ALs C&C uitkomt koop ik 'm gewoon hoor. En dan speel ik hem nog ookquote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Jarno het volgende:
Echt al die teleurstellingen hier weer. Wat had je nou verwacht op HET JAARLIJKSE IPOD event..
En maar zeiken, en maar met de nieuwe nano lopen over een paar maanden..
Mij intereseert het geen fuck: Ik heb een iPhonequote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Jarno het volgende:
Echt al die teleurstellingen hier weer. Wat had je nou verwacht op HET JAARLIJKSE IPOD event..
En maar zeiken, en maar met de nieuwe nano lopen over een paar maanden..
"Your software is up-to-date"quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar even 3.1 installeren. En lachen om de jailbreakers die weer enorm moeten kloten om alles werkend te krijgen.
Allemaal van die mooiboys met hun iPod nano voor de spiegelquote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef raaavi het volgende:
Naja, die ipod nano's worden een grote hit
Wedden?
Aan de andere kant word ik ook wel ziek van dat geforceerd kritische toontje hier. Alles wat geen MacBook ExtraPro met SuperDuper Touch Screen voor $99 is moét afgekraakt worden lijkt het wel. Alles om maar interessant over te komen en je geen Apple fanboy te laten lijken. Want oh, stel je voor, dat je enthousiast zou zijn over iets. Dan ben je niet cool en eigenzinnig meer natuurlijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat een stomme fanboys van OMT. 'Ik ga nu een nieuwe iPod Nano kopen'.
Vertel? Het is misschien even wachten tot er een jailbreak klaar is, maar jailbreaken opzich is 10 minuten werk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar even 3.1 installeren. En lachen om de jailbreakers die weer enorm moeten kloten om alles werkend te krijgen.
Ik denk dat ze toch erg graag onderscheid blijven maken tussen de Touch en de iPhone.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De iPod touch is nu wel erg vreemd hoor:
8 GB - $199
32 GB - $299
64 GB - $399
Totaal geen lijn in. En geen camera, terwijl de nano wel een camera krijgt?
Ik denk dat dat nog wel komt binnen nu en een half jaar. Misschien op de Nano wat "testwerk"? Kijken of het aanslaat?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De iPod touch is nu wel erg vreemd hoor:
8 GB - $199
32 GB - $299
64 GB - $399
Totaal geen lijn in. En geen camera, terwijl de nano wel een camera krijgt?
Dit zijn trouwens de nieuwe features van iPhone OS 3.1quote:
Al bijna klaarquote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Jarno het volgende:
iPhone software staat klaar, is nu aan het downloaden hier.
Drie minuten nog. Kut ADSL.quote:
Het was toch wel aangekondigd als 'Later today' ? (En ja, ik weet dat het hier later dan daar is).quote:
Huh, op de Nederlandse site wel maar op de standaard Amerikaanse nietquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/itunes/download/
En wat moet er precies gekloot worden om het werkend te krijgen? Helemaal niks.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Ja, ik deed er wel 5 hele minuten over.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Geqxon het volgende:
300 megabyte, leert Apple nou nooit wat incremental is?
Ook jij kunt gewoon op "update" drukken?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En wat moet er precies gekloot worden om het werkend te krijgen? Helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |