abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 16:17:30 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72615115
Haha wat is dat voor gelul dan, dus dan krijg je 400 man op vrij vervoer (lees: die planten ergens hun auto neer en gaan bieren) en de rest moet vanaf A'dam met de bus?

Nou, ik wacht het even af.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72615119
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Beenhakker vergane glorie? Op basis van wat? V/d Boog heeft natuurlijk lang niet zo veel voetbalkennis als Beenhakker, en Jol heeft een leuk netwerk, maar is nou niet de beste man in het halen van goede rijpe spelers.
Ik begrijp sowieso niet waarom de naam Van den Boog wordt aangekaart. De beste man is niet voor het technische beleid gekomen
pi_72615137
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef Silenus het volgende:
Haha wat is dat voor gelul dan, dus dan krijg je 400 man op vrij vervoer (lees: die planten ergens hun auto neer en gaan bieren) en de rest moet vanaf A'dam met de bus?

Nou, ik wacht het even af.
Mwa, ze zullen wel opstapplaatsen maken rond de Belgische grens etc
  donderdag 10 september 2009 @ 16:19:51 #79
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72615175
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat stond hierboven ookal, maar inderdaad dat is een soort autocombi

Waarschijnlijk is het enige verschil dat je op matchday gewoon in de middag in de stad mag rondhangen.
Omwisselen dus in de bus of op de parkeerplaats in de buurt van het stadion. Vier man moet wel lukken, dus moet met de auto gaan geen probleem zijn.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 10 september 2009 @ 16:23:57 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72615309
Als het overigens zo is dat je alleen vrij vervoer krijgt indien je met een auto afreist, EN indien je met minimaal vier personen bent, dan vraag ik bij deze bij IEMAND hier twee plaatsen in een auto. Dus ben je met zn 2'en/3en en je hebt nog 2 man nodig om de auto vol te krijgen, ik ben je man.

Omwisselen bij de grens om daar in de bus te stappen, ja hallo, dan stap ik in Amsterdam wel in de bus.
pi_72615351
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Silenus het volgende:
Als het overigens zo is dat je alleen vrij vervoer krijgt indien je met een auto afreist, EN indien je met minimaal vier personen bent, dan vraag ik bij deze bij IEMAND hier twee plaatsen in een auto. Dus ben je met zn 2'en/3en en je hebt nog 2 man nodig om de auto vol te krijgen, ik ben je man.

Omwisselen bij de grens om daar in de bus te stappen, ja hallo, dan stap ik in Amsterdam wel in de bus.
Ik ben dus met 2 andere maatjes en wij willen(gaan) sowieso, alleen onze chauffeur heeft geen EU+(en moet dus loten), dus anders komen wij wel bij jou in de auto
  donderdag 10 september 2009 @ 16:29:34 #82
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72615488
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik ben dus met 2 andere maatjes en wij willen(gaan) sowieso, alleen onze chauffeur heeft geen EU+(en moet dus loten), dus anders komen wij wel bij jou in de auto
Ja, alleen heb ik dus ook geen auto. Al kan ik met moeite wel ergens een auto ritselen denk ik, maargoed, daar houden we nog wel even contact over.
pi_72615526
Klinkt wel een beetje vaag dat gedoe met die bussen. Maar een auto vol moet wel lukken.
pi_72615544
Betekent dus wel dat in de stad 1 iemand nuchter moet blijven om dat stukkie naar het stadion te gaan rijden.
pi_72615576
Lekker dit. Ik heb geen EU+, die andere lui wel. Heb ik weer .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 10 september 2009 @ 16:38:31 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72615786
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:31 schreef Riro het volgende:
Betekent dus wel dat in de stad 1 iemand nuchter moet blijven om dat stukkie naar het stadion te gaan rijden.
Ze zullen toch niet serieus gaan denken dat iedereen braaf om 17u met het autootje vanuit Nederland wegrijdt? Ik neem aan dat de autocombigangers dan gewoon om half twaalf sochtends hun kaarten kunnen omwisselen ofzo, anders zijn ze wel erg naief.
pi_72615878
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze zullen toch niet serieus gaan denken dat iedereen braaf om 17u met het autootje vanuit Nederland wegrijdt? Ik neem aan dat de autocombigangers dan gewoon om half twaalf sochtends hun kaarten kunnen omwisselen ofzo, anders zijn ze wel erg naief.
Maar dat zou betekenen dat je niet met de auto/bus naar het stadion hoeft te komen, dus dan is er eigenlijk helemaal geen sprake van een (auto)combi.
pi_72615897
Dagje Brussel dus! Nu even kijken hoe ik vrijdag vroeg terug ben. Deadlines op school enzo. Beetje goede wil tonen. Kutzooi.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 10 september 2009 @ 16:48:56 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72616102
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef kevin6188 het volgende:
Dagje Brussel dus! Nu even kijken hoe ik vrijdag vroeg terug ben. Deadlines op school enzo. Beetje goede wil tonen. Kutzooi.
Als je vanuit Brussel de trein neemt om 06.18u ben je om 08.57u in Utrecht. Kom je tien minuten te laat binnen, kan prima. Wel even je AFCA-vest uit doen.
pi_72616245
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:52 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik blijf dus meer pro's dan con's hebben voor zijn komst. Het enige waar ik het mee eens ben is dat hij niet past in een organisatiestructuur met Jol. Dat zou gaan botsen. Ik ben alleen geen voorstander voor een beleid waarin de trainer alle macht krijgt om te beslissen wie aangetrokken wordt.
Ik snap je ergens wel hoor, maar dit is weer zoiets waar we allebei ellenlange verhalen van kunnen maken en geen cm opschuiven . Het enige wat ik er mee wilde zeggen, lichtelijk overdreven dan misschien, is dat je niet kan zeggen dat onder bewind van trainer A en technisch directeur B, alle spelers die goed waren, veel meer dankzij de TD zijn gekomen, en alle spelers die mislukt zijn, allemaal maar door de trainer zijn gekomen. Alles is in overleg gegaan, lijkt me - anders voldoe je als TD sowieso niet, en dan kan je niet spelers aan 1 persoon toekennen.

Beenhakker kan momenteel ook alleen maar putten uit het netwerk rondom vage investeerders en vriendjes her en der; etc. Die deals die hij bij Feyenoord sluit hoef ik niet bij Ajax te hebben hoor. In het AD stond van de week dat Israel Ignjatovic een keer heeft zien spelen, Beenhakker heeft hem alleen op dvd gezien - of niet eens en op basis daarvan is hij aangetrokken. Die poolse/braziliaanse Roger werd ook ooit door Beenhakker voor Ajax genoemd, vlak voor het EK; maar die speelt nog steeds ergens in Polen oid. Natuurlijk zullen er straks ook weer twee wel gelukte spelers zijn, maar het is altijd een gok.

Daarnaast, - en dat ben ik wel weer met je eens !!!!, zit van den Boog er inderdaad niet om technische zaken af te handelen. Wie dan wel? Jol. Voldoet Jol? Dat weten we over 1 of misschien zelfs 2 seizoenen pas. Kan Jol met Beenhakker in deze constructie werken? Nee. Dan moet je het niet doen.

En als laatste punt, ook met Beenhakker bij Ajax deze zomer, waren die Mexicaanse keeper (hebben we die uberhaupt nodig) en die andere kerel ook niet naar Ajax gekomen; gewoonweg omdat daar het geld nog steeds niet voor is of was. Ik denk dat vd Boog en Slop het daar wel net iets te veel voor het zeggen hebben wat betreft we kunnen uitgeven; ongeacht wat welke trainer of TD wil.
pi_72616497
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:52 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik heb al verschillende keren uiteengezet hoe ik daar over denk, dus dat zal ik je besparen. Ik geloof niet dat ik ergens zeg dat Beenhakker daar alleen verantwoordelijk voor was. Het feit is dat hij technisch directeur was toen die topspelers binnen gehaald werden, de rest doet er niet toe. Bij Feyenoord heeft hij onder andere Lewandowski en Ochoa aanbevolen, beiden konden vanwege een gebrek aan financiele middelen niet gehaald worden. Dat is een ander verhaal. Daarnaast zie ik graag een bronvermelding waarin duidelijk wordt aangegeven dat Igjatovic een suggestie van Beenhakker is.
Lekker makkelijk zeg. Dan geldt dit natuurlijk ook voor Zlatan en consorten. Wel verantwoordelijk voor de toppers omdat hij toen TD was, maar nu wel een bewijs willen zien voor de aankoop van Ignjatovic.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72616715
Hoeveel EU+ kaarthouders zijn er?
pi_72616814
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Riro het volgende:
Hoeveel EU+ kaarthouders zijn er?
Iets meer dan 400
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72616870
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iets meer dan 400
Oke, thnx! Dan moet het voor de mensen met EU ook haast wel lukken als ze er snel bij zijn lijkt me.
pi_72616944
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef kevin6188 het volgende:
Wij gaan misschien direct na de wedstrijd al terug. We hebben nog een plek over in de bus.. Dus mocht je echt omhoog zitten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72617531
Dank voor de suggesties. Ik kijk wel even hoe en wat. Kan er veel goede wil mee tonen in ieder geval.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72617617
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Dank voor de suggesties. Ik kijk wel even hoe en wat. Kan er veel goede wil mee tonen in ieder geval.

Keep it in mind
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72617829
Vertonghen 3 wedstrijden eruit he. Teen uit de kom hoorde ik vandaag op de radio
pi_72617865
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef versteegrob het volgende:
Vertonghen 3 wedstrijden eruit he. Teen uit de kom hoorde ik vandaag op de radio
Versteegrobje
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72617889
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef versteegrob het volgende:
Een echte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')