Nounou, intotaal zijn er 3000 EU kaarten, dus zal wel loten worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Riro het volgende:
[..]
Oke, thnx! Dan moet het voor de mensen met EU ook haast wel lukken als ze er snel bij zijn lijkt me.
Toch wel schrijnendquote:Vermaelen verkozen tot speler van de maand
Thomas Vermaelen kent een bijzonder goede start bij Arsenal. De Belg werd deze zomer door Arsène Wenger weggehaald bij Ajax en maakt in zijn eerste weken een goede indruk als rots in de branding. De fans van Arsenal verkozen hem direct tot speler van de maand.
Arsenal trok twaalf miljoen euro uit voor Vermaelen en critici plaatsten direct vraagtekens bij de transfer. De Belg kende echter geen aanpassingsproblemen en scoorde al direct in het eerste competitieduel van The Gunners tegen Everton. “Het verbaast me hoe snel Thomas zich heeft aangepast”, zei Wenger al eerder.
Ook de fans zijn inmiddels overtuigd van de kwaliteiten van de international. In een poll kreeg Vermaelen bijna 35% van de stemmen: beduidend meer dan William Gallas, die vorige maand drie keer scoorde en 22,5% van de stemmen kreeg. Andrei Arshavin eindigde als derde.
Schrijnend is dat wij een belangrijke schakel die nog een contract heeft tot 2012 voor maar twaalf miljoen verkopen zonder een degelijke vervanger te halen.quote:
Ik vind het eerder schrijnend dat er weer eens een door menigeen ondergewaardeerde verdediger aantoont toch echt een topper te zijn!!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Schrijnend is dat wij een belangrijke schakel die nog een contract heeft tot 2012 voor maar twaalf miljoen verkopen zonder een degelijke vervanger te halen.
Flikker toch op joh, Vermaelen was en is echt niet zo'n verschrikkelijke geweldige speler. Hij draait een maandje lekker in een elftal vol met wereldtoppers, prima. Ik had 'm er liever nog bijgehad, maar 12 miljoen is een meer dan goed bedrag voor zo'n jongen. Noem nog maar meer verdedigers die voor zulke bedragen van club wisselen.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Schrijnend is dat wij een belangrijke schakel die nog een contract heeft tot 2012 voor maar twaalf miljoen verkopen zonder een degelijke vervanger te halen.
Complimenten Thomas.quote:
Ja hallo. Speler van de maand van Arsenal. Nieuwe aankoop en aantal goals gemaakt. Dan ben je dat al gauw. Vermaelen was bij Ajax gewoon middelmaat. Of dat aan hem of aan de trainers lag, weet ik niet. Maar het is nou echt niet zo dat ie belangrijk was, dat je hem niet moet verkopen voor 12 miljoen.quote:
Exactquote:Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het wel meevallen. In Engeland is het spelletje veel degelijker dan in Nederland. Ajax heeft behoefte aan backs die wat laten zien op de flank, zeker als het middenveld niet functioneert. Daarnaast bestaat Arsenal natuurlijk uit kwalitatief betere spelers, die wel hun afspraken nakomen.
dit kan toch bijna niet serieus zijn?quote:Er is onder supporters onderling flink onenigheid ontstaan over het gedrag van fans in de vakken 409, 410 en 411. Na de verhuizing van Vak 410 naar Zuid blijven fans volharden om te staan in de genoemde vakken. Supporters hebben hierover bij Ajax geklaagd. Tijdens het competitieduel Ajax-Sparta dreigden stewards om sommige supporters het stadion uit te zetten als zij niet gingen zitten. Er ontstond een grimmig sfeertje en de stewards zouden belaagd zijn.
Ajax heeft de klagers inmiddels per brief een antwoord gestuurd waarin de club aangeeft dat op de vakken 409, 410 en 411 absoluut niet gestaan mag worden. Ook is vanaf nu de regel dat wie zich niet aan dit 'sta-verbod' houdt een stadion verbod riskeert oplopend tot 9 maanden.
Volgens de 'sta-groep' wordt het probleem overtrokken: 'Er word ook alleen bovenin gestaan, daarom snap ik het probleem niet. als ze nou voor je neus gaan staan, maar er word alleen bovenin het vak gestaan. voor die paar mensen(hooguit stuk of 10) die bovenin hun plaats hebben is genoeg ruimte om beneden op duurdere plekken en bij elkaar te zitten', aldus een fan.
Als je kijkt naar wat nu op de linksbackpositie hebben rondlopen absoluut.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
Vermaelen vind ik wel een gemis voor ajax
Vind ik ook wel weer meevallen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar wat nu op de linksbackpositie hebben rondlopen absoluut.
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beste goal van Zlatan in het Ajax shirt.
Over bioscoop publiek gesproken.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
dit kan toch bijna niet serieus zijn?
hehe dus wel. Zijn geloof ik ook een paar supporters meegenomen, wat ik er zo van zag. kwam er een legertje beveiliging aanzetten enzoquote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
dit kan toch bijna niet serieus zijn?
Dat publiek zal hun reet roesten met sfeer waarschijnlijk, die willen alleen maar de wedstrijd zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Over bioscoop publiek gesproken.Die gasten moeten niet lopen huilen.
Sfeer creëer je niet als je zit, daarvoor moet je staan.
Dan pakken ze een ander vak, die verhuizing is vorig jaar toch ook gecommuniceerd, hebben allemaal een brief ontvangen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat publiek zal hun reet roesten met sfeer waarschijnlijk, die willen alleen maar de wedstrijd zijn
Maar zo gaat het eigenlijk al een tijdje achterelkaar nu. Verdedigers zoals Pasanen, Escudé en Grygera die nooit bij Ajax onomstreden waren zijn gewoon meteen basisspelers geworden bij Werder Bremen, Sevilla en Juve. Laat staan figuren zoals Chivu en Maxwell.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:04 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Het is op zich wel interessant om te bestuderen wat er met Tommie gebeurt als je hem in een elftal met kwalitatief sterke spelers gooit. Spelers waar hij zich aan op kan trekken. Zoals ze er bij ons in Amsterdam helaas nauwelijks waren (en zijn, for that matter).
Maar het lijkt erop dat hij zich in twee maanden Arsenal net zo heeft ontwikkeld als in 3 jaar Ajax1. En dat mogen we onszelf best aanrekenen.
je gaat b.v. toch ook niet zitten met 60.000 man bij een concert van Coldplay?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Over bioscoop publiek gesproken.Die gasten moeten niet lopen huilen.
Sfeer creëer je niet als je zit, daarvoor moet je staan.
Precies. En maar zeiken dat het zo'n dooie boel is in de Arena. Pleur toch op. Kunnen ze deze gasten niet van de ring afgooien?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan pakken ze een ander vak, die verhuizing is vorig jaar toch ook gecommuniceerd, hebben allemaal een brief ontvangen.
Je weet dat dit over de huidige vakken 409 en 410 gaat en dus niet over VAK410, dat nu op vak 425 staat?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan pakken ze een ander vak, die verhuizing is vorig jaar toch ook gecommuniceerd, hebben allemaal een brief ontvangen.
Ook al die nieuwe spelers ? Nee hequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:55 schreef kevin6188 het volgende:
Geen Stekelenburg op de training. Wel Vertonghen.
Ja rellen, stoer!quote:
Dat kan niet fout gaan.quote:Alon Yefet heeft donderdag de leiding tijdens de Europa League-wedstrijd Ajax – FC Timisoara. De arbiter uit Israël wordt bijgestaan door zijn landgenoten en assistent-scheidsrechters Shmuel Shteif en Nissan Davidy. Eytan Tabrezashi is in de Amsterdam ArenA vierde official. De eerste wedstrijd van Ajax in de groepsfase van de Europa League begint om 19.00 uur.
Alon Yefet floot niet eerder een officieel duel van Ajax.
De UEFA grijpt de wedstrijden in de groepsfase van de Europa League om te experimenteren met twee extra officials. De twee extra arbiters staan gepositioneerd achter de doellijn aan de andere kant van het doel dan waar de assistent-scheidsrechter gepositioneerd is. Zij zullen met behulp van het communicatiesysteem hun aanbevelingen aan de betreffende scheidsrechter doorgeven. De extra arbiters blijven doorgaans achter de doellijn, maar mogen het strafschopgebied betreden zodra het spel zich naar de andere kant van het veld begeeft. Het experiment van de UEFA loopt tot en met december 2009.
Er zijn nog kaarten voor Ajax – FC Timisoara. Ook de overige duels in de Europa League zijn (nog) niet uitverkocht. Koop nu je kaart en juich Ajax voorbij de tegenstander(s) in de Europa League!
Ik dacht er ook meteen aanquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat kan niet fout gaan.
[ afbeelding ]
Kan ik die galbak eindelijk weer verrot schelden zondeer dat een half vak me aan staat te kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En dan is Leo weer in de Arena te bewonderen.
Dat is mooi meegenomen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat kan niet fout gaan.
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Pantelic mag meedoen!
In sommige gevallen dus welquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef kevin6188 het volgende:
geen Pantelic in ieder geval.
Of Jol er ook voor rest om hem te laten spelen is een andere vraagquote:
Die sluiten volgende week pas aan volgens mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:44 schreef Nashje het volgende:
Over 2 weken dus Kerlon en Eduardo met Jong Ajax tegen AZ. Kan nog leuk worden.
Hoe gaat ze het eigenlijk af bij Jong Ajax?
Mss dat hij hem wel het laatste half uur laat spelen. Tegen Timisoara in de basis.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Of Jol er ook voor rest om hem te laten spelen is een andere vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |