hier duurde het 20 seconden?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef Merkie het volgende:
iTunes 9 komt echt tergend langzaam binnen bij mij. Ik betwijfel of er überhaupt wel wat gebeurt.
Ja hoor. Ik hoef alleen handmatig de IPSW-file te selecteren. Dat vind ik nou niet echt moeite, één klik extra.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook jij kunt gewoon op "update" drukken?
Bedoel je de app want de dmg is maar 86,nogwat MB.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
iTunes wordt steeds groter 236MB, tering
De IPSW file, die je weer ergens handmatig vandaan moet halen. Moet je allemaal maar net weer weten.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik hoef alleen handmatig de IPSW-file te selecteren. Dat vind ik nou niet echt moeite, één klik extra.
Voor Mac osX 82.2 mbquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
Ja, alsie installeert pas.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bedoel je de app want de dmg is maar 86,nogwat MB.
Dat klopt. Oké, één keer handmatig ipv via de ASU de firmware downloaden, en hem daarna handmatig selecteren. Maar dat is niet echt het "geklooi" waar jij het over had.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De IPSW file, die je weer ergens handmatig vandaan moet halen. Moet je allemaal maar net weer weten.
Heb ik geen iPhone voor gekocht, zeg maar.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd of iTunes 9 net zo traag is op Windows als z'n voorgangers.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef Blaxje het volgende:
Nog steeds een superlelijk oud Voorkeurenpaneel voor iTunesIk snap dat echt niet
Vond ik ook een waardeloos ding, waren genoeg betere tools voor. Hulde!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nu al de beste feature in iTunes 9: De "maximaliseer"-knop doet eindelijk wat hij moet doen! Weg met de miniplayer
Wat dan zoal? Vond het nogal lastig om dingen te maximaliseren op OS X?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vond ik ook een waardeloos ding, waren genoeg betere tools voor. Hulde!
Maximaliseren is voor Winfags.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat dan zoal? Vond het nogal lastig om dingen te maximaliseren op OS X?
True dat.quote:
Best wel raar eigenlijk om je iPhone schermen in iTunes te zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:44 schreef Blaxje het volgende:
Op naar 3.1 en eens checken hoe app management werkt
Dat is mooiquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Blaxje het volgende:
Ik had eerst altijd het gezeik dat als ik mijn iPhone aanklikte in iTunes, dat ik dan 1 tot 2 seconden moest wachten tot het scherm in beeld kwam. Nu is het instant.
Je moet 3.1 geïnstalleerd hebben volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
- Waarom zie ik in plaats van mijn iPhone-scherm alleen een leeg wit vlak?
Dat kon altijd al denk ik, hoe moet je anders films op je iPhone zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mooi! Sync movies!
Kan ik eindelijk mijn met-de-iPhone-geschoten filmpjes van iPhoto weer terug op de iPhone zetten.
Of kon dat eerst ook?
Ik vind het ook niet echt mooier.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef JohnnyStardust het volgende:
Vinden jullie de GUI vinden iTunes 9 er ook niet op achteruit gegaan?
Het is zo bling bling!
Hoe zette je eerst dan video's erop?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mooi! Sync movies!
Kan ik eindelijk mijn met-de-iPhone-geschoten filmpjes van iPhoto weer terug op de iPhone zetten.
Of kon dat eerst ook?
Niet vanuit iPhoto. Ik gooide altijd de foto's + films vanuit mijn iPhone naar iPhoto (en daarna verwijderde ik ze van de iPhone), maar iTunes synchroniseerde deze niet terug naar de iPhone.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kon altijd al denk ik, hoe moet je anders films op je iPhone zetten?
Op PPC zegt hij dat hij maar 32,3 MB nodig heeft op de schijfquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |