Veel mensen denken ook dat dit een jongeren forum is.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Murmeli het volgende:
Yes? van dat tijdschrift?Nouk, jij bent toch al lang geen 15 meer!!!
mag je gratis bier geven dan? of vond je hem gewoon leukquote:Op donderdag 10 september 2009 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, daarom kom ik er ook bijna niet meer![]()
Nou ja, ik heb 'm gratis bier gegeven daaromEn hij leek niet dronken, pas toen ik na het schoonmaken even met 'm stond te kletsen..
Ik probeer hier kleine geile jongetjes op te pikkenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel mensen denken ook dat dit een jongeren forum is.
Wat doe je hier oudje?
Die zijn toch niet 40+!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik probeer hier kleine geile jongetjes op te pikken
Ik vind hem hartstikke leuk en ken 'm ook al 21 jaarquote:Op donderdag 10 september 2009 09:12 schreef Murmeli het volgende:
mag je gratis bier geven dan? of vond je hem gewoon leuk
nja je had dus niet door dat hij dronken was, tsja dan kan je er ook niks aan doen. waarschijnlijk leer je het ook nog wel steeds beter inschatten, maargoed dan nog, je bent zn moeder niet hezou me geen zorgen maken
![]()
Hoe was Praag?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind hem hartstikke leuk en ken 'm ook al 21 jaarWe zijn zelfs met elkaar getrouwd toen we nog klein waren
![]()
Gelukkig ben ik zijn moeder niet, wat heb ik een hekel aan dat wijfMaar maak me ook geen zorgen, vroeg hem me alleen af
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil ze of 40+ of onder de 25
u riep?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat heb ik weerquote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom weet je dat?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Engels Murm. Yes is voor 20/30, geven zelfs vibas bij een abbo. Ik denk dat jij de Fancy in je hoofd hebt.
dat was best okquote:
ja schat, maar ik las de yes ook toen ik 15 was... ze pretenderen voor rond de 20 of 30 te zijn maar het is echt een kinderbladquote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Engels Murm. Yes is voor 20/30, geven zelfs vibas bij een abbo. Ik denk dat jij de Fancy in je hoofd hebt.
uitzonderingen bevestigen de regelquote:
dankquote:
quote:
quote:
quote:
Waarom moet ik nu aan laura denken op een zeilboot?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
meisjes van 15 kunnen ook vibo's gebruiken
[..]
Klinkt niet bijster enthousiastquote:
Vond praag minder geweldig dan dat iedereen je doet denken maar het was wel leuk. Ook zijn er nog wat andere dingen gebeurt die ik hier niet ga bespreken enzoquote:Op donderdag 10 september 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt niet bijster enthousiast
die is 13 maar goed wel heel "zelfredzaam" natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan laura denken op een zeilboot?
Hoge verwachtingen zijn nooit goedquote:Op donderdag 10 september 2009 09:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Vond praag minder geweldig dan dat iedereen je doet denken maar het was wel leuk. Ook zijn er nog wat andere dingen gebeurt die ik hier niet ga bespreken enzo
gelukkig...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen zijn nooit goed![]()
Oké, snap ik
Je bent nog maar net over gegaan naar Het Kwaad he.quote:
Mannen van 31 mogen niet op die manier over meisjes van 15 denkenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
meisjes van 15 kunnen ook vibo's gebruiken
Oh gelukkigquote:uitzonderingen bevestigen de regel
aahhhquote:
In naam, jaquote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Yes is voor 20/30.
Qua inhoud zeker niet inderdaadquote:
Pick me!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bengel, schat, dat is precies wat ik nodig heb.quote:Kopje thee?
GMTAquote:
Dawgquote:
geen idee welkequote:Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef dawg het volgende:
[..]
kzje.
pm me eens een verhaaltje van praag. je weet wel welk verhaaltje.
Dat vraagt niemand hier, dan werd het wel gepost. Nu is het allemaal testfase.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is iemand die er geld voor vraagt. zeg dan slet![]()
of euhm, vraagt ie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |