Nee dat doet die Jim Root, hij glimt waar je met je onderarm de gitaar aan raakt (de rand) en waar ik soms m'n pols op leg (net boven de brug).quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
En ja Menno, hij begon toch te glimmen op bepaalde plekken? Of nouja glimmen, minder mat
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Jeff Water is niet alleen van de beste metalgitaristen ooit, hij is ook lekker gek:
[ afbeelding ]
"This is an electrifying guitar (hehe!). The Gibson Jeff Waters Flying Volt. Hard to see clearly in this pic but one thing you can see is that it is lit up. It will be pretty amazing to play onstage in the dark with this one! The lights were put in by my good friends at The Aurora Project in the UK. They already had the pick guard/fret lighting system down; I just needed them to come up with a way to light up the Gibson logo at the headstock. Fantastic job and great work by these guys. Hanging out in the studio, trying not to set the world on fire! Cool pedal board. Note the VH Flanger and Phase 90; the latter being something I use now on almost all solos since the Schizo Deluxe cd.".
Zal ik na morgen voor je achter aan gaanquote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je ook wat gewone fotos ervan ?
Okee relax thnxquote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zal ik na morgen voor je achter aan gaan![]()
Morgen belangrijk tentamen en daarna fix ik foto's voor je
Oh! Meende de LTD...gelijmde nek? Anders zou je hem eventueel met een matte blanke lak af kunnen werken.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee dat doet die Jim Root, hij glimt waar je met je onderarm de gitaar aan raakt (de rand) en waar ik soms m'n pols op leg (net boven de brug).
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee relax thnx
Zitten ook jumbo frets op dat ding he ?
Nee is geschroefdquote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh! Meende de LTD...gelijmde nek? Anders zou je hem eventueel met een matte blanke lak af kunnen werken.
Okee primaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij wel ja
Zal eens kijken of ik een sample kan opnemen van t weekend
Zolang je geen Floyd heb is dat heel erg best zelf te doen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee is geschroefdHet is wel lastig want dit vind ik niet mooi, maar ik heb de kennis enzo niet om alle hardware d'r uit te halen en daarna weer af te stellen.... Kan het niet doen zonder em uit elkaar te halen denk ik...
Ja nog nooit gedaan en om dan te beginnen met een dure gitaar die ik echt niet wil verneuken.....quote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang je geen Floyd heb is dat heel erg best zelf te doen hoor
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2009 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou het niet aan durven bij m'n gitaarn
Koop diequote:Op woensdag 9 september 2009 22:10 schreef Meursault het volgende:
Wie is er hier goed in natuurkunde?
Ik had er nooit echt problemen mee maar het is al weer een aantal jaartjes geleden.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:10 schreef Meursault het volgende:
Hangt er vanaf.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:10 schreef Meursault het volgende:
Ben je ook zo'n oude man als ik?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had er nooit echt problemen mee maar het is al weer een aantal jaartjes geleden.
Tja, wat is oud?quote:
Komt me bekend voor. Wij zijn op dit moment aan het reanimeren.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:37 schreef KaMo het volgende:
het gaat niet goed met de band, we liggen op ons sterftebed
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Dan wij! Zijn zelfs een nieuwe fotoshoot en demo opname aan het plannen
Is wel de bedoeling. Zo het nu lijkt eerst een 3-4 track demo bij Abbey, maar daar moeten we morgen nog even over vergaderenquote:
Nice goed bezigquote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Dan wij! Zijn zelfs een nieuwe fotoshoot en demo opname aan het plannen
Kijk, dat is dé shitquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nice goed bezig
We gaan binnenkort ook weer opnemen, komende weken optredne, en in het najaar een korte tour door Duitsland van 3 dagen dus dat lijtk me ook heel erg tof
Die vergadering kan nooit lang durenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Is wel de bedoeling. Zo het nu lijkt eerst een 3-4 track demo bij Abbey, maar daar moeten we morgen nog even over vergaderen
Dat is het betere werkquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
We gaan binnenkort ook weer opnemen, komende weken optredne, en in het najaar een korte tour door Duitsland van 3 dagen dus dat lijtk me ook heel erg tof
Als goed is hiet nietquote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die vergadering kan nooit lang duren![]()
Ja. Voor 13:00 geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef brother52 het volgende:
Zou ik nog een staatslot kunnen kopen?
http://link.marktplaats.nl/275443377
Mooi, maar verkeert-om... en te duur!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef brother52 het volgende:
Zou ik nog een staatslot kunnen kopen?
http://link.marktplaats.nl/275443377
Absoluut.quote:
Ach, als ik de jackpot win maakt dat niet meer uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi, maar verkeert-om... en te duur!
Quel Samick?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut.
Een tijdje geleden stond er net zo een op marktplaats. Die had ik eigenlijk gewoon moeten kopen.
Deze.quote:
Ah, die is goed... artist serie roeleert!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Maar dan origineel (chromen hardware en zo)
Dan had ik hem snel naar Dean gebracht om om te bouwen
Wat een verschil!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Maar dan origineel (chromen hardware en zo)
Dan had ik hem snel naar Dean gebracht om om te bouwen
Inderdaad, mijn beste aankoop ooit, vooral voor dat geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, die is goed... artist serie roeleert!
Het schroeven natuurlijk!! DUH!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:07 schreef The_Dean het volgende:
Bij mij brengen of uit elkaar schroeven?
In the US is het juist cool om een Nederlandse gitaar te hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Falcon4ever het volgende:
[ afbeelding ]
tvp, eindelijk besteld(yay voor labor day kortingen!)
Mijn oude elementenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn beste aankoop ooit, vooral voor dat geld.
En met de andere hardware en elementen is ze er alleen maar beter op geworden.
ach, hier gewoon aan begonnen, en het is eigenlijk best makkelijkquote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja nog nooit gedaan en om dan te beginnen met een dure gitaar die ik echt niet wil verneuken.....
Moet iemand hebben die me er bij kan helpen maar er is hier niemand in de buurt
quote:
Lijdenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
Het wordt mij echt onmogelijk gemaakt om om 8:30 in Leiden te zijn. Ik moet om 7:58 de trein hebben, ik stond om 7:48 op het perron, helemaal trots op mijzelf, had de trein 10 min vertraging.
Je hebt dan wel alle tijd om er van te genieten.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
In spits over de A4? Zó suicidaal ben ik ook weer niet.
Dat is een rit van niks manquote:Op donderdag 10 september 2009 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil ook wel naar die beurs. Hm, 250 km. Even over nadenken.
quote:
Da's enkele reis hè. Er zijn dagen dat ik leukere dingen te doen heb dan vijf uur in de auto zitten.quote:
Bien sur, ik vind autorijden ook tof, rij 30.000 km per jaar (en heb dus een diesel), maar ik heb maar twee vrije dagen per week...nouja, er zijn nog een boel dingen die ook om aandacht vragen. Maar voor een fijne gitaarbeurs is het misschien wel de moeite.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan ik me niet voorstellen! Doe het geregeld, geen problemen mee
Nie fucken met Leyden!quote:
Ja, maar dat geldquote:Op donderdag 10 september 2009 13:14 schreef brother52 het volgende:
Niks Jetta, je moet gewoon zoiets nemen.
http://link.marktplaats.nl/276387364
Het is wel een investering maar dan heb je ook meteen de tofste auto ooit.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar dat geld
Daar heb ik 40 Jetta's voor
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is wel een investering maar dan heb je ook meteen de tofste auto ooit.
Dan valt er verder toch niet echt wat ingrijpends te bereuren ?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:02 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, hier gewoon aan begonnen, en het is eigenlijk best makkelijk
ook mijn bo~el al beetje aangepast, maar niks met de hals hoeven doen gelukkig
klinkt als het zelfde probleem waar ik tegen aan loopquote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Libelah het volgende:
Ik wil op m'n bas de zadels van de brug eigenlijk lager dan nu, maar die schroefjes kunnen niet verder
Het gaat niet erom hoe het klinkt maar of je wel stoer kijkt terwijl je vals en uit de maat staat te spelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:17 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Morgen zowaar naar de studio om 's ochtends (rock&roll!) weer verder met de opnames van de cd te gaan.
Heb dat ding met die touwtjes weer opgezocht en ik zie morgen wel wat ik ook alweer aan het opnemen was.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:24 schreef The_Dean het volgende:
Hebben jullie ook last van stronteigenwijze zangers? En hoe gaan jullie daar mee om?
ja maar dat kan je op de cd niet zienquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het gaat niet erom hoe het klinkt maar of je wel stoer kijkt terwijl je vals en uit de maat staat te spelen![]()
ja, negerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:24 schreef The_Dean het volgende:
Hebben jullie ook last van stronteigenwijze zangers? En hoe gaan jullie daar mee om?
Dat moet juist niet, want dan denkt hij dat we zijn gedrag wel goed vinden en word het steeds erger. Dat is nu ook al zo en heb er schoon genoeg van!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, negeren
ohja, je setje gaat vandaag op de post.
Het lijkt er op dat het tijd word om een andere zanger te zoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:16 schreef The_Dean het volgende:
Dat moet juist niet, want dan denkt hij dat we zijn gedrag wel goed vinden en word het steeds erger. Dat is nu ook al zo en heb er schoon genoeg van!
Duik eens een studio met hem in, dan komt hij er snel genoeg achter.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:41 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, hoeft ook niet meteen loepzuiver, maar terwijl je vals[ig] zingt een attitude hebben van hier tot Gunter en jezelf maar goed, stoer, leuk en de beste vinden gaat er bij mij niet meer in
Inderdaad, als ze voor de 6e keer hetzelfde moeten inspelen, moet er wel ergens een lichtje gaan branden lijkt me. De basis blijft dat je goed naar elkaar moet luisteren en niet in het wilde weg moet gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef The_Dean het volgende:
We zeggen het ook regelmatig
Maar dat ga ik ook doen, komt iedereen er wel achter hoe rommelig alles eigenlijk is.
Als hij zo eigenwijs is, zal dat hem waarschijnlijk niet worden.quote:En hoop dat die klojo dan ook eens iets leert over zijn amp afstellen
Van mij neemt hij standaard al niks meer aan in ieder geval.
Eens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef brother52 het volgende:
Als hij zo eigenwijs is, zal dat hem waarschijnlijk niet worden.
Er kan heel erg veel getweaked worden aan het geluid maar dat is ook maar tot een bepaald punt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
Eens.
Ik denk ook dat hij als zanger en als gitarist in de studio hard door de mand zal vallen. Als je een goede geluidstech hebt, brandt hij het tot de grond toe af.
Ja je moet ook soms gewoon afgezeken worden om dingen in te zien. Altijd dat van "tof tof" schiet ook weer niet opquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eens.
Ik denk ook dat hij als zanger en als gitarist in de studio hard door de mand zal vallen. Als je een goede geluidstech hebt, brandt hij het tot de grond toe af.
Dat zou voor hem echt wel eens goed zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eens.
Daar zou ik niet te hard op rekenenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze voor de 6e keer hetzelfde moeten inspelen, moet er wel ergens een lichtje gaan branden lijkt me.
Ja, behoorlijk. Hij heeft conservatorium gedaan in die richting en is redelijk perfectionistisch.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Dat zou voor hem echt wel eens goed zijn
Herman, is die gast wat kritisch?
Doe maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Hij heeft conservatorium gedaan in die richting en is redelijk perfectionistisch.
Anders kan ik hem nog wel even wat instructies mailen
Haal maar lekker uit je eigen logfiles, ik probeer te werkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Hey Witch, post anders even het gesprek van gisteravond, hoef ik niet nog eens alles te typen
Do, or do not. There is no try.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:54 schreef Witchfynder het volgende:
Haal maar lekker uit je eigen logfiles, ik probeer te werken.
Sorry, ik bedoelde: ik doe alsof ik werkquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Do, or do not. There is no try.
Ah, ik ben net even bezig geweest met het terugkoppen van tickets. Ook leuk werkquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
Sorry, ik bedoelde: ik doe alsof ik werk.
Doe ik ook wel, maar ben meldingen uit de prehistorie van de eerste lijn naar de tweede lijn aan het zetten en dat is saaaai. Dus tussendoor speel ik Mafia Wars, luister ik Iron Maiden etc...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Do, or do not. There is no try.
Ik dacht dat drummers meestal het eigenwijste waren.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Bij ons hebben ze eerder last van een eigenwijze gitarist. Hoe ze daar mee om gaan moet je de anderen van de band vragen.
Dingen versimpelen is altijd tof. KISS-principe hequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik ben net even bezig geweest met het terugkoppen van tickets. Ook leuk werk![]()
Zo meteen even met DFS klooien, dat is dan wel weer aardig
Wel het meest nors. Nee, gitaristen zijn het meest eigenwijs meestalquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik dacht dat drummers meestal het eigenwijste waren.....
Keep It Simple, Stupid!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dingen versimpelen is altijd tof. KISS-principe he
nee, niet de band
Ja precies hebben wij ook een keer gedaan met een finse band (die overigen heel tof was)quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef The_Dean het volgende:
Zo hebben wij een keer met een stel Belgen hier gespeeld, die hadden die zaak gemaild of ze konden komen, en of die toko een band wist waarmee ze konden spelen
Erg bruut plan Dribblel, ik kan je er alleen verder niet mee helpen
Nja, alleen als je een betaald baantje als roadie/tech in de aanbieding hebt
Wij hebben last van een stronteigenwijze zangeres, drummer & gitarist. Soms is het meer debateren dan oefenen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:24 schreef The_Dean het volgende:
Dus zoals gewoonlijk moet de bassist het allemaal maar weer recht trekken, he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wij hebben last van een stronteigenwijze zangeres, drummer & gitarist. Soms is het meer debateren dan oefenen.
quote:
Ik wil ook punkrock maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Onze meest hevige discussies gaan meestal over wie de bitterballen uit de frituurpan moet halen
Camera erbij en je hebt je Studio DVDquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja maar dat kan je op de cd niet zien
Als je ze zelf voorstelt voornamelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:16 schreef Aresdreams het volgende:
ik ben ook wel eens te eigenwijs, maar ik neem nog wel dingen aan
VET!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet heb ik nog wat plek over op mijn zelfgekluste plankie. Tips? Eigenlijk mis ik nog reverb, maar ik wilde het eigenlijk volledig analoog houden.
Ja, das dus kut. Er zijn wel een paar analoge stompbox reverbs (spring), maar die zijn zeldzaam en takkeduur. Ik vrees dat de reverb toch maar digitaal moet...quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
VET!
Er zijn losse analoge reverbs te koop alleen heb je zo'n grote kast daaromheen![]()
Omdat analoog geil is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
En waarom dan liever wel analoog en niet digitaar dan ?
Als je alles analoog wilt, dan moet je akoestisch gaan spelen.quote:
Whokeequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef infp2009 het volgende:
Ik kan het sowieso niet op zo'n manier uitleggen dat je het opeens wel begrijpt, maar: Nou, voor mij persoonlijk klinkt het "echter". Er zitten kleine foutjes in, imperfecties, warmer geluid (cliché). Ik vind digitaal vaak steriel, zelfs als het analoog probeert na te doen.
Gehoorbeschadiging?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whokee
Ja ik speel punk dus dan hoor ik dat niet he
[ afbeelding ]
tuurlijk, wat denk jijquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je ze zelf voorstelt voornamelijk![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
je hebt er dadelijk zelfs 2 cheap ass battarijen gratis bij gekregen
Beetje jammer van het ontbreken van dynamiek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:14 schreef guitarist het volgende:
Je gebruikt een beetje dezelfde dingen als ik, maar je hebt mijn favoriete pedaal nog niet nameljik de MXR carbon copy (analoge delay).quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet heb ik nog wat plek over op mijn zelfgekluste plankie. Tips? Eigenlijk mis ik nog reverb, maar ik wilde het eigenlijk volledig analoog houden.
Nee, ik heb daar een deluxe memory man voor. Ook een analoge delay.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Je gebruikt een beetje dezelfde dingen als ik, maar je hebt mijn favoriete pedaal nog niet nameljik de MXR carbon copy (analoge delay).
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor vanavond haha![]()
![]()
BOOOOBIESSSS
[ afbeelding ]
Hey, de Rotonde. Lachenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor vanavond haha![]()
![]()
BOOOOBIESSSS
[ afbeelding ]
haha, ik heb met wat vrienden een projectje waarbij we ook ongeveer zulke muziek maken, mix van the datsuns, pps, en nog wat van zulke bands. \m/quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:54 schreef The_Dean het volgende:
Peter Pan Speedrock was weer ouderwets rocken en ronken, wat een band
Dat is heul geen Dean.quote:Op zondag 13 september 2009 11:26 schreef Svyatagor het volgende:
Congrats Dean.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Lekker wijf, maar ergens vind ik die fot heel grappig. Zo van: laat ik eens op een stuk asfalt een kruk neerzetten en moeilijk gaan staan kijken met een gitaar in mijn handen die niet ingeplugd isquote:
Foto'squote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
Ik heb vandaag maar weer eens mijn gitaar schoongemaakt, werd weer eens tijd! Hij is nu echt weer mooi!
Wat kost zoiets?quote:Op zondag 13 september 2009 20:03 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand hier wellicht interesse in dit kekke gitaartje?
Toffe Ibanez met super58's, ook nog eens splitbaar, dus lekker veelzijdig!
[ afbeelding ]
Nog niet gecheckedquote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef allsystemshalt het volgende:
Gave Ibanez![]()
* Alleen klopt de intonatie wel ?
quote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nog niet gechecked![]()
Moet ik nog allemaal doen, betwijfel of die zo goed staat eigenlijk
Wat wil je nog meerquote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef The_Dean het volgende:
Dank jullie wel allemaal
En twee dagen gezellig feest natuurlijk
Bier!quote:
Ze staan inderdaad wel een beetje raar jaquote:Op zondag 13 september 2009 22:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ok
het ziet en niet uit zoals ik mijn zadels heb staan zeg maar
irritant is dat zeg...quote:Op zondag 13 september 2009 23:41 schreef guitarist het volgende:
Gratis dronken.
Kut optreden. Iemand had na mijn soundcheck de drive terug gedraait, ik maar zoeken waarom er geen geluid uit kwam.
Details!quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef The_Dean het volgende:
Serieus, ik ga nog eens een soapserie schrijven rond die ' zanger' van ons
Te lang verhaalquote:
Schrijf er een nummer over en laat hem het 'zingen'quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef The_Dean het volgende:
Serieus, ik ga nog eens een soapserie schrijven rond die ' zanger' van ons
Als Dean dan sologitarist word, dan wil ik wel solliciteren, neem ik meteen een zanger meequote:Op maandag 14 september 2009 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
Wij schrijven onder pseudoniemen vernietigende recensies over hem. Zo van: "Getalenteerde band, kan het ver schoppen, maar niet met die zanger" en dan lozen jullie hem en vinden jullie een geweldige lead gitarist en een toffe zanger en dan worden jullie legendarischer dan Strawelte.
Wacht maar, over een jaar klinken ze zo:
Hoor die Dean eens soleren![]()
Best.quote:Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als Dean dan sologitarist word, dan wil ik wel solliciteren, neem ik meteen een zanger mee
Lees eens een stukje terug.quote:Op maandag 14 september 2009 12:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Het was me een mooi feestje gisteren, heel wat goede bands gezien.
Wat was er aan de hand trouwens in het begin er kwam geen geluid uit je gitaar.
Dat zijn gelijk de drie nummers die ik het tofste vind van henquote:Op maandag 14 september 2009 00:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer![]()
* Net trouwens 3 Candlemass nummers gespeeld wat is dat vet zeg om zo langzaam te spelen lekker zwaar doom meeslepend scheuren![]()
![]()
![]()
![]()
Samarithan, Bewitched en At the Gallows End
Zo vet
Ik ga hoogstwaarschijnlijk met onze bassist die kant op maar ik woon niet echt aan de A1.quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef Svyatagor het volgende:
Ik overweeg wel serieus om 10 oktober naar die vlooienmarkt van Musik Produktiv te gaan. Zijn er mensen die daar zin in hebben en om en nabij de west-oost-lijn Haarlem - Ibbenbüren/Laggenbeck (i.e. de A1) wonen? Dan kun je meerijden (en wat geld in de dieselpot doen)
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 14 september 2009 13:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag ff zitten kutten met myspace, wat is dat irritant met die codes zegmoet gewoon lekker simpel en overzichtelijk zijn.
http://www.myspace.com/tooloudforgranny
Hoe ziet dat er een beetje uit? Tips/aanmerkinge alsjeblieft ?
Ja wat twist punten met de zanger zijnquote:
Nee eerder omdat er een witte rand boven zit en dat de achtergrond van het logo niet transparant is, zodat als je gaat scrollen de achtergrond niet meer aansluit op het logo. En het is ook een beetje onscherp...quote:Op maandag 14 september 2009 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja wat twist punten met de zanger zijn
-het wit zou er te cheap uit zien, beter een kleur en dan lichte letters
maar ik vind dat dat dan weer zo irritant gaat lezen liever beetje lichte frisse kleuren
-het logo is irritant groot aanwezig dat je moet scrollen
maar dat vind ik ook wel meevallen
-dat het er daarom cheap uitziet
Ik zag nog www.conorach.com in de backstage van de Rotonde staanToffe zaak
Rij ff via Uithoornquote:Op maandag 14 september 2009 13:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk met onze bassist die kant op maar ik woon niet echt aan de A1.
En ik heb een leasebak, dus ik rijd al gratis
Jpeg's ondersteunen transparantie niet, dus vandaar. Moet je er een gif van maken en de kleurindexatie voor lief nemen. Of png, dat kan volgens mij ook...quote:Op maandag 14 september 2009 14:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat moet nog even netjes gemaakt worden idd. En met dat scrollen dat klopt maar het lukt daar niet om een transparante achtergrond te nemen dus dat is een beetje irritant
Dat is zo'n 100 km omrijden.quote:
Maar aangezien dit de gemiddelde browser is in Augustus 2009:quote:Doordat de veelgebruikte internetbrowser Microsoft Internet Explorer tot en met versie 6.0 het PNG-formaat qua transparantie niet volledig ondersteunt, is het PNG-formaat nog niet zo populair als GIF, maar het gebruik van PNG stijgt terwijl dat van GIF daalt. Internet Explorer 7 beschikt wel over correcte PNG-ondersteuning. Praktisch elk modern beeldverwerkingsprogramma ondersteunt het PNG-formaat.
Is het ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef The_Dean het volgende:
Man, er moet morgen echt wat gebeuren, loop me de hele week [weken] al op te vreten om dat gezeik... lijkt me niet goed.
Tja, kut. Maar van bandgezeik wordt de muziek wel beter. Net als van drugs.quote:
Als je naar Zuid-WTC komt pik ik je wel opquote:
Klinkt tof!quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef Svyatagor het volgende:
Ik overweeg wel serieus om 10 oktober naar die vlooienmarkt van Musik Produktiv te gaan. Zijn er mensen die daar zin in hebben en om en nabij de west-oost-lijn Haarlem - Ibbenbüren/Laggenbeck (i.e. de A1) wonen? Dan kun je meerijden (en wat geld in de dieselpot doen)
Leiden toch? Dat moet wel te regelen zijn.quote:
Lijkt erg op de mijne, alleen dat is een epiphone met flame-top.quote:
Oew ik ga eens even kijkenquote:Op maandag 14 september 2009 17:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Leiden toch? Dat moet wel te regelen zijn.
Daar komen mijn gitaren ook vandaanquote:Op maandag 14 september 2009 18:30 schreef Cynic het volgende:
Hm, Musik-Produktiv is wel weer een keertje leuk ja
Ik zal mijn agenda eens pakken
Mijn vereiste voor nieuwe gitaren is dat er geen tremolo op zit.quote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar komen mijn gitaren ook vandaanZag laatst nog een leuke staan op die site, wilde hem bijna halen.. Maar heeft geen tremolo en dat is echt een eis voor mijn (eventuele) nieuwe electrische
.
Zonder slagplaatje issie nog mooier.quote:
Ik heb nu 2 gitaren, allebei zonder, en ik kan er niet mee spelen maar wil het nog wel heel graag leren enzoquote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn vereiste voor nieuwe gitaren is dat er geen tremolo op zit.
Heb één van mijn gitaren daar ook gekocht.
Daar valt niet zo heel veel aan te leren toch?quote:Op maandag 14 september 2009 19:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 gitaren, allebei zonder, en ik kan er niet mee spelen maar wil het nog wel heel graag leren enzo.
Nee oke, maar ik heb er zegmaar nog nooit mee gespeeld, echt nog nooit, en het lijkt me wel weer zwaar vet enzo! En ik ben geen koning op de gitaar, maar toch wil ik -al is het voor mezelf- nog wel leuke dingetjes toe kunnen passen enzoquote:Op maandag 14 september 2009 19:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar valt niet zo heel veel aan te leren toch?
De ene kant is omhoog, de andere kant omlaag.
Jawel, maar bij sommige temolos maar één keerquote:Op maandag 14 september 2009 19:13 schreef The_Dean het volgende:
Niet elke tremolo kan je omhoog benden
Mijn Ibanez GRG170 heeft een tremolo die je alleen kan droppen, omhoog gaat je echt niet lukken. Believe me, I triedquote:Op maandag 14 september 2009 19:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jawel, maar bij sommige temolos maar één keer.
Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Dat is wel de goede instelling
Wou dat ik dat had
Laatste tijd weinig tot geen motivatie tot spelen, op de oefenavonden met de band naquote:
Ik wou dat ik een band had...quote:Op maandag 14 september 2009 19:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste tijd weinig tot geen motivatie tot spelen, op de oefenavonden met de band na
Kan jij een beetje hardrock/metallige dingen zingen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een band had...
Heb nu mijn snaren even 'mooi' gelijk gezet
Ik weet het niet. Ik vind het zelf niet klinkenquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan jij een beetje hardrock/metallige dingen zingen?
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef Cynic het volgende:
Omhoog benden (hoe bend je trouwens omlaag?) moet je ook gewoon met je vingers doen.
Ik wil best eens een lesje of wat doen. Voor niks.quote:Op maandag 14 september 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel
Geef je al les? En hoe duur? Ik moet echt weer motivatie in mijn spel zien te krijgen, en wil meer bijleren.
Prima. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik daadwerkelijk goed les kan geven, maar goedquote:
Denk dat Wagner toch redelijk problemen zou hebben met het installeren van een en ander hoorquote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Windows XP 64 is geïnstalleerd, Ubuntu 64 staat er ook op, met een losse /home partitie en het boot menu is schoon. Damn, een symfonie schrijven is simpeler.
Had ik nu al gekund, maar ik wacht wel een tijdjequote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
En dan mag je met een maandje 7 installeren!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg ik net een bod binnen op m'n gitaar175 euro
jezus
Ik heb em gemaild wat voor geweldig bod het is en dat ik dat niet kan laten schieten en dat hij em morgen kan ophalenquote:
Keer iemand gehad die 150 voor mijn BlackGold bood, omdat hij niet meer wou betalen voor 'zulks een speelgoed gitaar'quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg ik net een bod binnen op m'n gitaar175 euro
jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |