Om mezelf maar antwoord te geven: waarschijnlijk moet ik eerst Genius bijwerken. Alleen ben ik niet de enige die dit nu wil doen en komt de rook uit de servers van Apple.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
- Hoe zet ik Genius mix aan?
In de stijl van de nieuwe nanoquote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef JohnnyStardust het volgende:
Vinden jullie de GUI vinden iTunes 9 er ook niet op achteruit is gegaan?
Het is zo bling bling!
Nice, ik laat Xslimmer er zo eens overheen gaan, kijken hoeveel eraf kanquote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Op PPC zegt hij dat hij maar 32,3 MB nodig heeft op de schijf
Het ziet er uit alsof er met Photoshop allemaal net iets teveel geblurred is zeg maar. Beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In de stijl van de nieuwe nano(oude touch) ... ... glim
Jawel. Als ik op de rechtermuisknop druk bij een liedje in de App Store, dan kan ik hem delen via Twitter of Facebook.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Jarno het volgende:
iPhoneclub heeft het nog steeds over Twitter en Facebook integratie... Nee toch?
Soort van. Niet echt dat 'social' dat gerumord was. Het gaat alleen zoals hierboven staat om links naar de ITMS te publiceren.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Jarno het volgende:
iPhoneclub heeft het nog steeds over Twitter en Facebook integratie... Nee toch?
T zijn ook filmpjesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Mijn iPhoto filmpjes staan onder het iPod gedeelte. Niet onder het photo gedeelte.
Mja. Ik was b.v. laatst bij de buurman, om de kat eten te geven. Heb voor de grap wat foto's en een filmpje gemaakt. Alle foto's staan mooi in een losse event onder "Photo albums". En voor dat ene filmpje moet ik naar de iPod applicatie, waar al mijn films als een rommeltje door elkaar staan.quote:
Hoort idd niet. Als het al ergens anders zou moeten staan was het wel onder "video albums" of iets soortgelijksquote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja. Ik was b.v. laatst bij de buurman, om de kat eten te geven. Heb voor de grap wat foto's en een filmpje gemaakt. Alle foto's staan mooi in een losse event onder "Photo albums". En voor dat ene filmpje moet ik naar de iPod applicatie, waar al mijn films als een rommeltje door elkaar staan.
Misschien omdat ik een oude iPhoto draai, '08.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoort idd niet. Als het al ergens anders zou moeten staan was het wel onder "video albums" of iets soortgelijks
Whehe, 3.1!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
Het is waarschijnlijk het placebo effect, maar OS 3.1 lijkt echt heel snappy te zijn?.
Minder frames bij het "scrollen"quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
Het is waarschijnlijk het placebo effect, maar OS 3.1 lijkt echt heel snappy te zijn?.
Beter nog, het is 3.1.1 !quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe, 3.1!
De laatste keer dat ik een 3.1 versie van een OS gebruikte was het 1993..
Ik krijg er zelfs een beetje 1.1.4 flashbacks van.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Minder frames bij het "scrollen"![]()
![]()
Heb ook last van die placebo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |