Iddquote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef EvilWasp het volgende:
Kut, een speaker in iPods. Ik voorzie de ergerlijk lawaaiige treinen, bussen en metro's nu al.
Newsflash: Apple probeert producten te verkopen tijdens zo'n event.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je aandelen van Apple? Zo nee, wat maakt het dan uit hoeveel games ze verkopen? De iPhone en iPod touch zjin allebei veel te beperkt voor echt serieuze games. Het touchscreen is waardeloos als input voor games. Simple as that.
das slecht nieuws iddquote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef EvilWasp het volgende:
Kut, een speaker in iPods. Ik voorzie de ergerlijk lawaaiige treinen, bussen en metro's nu al.
Dan was dat over die productieproblemen dus ook waar.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:02 schreef raaavi het volgende:
Maar alleen in de Nano dus, niet in de touch?
Nee die camera met Flip erop was een voorbeeld van een ander bedrijf om te laten zien dat het een trend was oid.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Jarno het volgende:
Ik snap geen zak van die camera. Hebben ze nou een camera in de Nano gebouwd of brengen ze een losse cam uit?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |