Yepquote:Op woensdag 9 september 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Benin?
kak, is er al een award voor altijd net te laat posten, anders wil ik die met terug werkende krachtquote:Op woensdag 9 september 2009 20:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep
stand deel 1725
1 Ofyles2
1 qonmann
1 mr_anonimous
Dat weet jij beter dan ik denk ik. Met zo'n username kun je alleen maar kinderlokker zijn...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef skittelman het volgende:
in kleine jongetjes land toch? (thailand)
nee was op de middelbare school nu eenmaal gek op de snoepjesquote:Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik denk ik. Met zo'n username kun je alleen maar kinderlokker zijn...Ik ben alleen in Thailand geweest voor een trainingstage voor thaiboksen. Maar wel goed.
Kwam ik al eerder voor in aanmerking.....quote:Op woensdag 9 september 2009 20:47 schreef skittelman het volgende:
[..]
kak, is er al een award voor altijd net te laat posten, anders wil ik die met terug werkende kracht
Lissabon?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:17 schreef skittelman het volgende:
Welke Europese Hoofdstad krijgt in 2011 een nieuw vliegveld?
Je heet niet stiekem Gary of Karl?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef skittelman het volgende:
[..]
nee was op de middelbare school nu eenmaal gek op de snoepjes
nope, how come?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je heet niet stiekem Gary of Karl?
das stimmt!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef LaStrange het volgende:
Berlijn?
Die hadden ook die associaties met Lumphini Park geloof ik.quote:
stand deel 1725quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Warren Buffett
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |