Nee dat doet die Jim Root, hij glimt waar je met je onderarm de gitaar aan raakt (de rand) en waar ik soms m'n pols op leg (net boven de brug).quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
En ja Menno, hij begon toch te glimmen op bepaalde plekken? Of nouja glimmen, minder mat
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Jeff Water is niet alleen van de beste metalgitaristen ooit, hij is ook lekker gek:
[ afbeelding ]
"This is an electrifying guitar (hehe!). The Gibson Jeff Waters Flying Volt. Hard to see clearly in this pic but one thing you can see is that it is lit up. It will be pretty amazing to play onstage in the dark with this one! The lights were put in by my good friends at The Aurora Project in the UK. They already had the pick guard/fret lighting system down; I just needed them to come up with a way to light up the Gibson logo at the headstock. Fantastic job and great work by these guys. Hanging out in the studio, trying not to set the world on fire! Cool pedal board. Note the VH Flanger and Phase 90; the latter being something I use now on almost all solos since the Schizo Deluxe cd.".
Zal ik na morgen voor je achter aan gaanquote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je ook wat gewone fotos ervan ?
Okee relax thnxquote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zal ik na morgen voor je achter aan gaan![]()
Morgen belangrijk tentamen en daarna fix ik foto's voor je
Oh! Meende de LTD...gelijmde nek? Anders zou je hem eventueel met een matte blanke lak af kunnen werken.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee dat doet die Jim Root, hij glimt waar je met je onderarm de gitaar aan raakt (de rand) en waar ik soms m'n pols op leg (net boven de brug).
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee relax thnx
Zitten ook jumbo frets op dat ding he ?
Nee is geschroefdquote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh! Meende de LTD...gelijmde nek? Anders zou je hem eventueel met een matte blanke lak af kunnen werken.
Okee primaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij wel ja
Zal eens kijken of ik een sample kan opnemen van t weekend
Zolang je geen Floyd heb is dat heel erg best zelf te doen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee is geschroefdHet is wel lastig want dit vind ik niet mooi, maar ik heb de kennis enzo niet om alle hardware d'r uit te halen en daarna weer af te stellen.... Kan het niet doen zonder em uit elkaar te halen denk ik...
Ja nog nooit gedaan en om dan te beginnen met een dure gitaar die ik echt niet wil verneuken.....quote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang je geen Floyd heb is dat heel erg best zelf te doen hoor
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2009 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou het niet aan durven bij m'n gitaarn
Koop diequote:Op woensdag 9 september 2009 22:10 schreef Meursault het volgende:
Wie is er hier goed in natuurkunde?
Ik had er nooit echt problemen mee maar het is al weer een aantal jaartjes geleden.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:10 schreef Meursault het volgende:
Hangt er vanaf.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:10 schreef Meursault het volgende:
Ben je ook zo'n oude man als ik?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had er nooit echt problemen mee maar het is al weer een aantal jaartjes geleden.
Tja, wat is oud?quote:
Komt me bekend voor. Wij zijn op dit moment aan het reanimeren.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:37 schreef KaMo het volgende:
het gaat niet goed met de band, we liggen op ons sterftebed
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Dan wij! Zijn zelfs een nieuwe fotoshoot en demo opname aan het plannen
Is wel de bedoeling. Zo het nu lijkt eerst een 3-4 track demo bij Abbey, maar daar moeten we morgen nog even over vergaderenquote:
Nice goed bezigquote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Dan wij! Zijn zelfs een nieuwe fotoshoot en demo opname aan het plannen
Kijk, dat is dé shitquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nice goed bezig
We gaan binnenkort ook weer opnemen, komende weken optredne, en in het najaar een korte tour door Duitsland van 3 dagen dus dat lijtk me ook heel erg tof
Die vergadering kan nooit lang durenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Is wel de bedoeling. Zo het nu lijkt eerst een 3-4 track demo bij Abbey, maar daar moeten we morgen nog even over vergaderen
Dat is het betere werkquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
We gaan binnenkort ook weer opnemen, komende weken optredne, en in het najaar een korte tour door Duitsland van 3 dagen dus dat lijtk me ook heel erg tof
Als goed is hiet nietquote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die vergadering kan nooit lang duren![]()
Ja. Voor 13:00 geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef brother52 het volgende:
Zou ik nog een staatslot kunnen kopen?
http://link.marktplaats.nl/275443377
Mooi, maar verkeert-om... en te duur!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef brother52 het volgende:
Zou ik nog een staatslot kunnen kopen?
http://link.marktplaats.nl/275443377
Absoluut.quote:
Ach, als ik de jackpot win maakt dat niet meer uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi, maar verkeert-om... en te duur!
Quel Samick?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut.
Een tijdje geleden stond er net zo een op marktplaats. Die had ik eigenlijk gewoon moeten kopen.
Deze.quote:
Ah, die is goed... artist serie roeleert!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Maar dan origineel (chromen hardware en zo)
Dan had ik hem snel naar Dean gebracht om om te bouwen
Wat een verschil!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Maar dan origineel (chromen hardware en zo)
Dan had ik hem snel naar Dean gebracht om om te bouwen
Inderdaad, mijn beste aankoop ooit, vooral voor dat geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, die is goed... artist serie roeleert!
Het schroeven natuurlijk!! DUH!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:07 schreef The_Dean het volgende:
Bij mij brengen of uit elkaar schroeven?
In the US is het juist cool om een Nederlandse gitaar te hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:23 schreef Falcon4ever het volgende:
[ afbeelding ]
tvp, eindelijk besteld(yay voor labor day kortingen!)
Mijn oude elementenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn beste aankoop ooit, vooral voor dat geld.
En met de andere hardware en elementen is ze er alleen maar beter op geworden.
ach, hier gewoon aan begonnen, en het is eigenlijk best makkelijkquote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja nog nooit gedaan en om dan te beginnen met een dure gitaar die ik echt niet wil verneuken.....
Moet iemand hebben die me er bij kan helpen maar er is hier niemand in de buurt
quote:
Lijdenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
Het wordt mij echt onmogelijk gemaakt om om 8:30 in Leiden te zijn. Ik moet om 7:58 de trein hebben, ik stond om 7:48 op het perron, helemaal trots op mijzelf, had de trein 10 min vertraging.
Je hebt dan wel alle tijd om er van te genieten.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
In spits over de A4? Zó suicidaal ben ik ook weer niet.
Dat is een rit van niks manquote:Op donderdag 10 september 2009 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil ook wel naar die beurs. Hm, 250 km. Even over nadenken.
quote:
Da's enkele reis hè. Er zijn dagen dat ik leukere dingen te doen heb dan vijf uur in de auto zitten.quote:
Bien sur, ik vind autorijden ook tof, rij 30.000 km per jaar (en heb dus een diesel), maar ik heb maar twee vrije dagen per week...nouja, er zijn nog een boel dingen die ook om aandacht vragen. Maar voor een fijne gitaarbeurs is het misschien wel de moeite.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan ik me niet voorstellen! Doe het geregeld, geen problemen mee
Nie fucken met Leyden!quote:
Ja, maar dat geldquote:Op donderdag 10 september 2009 13:14 schreef brother52 het volgende:
Niks Jetta, je moet gewoon zoiets nemen.
http://link.marktplaats.nl/276387364
Het is wel een investering maar dan heb je ook meteen de tofste auto ooit.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar dat geld
Daar heb ik 40 Jetta's voor
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is wel een investering maar dan heb je ook meteen de tofste auto ooit.
Dan valt er verder toch niet echt wat ingrijpends te bereuren ?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:02 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, hier gewoon aan begonnen, en het is eigenlijk best makkelijk
ook mijn bo~el al beetje aangepast, maar niks met de hals hoeven doen gelukkig
klinkt als het zelfde probleem waar ik tegen aan loopquote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Libelah het volgende:
Ik wil op m'n bas de zadels van de brug eigenlijk lager dan nu, maar die schroefjes kunnen niet verder
Het gaat niet erom hoe het klinkt maar of je wel stoer kijkt terwijl je vals en uit de maat staat te spelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:17 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Morgen zowaar naar de studio om 's ochtends (rock&roll!) weer verder met de opnames van de cd te gaan.
Heb dat ding met die touwtjes weer opgezocht en ik zie morgen wel wat ik ook alweer aan het opnemen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |