Nee... het is vergelijkbaar met de ramadan....zwangere vrouwen, zieken, bejaarden, jonge kinderen of mannen die zware lichamelijke arbeid doen......quote:Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
Op as woensdag ging je boete doen na het carnaval en kreeg je boter ?
Nee, het boterbriefje is je trouwboekje/akte. Het slaat op het feit dat je nu iets mag doen dat eerst niet mocht.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Neleos het volgende:
Met een boterbriefje kan je onder je huwelijk uitkomen. En als het met carnaval te maken heeft.
Te lam om te vasten?
Oh oke. Dat zal dan.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, het boterbriefje is je trouwboekje/akte. Het slaat op het feit dat je nu iets mag doen dat eerst niet mocht.
Niet bepaald..... Een bepaalde doelgroep moet er heen voor onderzoek en behandelingquote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh oke. Dat zal dan.
Geen idee wat Groot Batelaar is. Een feestdag?
slaveloos +1quote:
jeugdige tbs-ers of zo iets. Zit hier vlakbij geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef lubje25 het volgende:
groot batelaar is een soort inrichting voor jeugdige delinquenten
ja, ik dacht eigenlijk dat dat over twee weken wasquote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef lubje25 het volgende:
Die smiley van een zwaaiende hand achter de prinsjesdag van slaveloos voorspeldt niet veel goeds
klein wist ik zelfs nicht mehr.. sehr gut. Derrick was Horst Tappert.. het leek er wel een klein beetje op...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef De_Hertog het volgende:
Harry klein, geen idee hoe de acteur heette..
vooruit, het was Frits Wepperquote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef De_Hertog het volgende:
Harry klein, geen idee hoe de acteur heette..
Nee, die naam wist ik ook echt niet meer..quote:
Cariceje, nu op Canvasquote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef slaveloos het volgende:
van houten
quote:Een groepje studenten leidt een onbezorgd leventje in Leiden, als de Tweede Wereldoorlog uitbreekt. Allemaal doen ze hun best zich aan de nieuwe omstandigheden aan te passen. De meesten gaan in het studentenverzet, met wisselend succes; Alex meldt zich voor de strijd aan het Oostfront; Jacques vindt al dat verzet flauwekul en blijft onverstoorbaar doorstuderen. De hoofdpersoon ontsnapt met Guus, de praeses van zijn studentenvereniging, naar het Verenigd Koninkrijk; voert samen met Guus spionageacties in Nederland uit - een onderdeel van het Englandspiel - die voornamelijk een Britse afleidingsmanoeuvre blijken te zijn; en brengt het tot adjudant van koningin Wilhelmina. Als hij in Leiden terugkeert, is van de oude vriendenclub nog alleen de passieve Jacques over. Waarna de vraag rest of dit het allemaal waard is geweest.
Heb net de dvd opgezet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Cariceje, nu op Canvas
stand deel 1725
2 mr_anonimous
1 Ofyles2
2 qonmann
1 Skittelman
1 LaStrange
2 slaveloos
1 De_Hertog
tuurlijk!quote:
Riga = Letlandquote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef thomaster het volgende:
Moet ik altijd gokken bij die drie... Riga?
stand deel 1725quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef thomaster het volgende:
Talinn?
Ik ken er geen. maar ben ooit in Tallinn geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef thomaster het volgende:
Ok, ze zijn alle drie genoemd... Kan je mij een ezelsbruggetje leren, qonn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |