Ja dat ze George Harrison en John Lennon niet hebben geïnterviewd.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dat zal wel...maar het blijft een zeer slechte documentaire wbt opzet. Erg gemakzuchtig gemaakt.
Of je moet het leuk vinden minuten lang naar foto's te staren.
Je kunt gebruik maken van oude beelden. Of wat te denken van de technici binnen Abbey Road die dit pracht product hebben gerealiseerd...het is een promo ding en ik vind het raar dat de publieke omroep dit door de kwaliteits code heeft weten te slepen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat ze George Harrison en John Lennon niet hebben geïnterviewd.
Misschien valt dit onder het kopje "Kunst omdat het moet."quote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Je kunt gebruik maken van oude beelden. Of wat te denken van de technici binnen Abbey Road die dit pracht product hebben gerealiseerd...het is een promo ding en ik vind het raar dat de publieke omroep dit door de kwaliteits code heeft weten te slepen.
Ach het is niet van de Trosquote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Je kunt gebruik maken van oude beelden. Of wat te denken van de technici binnen Abbey Road die dit pracht product hebben gerealiseerd...het is een promo ding en ik vind het raar dat de publieke omroep dit door de kwaliteits code heeft weten te slepen.
Het moest geen samenvatting van de Anthology-serie worden, en is in opdracht gemaakt om de mensen die wat minder bekend zijn met de studio-albums, daarmee kennis te laten maken. En daarin zijn ze geslaagd, met veel mooie archiefbeelden en zelfs met een heleboel nooit eerder vertoonde opnames. Dat je geen interviews in beeld ziet helpt alleen maar mee aan de sfeer die ze willen scheppen. De 3D-foto's met de intieme studio-geluidsfragmenten op de achtergrond moeten tot de verbeelding spreken. Er is nu eenmaal niet voor elk album beeldmateriaal van de studio-sessies. Maar dat werkt blijkbaar niet bij iedereenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dat zal wel...maar het blijft een zeer slechte documentaire wbt opzet. Erg gemakzuchtig gemaakt.
Of je moet het leuk vinden minuten lang naar foto's te staren.
Ik vind het gewoon dodelijk saai en niet van deze tijd. Ik snap het idee wel maar ik snap de verhouding niet tov de mega promotie van dit project. Hetzelfde geldt ook voor de Anthology serie. Die is het kijken anno nu niet meer waard zo vreselijk traag.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het moest geen samenvatting van de Anthology-serie worden, en is in opdracht gemaakt om de mensen die wat minder bekend zijn met de studio-albums, daarmee kennis te laten maken. En daarin zijn ze geslaagd, met veel mooie archiefbeelden en zelfs met een heleboel nooit eerder vertoonde opnames. Dat je geen interviews in beeld ziet helpt alleen maar mee aan de sfeer die ze willen scheppen. De 3D-foto's met de intieme studio-geluidsfragmenten op de achtergrond moeten tot de verbeelding spreken. Er is nu eenmaal niet al te veel beeldmateriaal van de Beatle studio-sessies. Maar dat werkt blijkbaar niet bij iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |