 3 uur file rijden dat ik van die moeie benen had![]()
Maar wat jij zegt, het was zeker de moeite waard![]()
Dat hebben heeft Chris niet tegen mij gezegd woensdag![]()
Dan ga ik mijn cd even uit mijn auto halen en hem er hier even in knallen
Bij die nepmuziek van Coldplay? Alle nummers klinken hetzelfde, had het in 2000 al met ze gehadquote:
Dan heeft hij bij jullie ook niet "When it's raining and cold on a Wednesday night gezongen"quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa dat file rijden!! Wann ellende!
En ik had vannacht een kat onder de auto. Schoot zo voor me de snelweg op.
Ik moet hem haast wel geraakt hebben, maar ik zag geen bloed ofzo.
Nee, natuurlijk zeiden ze dat woensdag niet, ze kwamen donderdag immers nog een keer
Oh. Nu ben ik gekwetst hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij die nepmuziek van Coldplay? Alle nummers klinken hetzelfde, had het in 2000 al met ze gehad
Oer kapoet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij die nepmuziek van Coldplay? Alle nummers klinken hetzelfde, had het in 2000 al met ze gehad
Was heel mooi, daar stonden ze zo`n 20 meter voor me.quote:
Cool! Dan heb jij nog aardig dichtbij kunnen komen terwijl je er al wat later was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was heel mooi, daar stonden ze zo`n 20 meter voor me.
Haha nee!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft hij bij jullie ook niet "When it's raiing and cold on a Wednesday night gezongen"
ik had de achterdeur openstaan...allebei de avonden en het was ook erg leuk om te horen hoe enthousiast het publiek meebruldequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kwaliteit van die filmpjes ter plaatse wordt ook steeds beter. Je kan bijna meegenieten
.
Ja heel!!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had de achterdeur openstaan...allebei de avonden en het was ook erg leuk om te horen hoe enthousiast het publiek meebrulde
neej ff checkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al gezien wat mijn dochter onderweg naar Nijmegen op mijn hyves heeft gekrabbeld?
Echt hequote:
Brand ik die CD wel ff voor hem, is echt tohofquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja heel!!![]()
T is dat 65 euro mij wat te gek was voor "zomaarff" anders was ik met hem gegaan.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he![]()
![]()
We vonden wel die flat met die verkleurende bovenverdieping heel vreemd
Nee, het was een flat waar mensen in woonden, waarvan het bovenste gedeelte dan weer rood, dan weer groen en dan weer blauw kleurde.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
...je bedoeld het phillips gebouw net voor de goffert?....das state of the art
voor de brug?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het was een flat waar mensen in woonden, waarvan het bovenste gedeelte dan weer rood, dan weer groen en dan weer blauw kleurde.
quote:
Ja van het Goffertpark kwamen wequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
Vanaf welke kant kwamen jullie dan.....goffer nu moek morgen dus gewoon langs dat gebouw he ik kan hier niet tegen
Oh, dan kan je helemaal niet meer stuk bij m.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Brand ik die CD wel ff voor hem, is echt tohof
http://www.fiftytwodegrees.com/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |