... nee, te makkelijkquote:
goeie muziekquote:
Thnx.quote:
*zet een oké stempel op Sinceria's voorhoofd*quote:Op woensdag 9 september 2009 23:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Dit is echt helemaal mijn ding.
Nu ik het weer luister vind ik het eigenlijk wat tam.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dit is echt helemaal mijn ding.
Wat voor stempel dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*zet een oké stempel op Sinceria's voorhoofd*
heeeeeeeeel vroeger waren duyvis nootjes nog okéquote:
Loop je me nou te dissen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heeeeeeeeel vroeger waren duyvis nootjes nog oké
voordat er een fuif was dus
Ik hoef nog niet te slapen en dat is maar goed ook want daar heb ik ook geen zin in.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:05 schreef Q. het volgende:
Hoi, ik moet eigenlijk slapen maar daar heb ik nog heul geen zin in.
+1quote:Op donderdag 10 september 2009 00:05 schreef Q. het volgende:
Hoi, ik moet eigenlijk slapen maar daar heb ik nog heul geen zin in.
generatiekloof denk ikquote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Loop je me nou te dissen.![]()
[..]
Ik hoef nog niet te slapen en dat is maar goed ook want daar heb ik ook geen zin in.
Ik denk het, want het zegt me helemaal niks.quote:
Ben jij nieuw?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik verveel me dood
Vanmiddag ziek naar huis gegaandankzij een collega een zooi inkt poeder van kapotte toners ingeademd
Vanmiddag daardoor al 3 uur geslapen
Er was eens een studente uit groningen, ze studeerde voor nerd maar in het weekend hing ze bier drinkend uit de ramen van de stad waar de mannen als vliegen op de stroop zich verdrongen om het beste uitzicht. Ergens tussen die mannen stond een zielige arme brabander, deze man zat opgesloten in de friendzone van de zuipende studente maar hij gaf niet op...na 5 jaar stalken zag ze eindelijk in hoe tof deze brabander was en ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje voor het slapen gaan!
of ik herinner me teveel...vroeger had duyvis commercials op TV waarbij ze hun pinda's als oké bestempeldenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk het, want het zegt me helemaal niks.
Jij bent goed in fictie!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er was eens een studente uit groningen, ze studeerde voor nerd maar in het weekend hing ze bier drinkend uit de ramen van de stad waar de mannen als vliegen op de stroop zich verdrongen om het beste uitzicht. Ergens tussen die mannen stond een zielige arme brabander, deze man zat opgesloten in de friendzone van de zuipende studente maar hij gaf niet op...na 5 jaar stalken zag ze eindelijk in hoe tof deze brabander was en ze leefden nog lang en gelukkig.
slaap lekker
jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent goed in fictie!moet je eigenlijk niet ook slapen?
niks, niemand...ik zit gewoon relaxt te chillenquote:
Chill man. Ik lig gewoon fijn in mijn bedje niet te slapen. Zonder reden.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks, niemand...ik zit gewoon relaxt te chillen![]()
waarom slaap jij nog niet?
ah...*stopt Ofresca in*quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Chill man. Ik lig gewoon fijn in mijn bedje niet te slapen. Zonder reden.
een hoogslaper?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef Ofresca het volgende:
Haha. Dank je. Hoe wilde je me trouwens instoppen bij een hoogslaper? ;-)
Natuurlijk is 't gelukt. Ik ben vet goed, met delphi.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Ofresca het volgende:
Afknapper? Dat werd tijd... Hij ligt wel heel fijn.
Maar ik ga het weer eens proberen. Trusten! :-*
Echt? Dat heb ik helemaal gemist! Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik ben KF maar onder een ander account...
Flink gezeik gehad op mijn werk
Was al 3x persoonlijk gewaarschuwd na dat ze zag dat ik aan het internetten was...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik helemaal gemist! Wat is er gebeurd dan?
Oh, kan me wel voorstellen dat je gekapt bent onder die naam dan. Nu alleen nog buiten werktijd fokken?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was al 3x persoonlijk gewaarschuwd na dat ze zag dat ik aan het internetten was...
Daarna beetje sneaky gedaan en geminderd op het werk..
Toen kreeg ik dus een mailtje van haar, ze ging helemaal uit haar plaat, ze had 'posts van mij op een forum' gevonden
Toen schrok ik dus wel en ben meteen genokt
Of welquote:
Jeb, half 7 mijn bed uitquote:Op donderdag 10 september 2009 01:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of welMoet jij niet morgen vroeg werken?
Moet je dan niet slapen enzo? Zodat je morgen vers fruit kan zijn op je werk?quote:
Vers fruit ben ik morgen zeker nietquote:Op donderdag 10 september 2009 01:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet je dan niet slapen enzo? Zodat je morgen vers fruit kan zijn op je werk?
Wat heb je vandaag dan meegemaakt?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vers fruit ben ik morgen zeker nietJa, ik moet wel slapen, maar op een dag zoals ik die vandaag heb gehad kan ik nooit slapen. Máár ik ga nu wel lekker in mijn heerlijk ruikende bed LOST kijken.
Doet er niet zo toe, maar mijn avond heeft veel goedgemaaktquote:Op donderdag 10 september 2009 01:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heb je vandaag dan meegemaakt?
Heb je nog de seks-geur van een nachtje stevig doorwerken in je beddengoed hangen?
Lekkerrrrrrquote:
Slaap lekker.quote:
NIeuwe baan zoeken?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was al 3x persoonlijk gewaarschuwd na dat ze zag dat ik aan het internetten was...
Toen kreeg ik dus een mailtje van haar, ze ging helemaal uit haar plaat, ze had 'posts van mij op een forum' gevonden
Ben je mooi klaar mee!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De werkweek is ongeveer 5 dagen te langquote:Op donderdag 10 september 2009 06:50 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen
Het is alweer donderdag volgens mijn berekeningen
Dat betekent dat het morgen vrijdag is (+1 scherp)
Ergo we zijn ruim over de helftquote:Op donderdag 10 september 2009 07:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De werkweek is ongeveer 5 dagen te lang
We zijn bijna aan het einde van deze opdrachtquote:Op donderdag 10 september 2009 07:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergo we zijn ruim over de helft
ach als we toch zo vrolijk doen, Bijna vakantiequote:Op donderdag 10 september 2009 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zijn bijna aan het einde van deze opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |