bio woont in utrechtquote:
Ja, laten we alleen komische series op tv gaan uitzenden, en niks over de werkelijkheid!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Suzanne84 het volgende:
Dit is een klacht dames en heren. Anders had ik wel in TV gepost.
Zend een leuk programma uit in plaats van dit op het publieke bestel.
Het ergste is dat die echte gasten in zo'n gangsta BS droomwereld leven dat het voor hen echt is.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef Suzanne84 het volgende:
Gast komt net uit de gevangenis en wil er zijn voor zijn 5 kinderen. En dan toch willen bangen en je verantwoordelijkheid nemen. Maar dat kan de boze man niet. Liefst wil hij een bank binnen rennen en weg. Dat kan niet.
Gaat ie daarna zitten janken.![]()
Hij is wel nooit een bitch geweest jeweets. Dat dan weer wel.
Ik kon het niet treffender omschrijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:13 schreef Acinonyx het volgende:
Oeh oeh kijk mij eens een gangster zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef fratsman het volgende:
Minderwaardig apenvolk. Maak jezelf nuttig of tyf op uit dit land.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Repeat het volgende:
Al die briefjes van 500E.
Volgens mij alleen criminelen die dat geld nog gebruikt tegenwoordig.
In de buurt van HS. Schilderswijk of zo....quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Suzanne84 het volgende:
Welke wijk is dat in Den Haag?
En wat nu? Zien ze in dat ze het goed hebben in Nederland waarna er een sentimentele vioolmedley op de achtergrond speelt en er zachtjes een traan over de wangen van onze thug rolt?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Ze gaan nu op bezoek bij de Crips in L.A. Gelukkig had BNN nog wat geld om deze boze negermeneren met cameraploeg naar L.A. te sturen
Inderdaad. Dan een mooie scene met neger in het donker die zich aankleed met een blauw slabbetje aan zijn broek.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Ladyxima het volgende:
"ik ben een wandelende tijdbom"
En in plaats van dat ie er dan gaat zijn voor zn kinderen (ook die zieke ja) besluit die maar weer gangstertje te gaan spelen
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:43 schreef Ladyxima het volgende:
Ja als je zoveel zuipt geloof je gauw genoeg dat je een oude geest bent
TV, playstation, hasj jointje erbij. Lekker in de cel bij je homiesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:49 schreef MobileSuit het volgende:
Godver... 11 maanden zitten = zomervakantie voor die gasten...
Documakers zijn dan hun leven niet meer zeker denk ik...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
waarom doen die documakers hier niks aan? die weten precies waar ze zitten wat ze doen... kan in een x die hele bende oprollen
En het leuke ervan is:quote:Op woensdag 9 september 2009 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
waarom doen die documakers hier niks aan? die weten precies waar ze zitten wat ze doen... kan in een x die hele bende oprollen
gaan ze toch naar surinamequote:Op woensdag 9 september 2009 21:52 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Documakers zijn dan hun leven niet meer zeker denk ik...
Eerste wat ik dacht.. Sta je dan met alles op tv, hoe makkelijk wil je het maken om je te laten vinden?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
Omdat het ongedisciplineerd tuig is dat niet voor 3000E in de maand kogels gaan vangen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef cultheld het volgende:
Waarom sturen ze dit soort negers niet als kogelvangers naar Afghanistan?
journalisten zijn geen opsporingsambtenaren.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
De oplossing is zo simpel! Dat niemand daar aan gedacht heeft zeg!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Suzanne84 het volgende:
Documakers oppakken, namen en plaatsen laten vrij geven. Zo niet, zijn ze medeplichtig in het niet willen geven van informatie.
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:07 schreef krioro het volgende:
[..]
De oplossing is zo simpel! Dat niemand daar aan gedacht heeft zeg!
Oh nee..
Idd, dat zag ik ook. Die gast was zo nep met zijn dikke lijf. Die gast was echt nep-gangsta + die kan echt niet wegrennen voor een Blood crew...quote:Die dikke witte-klei gast staat stoer in de keuken te vertellen dat je bevriend moet zijn met een varkensboer, want 10 varkens eten een mens in 20 minuten op en bla bla bla... DIT KOMT LETTERLIJK UIT DE FILM SnatchDan ben je toch echt een dikke
waard.
Ik vond het leuk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Suzanne84 het volgende:
Dit is een klacht dames en heren. Anders had ik wel in TV gepost.
Zend een leuk programma uit in plaats van dit op het publieke bestel.
Kind, je komt net kijken. Zo werkt 't niet in de wereld, gelukkig.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Suzanne84 het volgende:
Documakers oppakken, namen en plaatsen laten vrij geven. Zo niet, zijn ze medeplichtig in het niet willen geven van informatie.
Je bent ook een "G" die woont in de Nederlandse "Ghetto"quote:Op donderdag 10 september 2009 09:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Kind, je komt net kijken. Zo werkt 't niet in de wereld, gelukkig.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Je bent ook een "G" die woont in de Nederlandse "Ghetto"
Daarom moet de politie ook toestemming te krijgen om met scherp op dit soort tuig te schieten.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:49 schreef Yorrit het volgende:
ja je kunt wel mooidoen over hoe 'nep' deze gangsters en hun 'ghetto' is, maar het feit dat ze met hun dronken kop met pipa's over straat rennen is toch wat minder. die kogels zagen er anders niet al te nep uit.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:41 schreef NielsTriple het volgende:
>>>> Dit <<<< dus.
Fijn man, die negerwereld uit de VS waar gangs en wapens cool zijn. Net wat Nederland nodig heeft!
![]()
Absperren und ausradieren
Ik heb al vaak genoeg hier op fok! uit proberen te leggen dat die gasten het echt "real" houden. Alleen dit is zo erg ver van m'n bed show voor iedereen die niet het VMBO heeft gedaan en in de randstad woont....quote:Op donderdag 10 september 2009 17:20 schreef Batsnek het volgende:
Ik dacht dat allemaal nep was, serieus, wist niet dat er daadwerkelijk van die grafmongolen met mondkapjes en klappertjespistolen waren in NL. Blijkt maar weer hoe erg het oosten van Nederland verstoten word van streetthugs en bitch-niggers.
Die dikzak met z'n varkensgelul uit snatch vond ik ook wel een dieptepuntje in die docu trouwens.
Hier in Delft loopt al de hele week M.E. door een bepaalde wijk, omdat er een jeugdcentrum dicht is... Wat doe je dan? Juist, dan ga je de straat op, en iedereen lastig vallen en bedreigen...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg hier op fok! uit proberen te leggen dat die gasten het echt "real" houden. Alleen dit is zo erg ver van m'n bed show voor iedereen die niet het VMBO heeft gedaan en in de randstad woont....
Het is in het echt natuurlijk nog veel triester. In Nederland zijn er echt een hoop wijken die echt een hoop 14 jarigen hebben rondlopen die je dus echt niet voor je wilt hebben staan.... Deze gasten zijn 40 ofzo.
Makes you wonder.
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:38 schreef De_Vink het volgende:
Ik heb gisteren ook de docu gezien en ik moet zeggen dat al mijn vooroordelen van die nep-bitch-nigger-gangsta's weer kloppen![]()
Die dikke witte-klei gast staat stoer in de keuken te vertellen dat je bevriend moet zijn met een varkensboer, want 10 varkens eten een mens in 20 minuten op en bla bla bla... DIT KOMT LETTERLIJK UIT DE FILM SnatchDan ben je toch echt een dikke
waard.
Stoer een jointje roken op je binnenplaatsje, komt een motoragent aan en je bek houden, zodra de agent de hoek om is opstaan en lopen schreeuwen:"JAJA BITCH PO-PO FUCK YOU dit en dat... als je echt een stoere gangsta bent doe je dat recht in z'n gezicht![]()
De leider die zegt:"Ik voel me geen nederlander, ik voel me geen surinamer, ik ben een slaaf..."
Trots zijn op een klappertjes pistool, een beetje nietmachine schiet nog verder
Kortom ik kan welblijven posten hier want de docu was 1 groot cliché...
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef DuTank het volgende:
Leuk dat die Santos bij 16:00 een zogenaamd eigen bedachte one-liner heeft bedacht over het wegwerken van een lijk, maar deze gewoon kei hard heeft geript van Snatch
Kim Jong Il, u ook hier?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Suzanne84 het volgende:
Zeg anders ook even dat zijn kind nu in coma ligt, Telegraafjournalist.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef junkiesietze het volgende:
eerst tegen zn kids zeggen, papa was crimineel bablbaab zo moeten jullie niet worden en zo word ik niet meer...
ik ben terug cuzzzzz fuck al die bullshit wetog
Doe niet tan2 baath als je die tori's niet kan spitten mang.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:43 schreef MobileSuit het volgende:
Ik zit te wachten op een echt pipa fittie met mocro's ofzo... ik wil iets echt zien ipv beetje coke snijden...
Waar zijn de dooie negers in tha streets of Den Haag Agga?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |