Die ene Keylow had anders drugs in zijn handen en sprak erover om drugs te verschepen en geld te verdienen enzo. hij dat het zelfs in zn handen! kan recherche niks mee beginnen? of kan een verdachte dan ontkennen en zeggen dat het maar stoerdoenerij was ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze alleen de binnenkant lieten zien? Met onherkenbare gezichten? Doe eens een gok?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef McNulty het volgende:
Deze Crips komen nog heel beschaafd over in vergelijking met deze gasten. Je pistool afschieten in Baton Rouge, LA schijnt heel normaal te zijn. Omdat Nederland gelukkig geen Amerika is, na de klik 25 min kijkplezier.
Thuggin' it and Lovin' it
Op 15.11 deze fantastische quote:Wow cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schreeuwende negers die dollarbriefjes over zich heen laten strooien.![]()
Volgens mij was dat in dat stukje dat t alleen dat nep spul was om te verkopen/ versnijden wat er wel een beetje naar rook?quote:Op vrijdag 11 september 2009 05:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die ene Keylow had anders drugs in zijn handen en sprak erover om drugs te verschepen en geld te verdienen enzo. hij dat het zelfs in zn handen! kan recherche niks mee beginnen? of kan een verdachte dan ontkennen en zeggen dat het maar stoerdoenerij was ofzo?
Goed stuk van Mark Moorman.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)apped-n-strong.dhtml
bloods en crips in amerika hebben al sinds 94 een "wapenstilstand" als ik het goed heb begrepenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:27 schreef dronkeykong het volgende:
Toen ze naar de Crips in LA gingen zie je ineens zo een negert in kleren met rode accenten voor de camera, dat is dan toch 1 van de Bloods?
Of snap ik het niet helemaal
In het begin zie je ook die ene gozer die zo stoer in zijn blote body aan het schreeuwen is "ik heb kogels gevangen, heb bommen gevangen"en dan zie je 2008....RIP
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
bloods en crips in amerika hebben al sinds 94 een "wapenstilstand" als ik het goed heb begrepen
Inderdaad. Ik vond ook dat de film dat wel aardig overbracht, er wordt niet echt geromantiseerd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Goed stuk van Mark Moorman.
Ik vond het voornamelijk ook een stel 'kijk mij eens ontzettend thug zijn, Inglewood always up to no good, jeweetz!'-sukkels die hun hele leven ophangen aan een lifestyle die ze uit films en clips hebben.
wel een goeie dekmantel hoor een huurwoningquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:35 schreef NoCigar het volgende:
Goh ja, ze baden echt in weelde, zoveel geld als ze hebben in hun trieste huurwoninkjes.: zelfs als criminelen zijn ze mislukt. Het zijn gewoon een stelletje sukkels en huilebalken die in hun eigen toneelstukje leven. Gewoon werk levert bij de meesten meer geld op.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef McNulty het volgende:
Deze Crips komen nog heel beschaafd over in vergelijking met deze gasten. Je pistool afschieten in Baton Rouge, LA schijnt heel normaal te zijn. Omdat Nederland gelukkig geen Amerika is, na de klik 25 min kijkplezier.
Thuggin' it and Lovin' it
Op 15.11 deze fantastische quote:Ze schreeuwen veel, maar wat willen ze nou duidelijk maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik versta ze namelijk niet zo goed
Hier heb je een punt .
Al die cuts gaan eigenlijk om het volgende.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Ze schreeuwen veel, maar wat willen ze nou duidelijk maken?
Ik versta ze namelijk niet zo goed
Ze doen het alleen bij hun eigen mensen, dat scheelt..quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Al die cuts gaan eigenlijk om het volgende.
- Wie op mijn "turf" komt is dood
- Je moet niet met me fucken
- onze set neemt de boel over
- ik maak mad cash met dealen en roven
- check mijn wapens
- check mijn geld
- ik heb schijt aan alles
* en dat zeiden ze dus echt allemaal
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Door deze docu begrijp ik nu wel waarom "antis" en "srnang" mensen altijd samenschole. Dan voelen zij zich waarschijnlijk meer en durven zij meer. Overal zie je dat van Groningen tot Rotterdam. Als ze alleen zijn stelt het niet veel voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |