Jammer dat ik niet van deze wedstrijd wist. Had dit best willen gaan bekijken eigenlijk. Leuk deelnemersveld ook!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrijwel alles was vooraan eindigde, had bij de jeugd nog aan veldrijden of mountainbiken gedaan.
Bron: Omroep Brabantquote:SCHAIJK - Rabobank heeft vergevorderde plannen om komend jaar de wielerploeg uit te breiden met een off-roadteam. Het veldrijden en mountainbiken in Nederland moeten daarmee een nieuwe impuls krijgen. De ploeg heeft Richard Groenendaal uit Sint-Michielsgestel en Leo van Zeeland uit Gemert op het oog om de ploegleiders te worden.
Groenendaal, momenteel ploegleider van Team AA-Drink heeft de aanbieding van Rabobank in beraad. Leo van Zeeland is oud-bondscoach van de mountainbikers. Beiden verwachten dat het team binnen enkele weken gepresenteerd wordt.
Brentjens gepasseerd
Bart Brentjens uit Schaijk vindt het raar dat hij niet is benaderd voor een rol binnen dit nieuwe off-roadteam, iets wat hij graag wil. De oud-olympisch kampioen heeft zelf contact gezocht met Rabobank, maar kreeg geen redenen te horen waarom er geen plek is voor hem.
Volgens de vaandeldrager van de mountainbikesport is er een verschil in visie. Zo vindt Brentjens dat de mountainbiketalenten momenteel in zijn eigen ploeg rijden. Rabobank zou daar anders over denken.
Ik denk dat Vantornout zonder pech ook even sterk was geweest.quote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef Beregd het volgende:
Ze leken alledrie wel even goed, elk met hun betere en mindere momenten.
Zo toch veruit het leukste veldritjaar in tijden, dit.
Die gedubbelde probeerde al om niet in de weg te staan.quote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Wombcat het volgende:
Beetje sullig van Nys om in de laatste ronde precies het spoor te kiezen waar die gedubbelde stond. Je zag het aankomen.
Ik ook. Maar misschien dat ie nu even gas terug neemt, om op het WK op een nieuwe piek te zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Knap van Stybar, al vraag ik me toch af of die met het oog op het WK niet compleet verkeerd aan het pieken is.
Het was wel de slechtst mogelijke plaats op de hele omloop om "opzij" te gaan staan, boven op een erg lastig net-wel, net-niet klimmetje waar het versmalt. Hij had gewoon beneden moeten wachten.quote:Op zondag 6 december 2009 19:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die gedubbelde probeerde al om niet in de weg te staan.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef Halcon het volgende:
De Belgen worden al zenuwachtig met het oog op het WK.
Nog even en de VDB van de cross is terug.quote:Tom Vannoppen heeft zondag zijn comeback gevierd in de B-veldrit van Averbode. Winnen deed hij niet, Vannoppen eindigde als zesde op 52 deelnemers. "Ik heb even hard gereden als de koplopers", zei Vannoppen, die achterin moest starten. "Als ik voorin had mogen starten, had ik zeker meegedaan voor de zege. Ik dacht al dat ik goed was en dat is gebleken. Het ziet er goed uit", noteerde cyclocross.info
quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Bartoli het volgende:
Fotos van Mol. een veldrit voor wegrenenrs met als doel het geld verzamelen voor "move to improve". een organisatie die zich inzet voor kinderen die problemen hebben met hun motoriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |