abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 00:00:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_72602530
Kijken we mee ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72602562
Dank je, Tong.
Keeping an eye on the world going by my window.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 00:05:15 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_72602642
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:01 schreef Thelonious het volgende:
Dank je, Tong.
Geen dank

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72602744
Van de maker van de Anthology-film. Afgelopen zaterdag op de BBC gezien. Op de vandaag uitgekomen remasters zit bij elk album een mini-docu bijgevoegd. Wat nu op Nederland 2 te zien is, zijn al deze mini-docu's achter elkaar. Een schat van nooit eerder vertoonde studio-snippets.
  Redactie Frontpage donderdag 10 september 2009 @ 00:14:34 #5
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_72602906
Dat zal wel...maar het blijft een zeer slechte documentaire wbt opzet. Erg gemakzuchtig gemaakt.

Of je moet het leuk vinden minuten lang naar foto's te staren.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_72603090
Ze doen net of I 'm only sleeping het eerste nummer was met achterstevoren muziek, maar ik dacht wat betreft The Beatles dat dat Rain was.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 00:30:56 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_72603331
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dat zal wel...maar het blijft een zeer slechte documentaire wbt opzet. Erg gemakzuchtig gemaakt.

Ja dat ze George Harrison en John Lennon niet hebben geïnterviewd.

Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 00:34:23 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_72603414
Helter Skelter

Redactie Frontpage donderdag 10 september 2009 @ 00:35:20 #9
95179 TheGrandWazoo
pi_72603432
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja dat ze George Harrison en John Lennon niet hebben geïnterviewd.

Je kunt gebruik maken van oude beelden. Of wat te denken van de technici binnen Abbey Road die dit pracht product hebben gerealiseerd...het is een promo ding en ik vind het raar dat de publieke omroep dit door de kwaliteits code heeft weten te slepen.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_72603466
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Je kunt gebruik maken van oude beelden. Of wat te denken van de technici binnen Abbey Road die dit pracht product hebben gerealiseerd...het is een promo ding en ik vind het raar dat de publieke omroep dit door de kwaliteits code heeft weten te slepen.
Misschien valt dit onder het kopje "Kunst omdat het moet."
  Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 00:42:37 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_72603578
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Ach het is niet van de Tros

pi_72603619
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:

Het moest geen samenvatting van de Anthology-serie worden, en is in opdracht gemaakt om de mensen die wat minder bekend zijn met de studio-albums, daarmee kennis te laten maken. En daarin zijn ze geslaagd, met veel mooie archiefbeelden en zelfs met een heleboel nooit eerder vertoonde opnames. Dat je geen interviews in beeld ziet helpt alleen maar mee aan de sfeer die ze willen scheppen. De 3D-foto's met de intieme studio-geluidsfragmenten op de achtergrond moeten tot de verbeelding spreken. Er is nu eenmaal niet voor elk album beeldmateriaal van de studio-sessies. Maar dat werkt blijkbaar niet bij iedereen .
  Trouwste user 2022 donderdag 10 september 2009 @ 00:47:47 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_72603680
Sorry voor het topic

Redactie Frontpage donderdag 10 september 2009 @ 00:48:04 #14
95179 TheGrandWazoo
pi_72603684
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:44 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Het moest geen samenvatting van de Anthology-serie worden, en is in opdracht gemaakt om de mensen die wat minder bekend zijn met de studio-albums, daarmee kennis te laten maken. En daarin zijn ze geslaagd, met veel mooie archiefbeelden en zelfs met een heleboel nooit eerder vertoonde opnames. Dat je geen interviews in beeld ziet helpt alleen maar mee aan de sfeer die ze willen scheppen. De 3D-foto's met de intieme studio-geluidsfragmenten op de achtergrond moeten tot de verbeelding spreken. Er is nu eenmaal niet al te veel beeldmateriaal van de Beatle studio-sessies. Maar dat werkt blijkbaar niet bij iedereen .
Ik vind het gewoon dodelijk saai en niet van deze tijd. Ik snap het idee wel maar ik snap de verhouding niet tov de mega promotie van dit project. Hetzelfde geldt ook voor de Anthology serie. Die is het kijken anno nu niet meer waard zo vreselijk traag.

Maar de let it be out-takes maken een hoop goed moet ik eerlijk zeggen
(Superworm)
pi_72604261
ik vond er juist lekker veel studiosessie-geluid in zitten. Mooie montage ook met die foto's en perspectieven. Het enige jammere was dat je als kijker eigenlijk had te raden wie er aan het praten was (geen (onder)titel maar als fan zou je dat moeten kunnen....

ik vond het mooi! Heerlijk dat ze weer volop in de belangstelling staan
Between the click of the light and the start of the dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')