Ik denk dat je beter in het begin van het seizoen eens goed kan vallen of ziek zijn om later in het seizoen voordeel te hebben. Of anders heel spaarzaam rijden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat denk je van de theorie van de Sporza-commentatoren over de kleinere versnelling waar Stybar constant mee rijdt, dat hij daar later in het seizoen voordeel mee heeft?
Super Prestige wordt uitgezonden op VT4. Livestream is te vinden op de site van de Belgische zender.quote:Op zondag 29 november 2009 12:58 schreef FredWielergek het volgende:
Zo te zien zijn er geen live beelden te zien van Gieten, zowel bij NOS als bij Sporza niet.
Ik hoor liever de mannen van de VRT.quote:Op zondag 29 november 2009 15:40 schreef Wombcat het volgende:
Die commentatoren zeggen echt helemaal niets over de koers, ze zitten maar wat te keuvelen.
Ik vraag het me af. Wellens moet van heel ver komen en Simunek is dit jaar helemaal nergens. Mourey vind ik de laatste tijd wel goed overkomen. Wellicht dat hij voor een verrassing kan zorgen, al denk ik dat Nijs, Albert en Stybar (of in elk geval 2 van de 3) de rest aan gort rijden...quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in het begin van het seizoen eens goed kan vallen of ziek zijn om later in het seizoen voordeel te hebben. Of anders heel spaarzaam rijden.
OK, ze zullen allemaal wel indelen, maar het zou me niet verbazen indien geen van de "grote" 3 wereldkampioen wordt, maar eerder een frisse Wellens, een heel selectieve Mourey of een onopvallende Simunek die er voorlopig maar wat tussendoor fietst. Tabor is altijd al een speciaal en tricky parcours geweest.
dat lijkt maar zoquote:Op woensdag 2 december 2009 23:13 schreef Halcon het volgende:
Die Daphny van de Brand heeft best wel een dikke reet of lijkt dat maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |