bio woont in utrechtquote:
Ja, laten we alleen komische series op tv gaan uitzenden, en niks over de werkelijkheid!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Suzanne84 het volgende:
Dit is een klacht dames en heren. Anders had ik wel in TV gepost.
Zend een leuk programma uit in plaats van dit op het publieke bestel.
Het ergste is dat die echte gasten in zo'n gangsta BS droomwereld leven dat het voor hen echt is.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef Suzanne84 het volgende:
Gast komt net uit de gevangenis en wil er zijn voor zijn 5 kinderen. En dan toch willen bangen en je verantwoordelijkheid nemen. Maar dat kan de boze man niet. Liefst wil hij een bank binnen rennen en weg. Dat kan niet.
Gaat ie daarna zitten janken.![]()
Hij is wel nooit een bitch geweest jeweets. Dat dan weer wel.
Ik kon het niet treffender omschrijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:13 schreef Acinonyx het volgende:
Oeh oeh kijk mij eens een gangster zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef fratsman het volgende:
Minderwaardig apenvolk. Maak jezelf nuttig of tyf op uit dit land.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Repeat het volgende:
Al die briefjes van 500E.
Volgens mij alleen criminelen die dat geld nog gebruikt tegenwoordig.
In de buurt van HS. Schilderswijk of zo....quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Suzanne84 het volgende:
Welke wijk is dat in Den Haag?
En wat nu? Zien ze in dat ze het goed hebben in Nederland waarna er een sentimentele vioolmedley op de achtergrond speelt en er zachtjes een traan over de wangen van onze thug rolt?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Ze gaan nu op bezoek bij de Crips in L.A. Gelukkig had BNN nog wat geld om deze boze negermeneren met cameraploeg naar L.A. te sturen
Inderdaad. Dan een mooie scene met neger in het donker die zich aankleed met een blauw slabbetje aan zijn broek.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Ladyxima het volgende:
"ik ben een wandelende tijdbom"
En in plaats van dat ie er dan gaat zijn voor zn kinderen (ook die zieke ja) besluit die maar weer gangstertje te gaan spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |