Ergo we zijn ruim over de helftquote:Op donderdag 10 september 2009 07:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De werkweek is ongeveer 5 dagen te lang
We zijn bijna aan het einde van deze opdrachtquote:Op donderdag 10 september 2009 07:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergo we zijn ruim over de helft
ach als we toch zo vrolijk doen, Bijna vakantiequote:Op donderdag 10 september 2009 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zijn bijna aan het einde van deze opdracht
Bijna kerstquote:Op donderdag 10 september 2009 07:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
ach als we toch zo vrolijk doen, Bijna vakantie
Hier ook!quote:Op donderdag 10 september 2009 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zijn bijna aan het einde van deze opdracht
IK heb al een nieuwe. Daarom stopt deze ook. Ze willen mij wel houden maar ik wil weg.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ook!
Helaas zit er niet veel in de pijplijn voor hierna...
Diegene die mij een keer zo wakker maakt krijgt echt een slag voor z'n harses.quote:
Ik hoor een uitdaging!quote:Op donderdag 10 september 2009 07:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Diegene die mij een keer zo wakker maakt krijgt echt een slag voor z'n harses.
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:19 schreef Nouk84 het volgende:
Zou ik me schuldig moeten voelen als ik iemand de hele avond bier heb gegeven en diegene vervolgens knetterlam iemand tegen de grond heeft gehoekt?
Als je het zag aankomen wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:19 schreef Nouk84 het volgende:
Zou ik me schuldig moeten voelen als ik iemand de hele avond bier heb gegeven en diegene vervolgens knetterlam iemand tegen de grond heeft gehoekt?
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:21 schreef rival het volgende:
Hell No!!!
Alsof jij er wat aan kan doen dat iemand een mongool is...
(tenzij er een goede reden voor de knal was natuurlijk)
Nee beide niet. Althans, imo. Niet in zijn ogen natuurlijkquote:
Dan maar niet druk om maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Nee beide niet. Althans, imo. Niet in zijn ogen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |