Ik begrijp sowieso niet waarom de naam Van den Boog wordt aangekaart. De beste man is niet voor het technische beleid gekomenquote:Op donderdag 10 september 2009 15:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beenhakker vergane glorie? Op basis van wat? V/d Boog heeft natuurlijk lang niet zo veel voetbalkennis als Beenhakker, en Jol heeft een leuk netwerk, maar is nou niet de beste man in het halen van goede rijpe spelers.
Mwa, ze zullen wel opstapplaatsen maken rond de Belgische grens etcquote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef Silenus het volgende:
Haha wat is dat voor gelul dan, dus dan krijg je 400 man op vrij vervoer (lees: die planten ergens hun auto neer en gaan bieren) en de rest moet vanaf A'dam met de bus?
Nou, ik wacht het even af.
Omwisselen dus in de bus of op de parkeerplaats in de buurt van het stadion. Vier man moet wel lukken, dus moet met de auto gaan geen probleem zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat stond hierboven ookal, maar inderdaad dat is een soort autocombi![]()
Waarschijnlijk is het enige verschil dat je op matchday gewoon in de middag in de stad mag rondhangen.
Ik ben dus met 2 andere maatjes en wij willen(gaan) sowieso, alleen onze chauffeur heeft geen EU+(en moet dus loten), dus anders komen wij wel bij jou in de autoquote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Silenus het volgende:
Als het overigens zo is dat je alleen vrij vervoer krijgt indien je met een auto afreist, EN indien je met minimaal vier personen bent, dan vraag ik bij deze bij IEMAND hier twee plaatsen in een auto. Dus ben je met zn 2'en/3en en je hebt nog 2 man nodig om de auto vol te krijgen, ik ben je man.
Omwisselen bij de grens om daar in de bus te stappen, ja hallo, dan stap ik in Amsterdam wel in de bus.
Ja, alleen heb ik dus ook geen auto.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben dus met 2 andere maatjes en wij willen(gaan) sowieso, alleen onze chauffeur heeft geen EU+(en moet dus loten), dus anders komen wij wel bij jou in de auto
Ze zullen toch niet serieus gaan denken dat iedereen braaf om 17u met het autootje vanuit Nederland wegrijdt? Ik neem aan dat de autocombigangers dan gewoon om half twaalf sochtends hun kaarten kunnen omwisselen ofzo, anders zijn ze wel erg naief.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:31 schreef Riro het volgende:
Betekent dus wel dat in de stad 1 iemand nuchter moet blijven om dat stukkie naar het stadion te gaan rijden.
Maar dat zou betekenen dat je niet met de auto/bus naar het stadion hoeft te komen, dus dan is er eigenlijk helemaal geen sprake van een (auto)combi.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet serieus gaan denken dat iedereen braaf om 17u met het autootje vanuit Nederland wegrijdt? Ik neem aan dat de autocombigangers dan gewoon om half twaalf sochtends hun kaarten kunnen omwisselen ofzo, anders zijn ze wel erg naief.
Als je vanuit Brussel de trein neemt om 06.18u ben je om 08.57u in Utrecht. Kom je tien minuten te laat binnen, kan prima. Wel even je AFCA-vest uit doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef kevin6188 het volgende:
Dagje Brussel dus! Nu even kijken hoe ik vrijdag vroeg terug ben. Deadlines op school enzo. Beetje goede wil tonen. Kutzooi.
Ik snap je ergens wel hoor, maar dit is weer zoiets waar we allebei ellenlange verhalen van kunnen maken en geen cm opschuivenquote:Op donderdag 10 september 2009 15:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik blijf dus meer pro's dan con's hebben voor zijn komst. Het enige waar ik het mee eens ben is dat hij niet past in een organisatiestructuur met Jol. Dat zou gaan botsen. Ik ben alleen geen voorstander voor een beleid waarin de trainer alle macht krijgt om te beslissen wie aangetrokken wordt.
Lekker makkelijk zeg. Dan geldt dit natuurlijk ook voor Zlatan en consorten. Wel verantwoordelijk voor de toppers omdat hij toen TD was, maar nu wel een bewijs willen zien voor de aankoop van Ignjatovic.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende keren uiteengezet hoe ik daar over denk, dus dat zal ik je besparen. Ik geloof niet dat ik ergens zeg dat Beenhakker daar alleen verantwoordelijk voor was. Het feit is dat hij technisch directeur was toen die topspelers binnen gehaald werden, de rest doet er niet toe. Bij Feyenoord heeft hij onder andere Lewandowski en Ochoa aanbevolen, beiden konden vanwege een gebrek aan financiele middelen niet gehaald worden. Dat is een ander verhaal. Daarnaast zie ik graag een bronvermelding waarin duidelijk wordt aangegeven dat Igjatovic een suggestie van Beenhakker is.
Iets meer dan 400quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Riro het volgende:
Hoeveel EU+ kaarthouders zijn er?
Oke, thnx! Dan moet het voor de mensen met EU ook haast wel lukken als ze er snel bij zijn lijkt me.quote:
Wij gaan misschien direct na de wedstrijd al terug. We hebben nog een plek over in de bus.. Dus mocht je echt omhoog zittenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef kevin6188 het volgende:
Dagje Brussel dus! Nu even kijken hoe ik vrijdag vroeg terug ben. Deadlines op school enzo. Beetje goede wil tonen. Kutzooi.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Dank voor de suggesties. Ik kijk wel even hoe en wat. Kan er veel goede wil mee tonen in ieder geval.
Versteegrobjequote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef versteegrob het volgende:
Vertonghen 3 wedstrijden eruit he. Teen uit de kom hoorde ik vandaag op de radio
Een echtequote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef versteegrob het volgende:
Vertonghen 3 wedstrijden eruit he. Teen uit de kom hoorde ik vandaag op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |