quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Godtje het volgende:
Vrijdag kom je een enge kerel van 40 tegen die roept: Hey, ik ken je van het yes forum.
kerels van 40quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrijdag kom je een enge kerel van 40 tegen die roept: Hey, ik ken je van het yes forum.
Nee, daarom kom ik er ook bijna niet meerquote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Murmeli het volgende:
Yes? van dat tijdschrift?Nouk, jij bent toch al lang geen 15 meer!!!
haha maar over die vent tegen de grond slaan (ja, ik las terug) als je zag dat hij te dronken werd had je hem niks meer moeten geven, anders heb je er geen schuld aan
Veel mensen denken ook dat dit een jongeren forum is.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Murmeli het volgende:
Yes? van dat tijdschrift?Nouk, jij bent toch al lang geen 15 meer!!!
mag je gratis bier geven dan? of vond je hem gewoon leukquote:Op donderdag 10 september 2009 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, daarom kom ik er ook bijna niet meer![]()
Nou ja, ik heb 'm gratis bier gegeven daaromEn hij leek niet dronken, pas toen ik na het schoonmaken even met 'm stond te kletsen..
Ik probeer hier kleine geile jongetjes op te pikkenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel mensen denken ook dat dit een jongeren forum is.
Wat doe je hier oudje?
Die zijn toch niet 40+!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik probeer hier kleine geile jongetjes op te pikken
Ik vind hem hartstikke leuk en ken 'm ook al 21 jaarquote:Op donderdag 10 september 2009 09:12 schreef Murmeli het volgende:
mag je gratis bier geven dan? of vond je hem gewoon leuk
nja je had dus niet door dat hij dronken was, tsja dan kan je er ook niks aan doen. waarschijnlijk leer je het ook nog wel steeds beter inschatten, maargoed dan nog, je bent zn moeder niet hezou me geen zorgen maken
![]()
Hoe was Praag?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind hem hartstikke leuk en ken 'm ook al 21 jaarWe zijn zelfs met elkaar getrouwd toen we nog klein waren
![]()
Gelukkig ben ik zijn moeder niet, wat heb ik een hekel aan dat wijfMaar maak me ook geen zorgen, vroeg hem me alleen af
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil ze of 40+ of onder de 25
u riep?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat heb ik weerquote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom weet je dat?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Engels Murm. Yes is voor 20/30, geven zelfs vibas bij een abbo. Ik denk dat jij de Fancy in je hoofd hebt.
dat was best okquote:
ja schat, maar ik las de yes ook toen ik 15 was... ze pretenderen voor rond de 20 of 30 te zijn maar het is echt een kinderbladquote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Engels Murm. Yes is voor 20/30, geven zelfs vibas bij een abbo. Ik denk dat jij de Fancy in je hoofd hebt.
uitzonderingen bevestigen de regelquote:
dankquote:
quote:
quote:
quote:
Waarom moet ik nu aan laura denken op een zeilboot?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
meisjes van 15 kunnen ook vibo's gebruiken
[..]
Klinkt niet bijster enthousiastquote:
Vond praag minder geweldig dan dat iedereen je doet denken maar het was wel leuk. Ook zijn er nog wat andere dingen gebeurt die ik hier niet ga bespreken enzoquote:Op donderdag 10 september 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt niet bijster enthousiast
die is 13 maar goed wel heel "zelfredzaam" natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan laura denken op een zeilboot?
Hoge verwachtingen zijn nooit goedquote:Op donderdag 10 september 2009 09:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Vond praag minder geweldig dan dat iedereen je doet denken maar het was wel leuk. Ook zijn er nog wat andere dingen gebeurt die ik hier niet ga bespreken enzo
gelukkig...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen zijn nooit goed![]()
Oké, snap ik
Je bent nog maar net over gegaan naar Het Kwaad he.quote:
Mannen van 31 mogen niet op die manier over meisjes van 15 denkenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
meisjes van 15 kunnen ook vibo's gebruiken
Oh gelukkigquote:uitzonderingen bevestigen de regel
aahhhquote:
In naam, jaquote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Yes is voor 20/30.
Qua inhoud zeker niet inderdaadquote:
Pick me!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bengel, schat, dat is precies wat ik nodig heb.quote:Kopje thee?
GMTAquote:
Dawgquote:
geen idee welkequote:Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef dawg het volgende:
[..]
kzje.
pm me eens een verhaaltje van praag. je weet wel welk verhaaltje.
Dat vraagt niemand hier, dan werd het wel gepost. Nu is het allemaal testfase.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is iemand die er geld voor vraagt. zeg dan slet![]()
of euhm, vraagt ie dat?
vind je het goed als je ze allemaal van me tegoed houdt? ben niet in een praterig/typ buiquote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef dawg het volgende:
[..]
pm ze maar allemaal, dan zit ie er zeker bij.
hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vraagt niemand hier, dan werd het wel gepost. Nu is het allemaal testfase.
Dat er onderling genoeg geslet is/wordt.quote:
Je bent echt niet hebberig hequote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef dawg het volgende:
[..]
pm ze maar allemaal, dan zit ie er zeker bij.
Wat?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat er onderling genoeg geslet is/wordt.![]()
En dan zouden er veel mensen rijk wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat er onderling genoeg geslet is/wordt.Als iemand echt geld had gevraag werd dat hier op fok wel gepost.
Nein Rivalquote:
Zolang je het maar niet gaat opschrijven en laat lezen.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:48 schreef DiabloSam het volgende:
Ik heb geen zin in een openingszin, maar wel zin in jouw opening...werkt gegarandeert!!
Ik vraag me serieus af bij welke doelgroep je succes hebt met zo'n openingszin.quote:Ik heb geen zin in een openingszin, maar wel zin in jouw opening...werkt gegarandeert!!
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nein RivalJe kan veel beter dan dit.
Alsof een openingszin uberhaupt succes heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af bij welke doelgroep je succes hebt met zo'n openingszin.
Juistquote:Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Ze zijn telkens anders, omdat je iets gebruikt wat op dat moment wordt gezegd/gedaan.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:50 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me serieus af bij welke doelgroep je succes hebt met zo'n openingszin.
oki, no prob.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind je het goed als je ze allemaal van me tegoed houdt? ben niet in een praterig/typ bui
ligt eraan he.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent echt niet hebberig he
Volgens mij zou dat shirt nog best goed verkopen ookquote:
Waar aan waarde dawg?quote:
Correctie: standaard openingszinnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef dawg het volgende:
openingszinnen zijn voor mensen die niet origineel zijn, niet spontaan, onzeker, of gewoon debiel.
ik heb ooit een openingszin gebruikt zonder iets te zeggen.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Correctie: standaard openingszinnen.
In feite is elke zin als je een gesprek begint een openingszin
Je houdt het breed dus. Dus hebberigquote:
Kost je 10 euroquote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat shirt nog best goed verkopen ook
Ja, dat verhaal ken ikquote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef dawg het volgende:
ik heb ooit een openingszin gebruikt zonder iets te zeggen.
Je hebt er gewoon nooit goed onderzoek naar gedaan. De perfecte openingszin bestaat; de wetenschap komt elke dag weer dichterbij de perfecte openingszin.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Er bestaat geen perfecte openingszin. Ze zijn telkens anders, omdat je iets gebruikt wat op dat moment wordt gezegd/gedaan.
ik denk dat ik verre van hebberig ben eigenlijk, ben juist altijd vaak bereid om iemand te helpen, geef niet zoveel om geld, etc.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je houdt het breed dus. Dus hebberig
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:03 schreef Kluts het volgende:
DE openingszin van Singles is toch wel:
Neuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand helpen is wat anders dan niet hebberig zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 11:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ik verre van hebberig ben eigenlijk, ben juist altijd vaak bereid om iemand te helpen, geef niet zoveel om geld, etc.
dus niet zeuren jij.
of bestel de boekenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:10 schreef DiabloSam het volgende:
Als je echt problemen hebt met het versieren van vrouwen dan zijn er cursussen die gevolgd kunnen worden. In Amerika is er een man die les geeft, kost je wel wat, maar gegarandeert succes!
Nah, niet voor mij.quote:
Ik nooitquote:Op donderdag 10 september 2009 11:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ik verre van hebberig ben eigenlijk, ben juist altijd vaak bereid om iemand te helpen, geef niet zoveel om geld, etc.
dus niet zeuren jij.
"etc".quote:Op donderdag 10 september 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
iemand helpen is wat anders dan niet hebberig zijn
en hebberig heeft al helemaal niet alleen met geld te maken
Dat vraagt natuurlijk om controlequote:Op donderdag 10 september 2009 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
Shit, ik sliep vanmorgen echt nog. Ik heb normaal altijd een matchend setje aan, maar nu
Net gedaanquote:Op donderdag 10 september 2009 11:21 schreef Belsezar het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om controle![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |